بایرن مونیخ در تماسی با منچسترسیتی خواهان شروع مذاکرات درباره انتقال خولین آلوارز شده و او را گزینه‌ای می‌داند که در صورت ناکامی در جذب هری کین به هدف اول باشگاه تبدیل خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جی‌ال‌تی‌وی یک برنامه نظامی جدید آمریکا است که برای جایگزینی بخشی از ناوگان قدیمی خودرو‌های هاموی (Humvee) آغاز شد. در زمان ارائه این برنامه حدود ۲۵ سال از عمر طراحی خودرو هاموی می‌گذشت. همچنین، درگیری‌های نظامی اخیر، ضعف خودرو‌های هاموی در زمینه حفاظت از سرنشینان را هرچه بیشتر آشکار کرد.
عضو کمیسیون تلفیق برنامه پنج ساله هفتم توسعه گفت: طبق مصوبه کمیسیون، باید به مرور و طی ۵ سال آینده شناسنامه‌ها حذف شده و کارت ملی جایگزین شناسنامه‌ها شود.
روزنامه الریاضیه از علاقه باشگاه الهلال برای جذب برناردو سیلوا خبر داد.
این مواد غذایی ممکن است در رژیم بسیاری از افرادی که از برنامه غذایی متداول پیروی می‌کنند، وجود نداشته باشد، اما جایگزین گوشت در رژیم گیاهخواری است.
حبوبات یکی از مهم‌ترین منابع تامین پروتئین، فیبر، آهن، منگنز، فولات، منیزیم و آنتی اکسیدان هستند که استفاده از آن‌ها مکررا از طرف پزشکان و کارشناسان تغذیه توصیه شده است. هر کدام از حبوبات به نوع خود برای بدن موثر هستند و نمی‌توان آن‌ها از برنامه غذایی حذف کرد. حبوبات بهترین جایگزین برای افرادی است که به هر علتی منع مصرف گوشت دارند و می‌توانند پروتئین مورد نیاز بدن‌شان را با استفاده از حبوبات تامین کنند.
ممکن است توافق ایران و آمریکا ناممکن باشد اما با برقراری رابطه بهتر پادشاهی‌های غرب حوزه خلیج فارس با ایران که زمانی غیر ممکن به نظر می رسید، توافقی پایدارتر برخلاف برجام امکان‌پذیر است. این توافق تازه به تهران آرامش اقتصادی معنادارتر و پایدارتری ارائه می دهد و می تواند به طور دائم و نه موقت برنامه هسته ای ایران را مهار کند
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید بار دیگر بر ضرورت حل و فصل مسائل درخصوص برنامه هسته‌ای ایران از طریق راهکارهای دیپلماتیک تاکید کرد و گفت که واشنگتن به دنبال راه حل دیپلماتیک برای برنامه هسته‌ای ایران است. وی تصریح کرد که خروج از برجام بدون داشتن جایگزین برای آن اشتباه بوده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به بررسی برنامه‌های لیگ و تیم ملی در نشست با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ گفت: اگر شرایط فراهم شود برای اولین بار برنامه یکساله می دهیم.
اصفهان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: افزایش آمار تعیین مجازات‌های جایگزین حبس یکی از برنامه های اولویت دار دادگستری استان در سال جدید است.
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: داوود منظور، محتمل‌ترین گزینه برای تصدی سازمان برنامه و بودجه است و خبر ریاست وی بر این سازمان مورد تایید است.
از هشتم فروردین‌ماه سال جدید، فرآیند تحویل خودرو‌های جایگزین آغاز شده است و تاکنون ۱۵۰ نفر موفق به دریافت خودروی سمند سورن شده‌اند و این فرآیند طبق برنامه زمان‌بندی‌شده ادامه خواهد داشت.
گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت فرارسیدن عید نیمه شعبان برنامه فروش فوق العاده محصولات خود را برای سه گروه متقاضیان عادی، جایگزینی خودروهای فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به اجرا می گذارد.
از نگاه آمریکایی‌ها، توسعه برنامه موشکی و پهپادی ایران در کنار افزایش همکاری‌های نظامی دفاعی ایران و روسیه موجب شده که موضع آمریکا در مذاکرات هسته‌ای برای احیای برجام و یا حتی رسیدن به توافق جایگزین با ایران، به لحاظ سیاسی مقرون به صرفه نباشد. به این ترتیب می‌توان گفت که این شرایط ریسک وقوع بحران هسته‌ای میان ایران و آمریکا و حتی رویارویی نظامی را افزایش می‌دهد.
سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان تأکید کرد، برخلاف برنامه قبلی، هیچ‌کدام از کشتی‌گیران رده سنی جوانان در جام نیکولای پتروف کشتی نخواهند گرفت.
یادگیری یک زبان برنامه نویسی جدید می‌تواند خلاقیت ذهن را افزایش دهد و کریستال این روزها به جایگزینی مناسب به جای زبان پایتون مبدل شده است.
بن‌بست مذاکرات احیای برجام و ابهام بر سر آینده توافق هسته‌ای در شرایطی که به اذعان خود غربی‌ها جایگزینی برای برنامه جامع اقدام مشترک وجود ندارد، طرف‌های مذاکره‌کننده را مجددا به سمت بازگشت به میز مذاکره ترغیب کرده است. در این چارچوب موضوع «تبادل زندانیان» و «توافق موقت»، دو متغیری است که می‌تواند در شرایط کنونی روزنه‌ای برای گشایش و تسهیل‌گری باشد و هزینه‌های اقدامات پایتخت‌های غربی برای دستیابی به توافق را کاهش دهد.
«بهروز محبی نجم‌آبادی» نماینده سبزوار و عضو کمسیون برنامه و بودجه در پی استعفای «حمیدرضا حاجی‌بابایی» جایگزین وی در کمسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی شد.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان با ابراز امیدواری از اینکه شاگردانش مجوز حضور در بخش تیمی بازی‌های آسیایی را کسب کنند در مورد غیبت در مسابقات انتخابی جهان و برنامه جایگزین آن توضیح داد.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان با ابراز امیدواری از اینکه شاگردانش مجوز حضور در بخش تیمی بازی‌های آسیایی را کسب کنند در مورد غیبت در مسابقات انتخابی جهان و برنامه جایگزین آن توضیح داد.
معاون وقت فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: برای اینکه با فلز پل، یک سازه دیگر طراحی شود؛ مشاوران را فراخوانده و حتی قطعات را به آزمایشگاه فولاد فرستادند اما نتیجه بررسی مشاوران و آزمایشات نشان داد که این فلز یا فولاد قابلیت استفاده در پروژه های سازه‌ای و بارگذاری سنگین که خودرو یا انسان از آن عبور کند را ندارد؛ پس موضوع ساخت «پل سبز زندگی» با استفاده از فلز پل گیشا از برنامه شهرداری حذف شد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید دارد که وقتی پای منع اشاعه هسته‌ای در میان باشد، هیچ جایگزینی برای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) وجود ندارد.
سرمربی پرسپولیس در واکنش به این که برنامه این تیم برای عیسی آل‌کثیر چیست و آیا می‌تواند جایگزین لوکادیا و دیاباته باشد؟ گفت: آل‌کثیر آماده بازی نشده است و هنوز شش ماه از مصدومیت او نگذشته است.
سلبریتی‌ها جایگزین نامزد‌ها شدند و سلسله مراتب اجتماعی را از طریق مصرف آشکار خود و شخصیت‌هایی که بازی می‌کردند بازتولید کردند. از سوی دیگر، سیاستمداران مدت‌هاست که تنها از حضور دنیای تجاری شو‌ها راضی بوده‌اند: آیزنهاور در برنامه اد سالیوان ظاهر شد، جان اف کندی اواخر شب به شبکه تلویزیونی رفت، کلینتون هنگام نواختن ساکسیفون دیده شد و اوباما به برنامه جیمی فلن رفت.
سخنگوی انتظامی کل کشور از جایگزین شدن کلمه فراجا به جای کلمه ناجا خبر داد. سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگویی، با اشاره به تغییر ساختار پلیس گفت: با توجه به تغییر ساختار پلیس و اضافه شدن سازمان‌ها و تغییرات در برخی معاونت‌ها، لازم بود کلمه ناجا هم تغییر یابد. سال گذشته سردار ایوب سلیمانی، معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیرو‌های مسلحـ که از طراحان اصلی این طرح بوده است ـ از ۱۶ تغییر اساسی خبر داده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ