تیم فوتبال النصر عربستان با قبول شکست مقابل الوحده از دور رقابت‌های جام حذفی فوتبال این کشور کنار رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک رسانه آمریکایی در گزارشی نوشت که باتوجه به ناکامی ضدحملات اوکراین علیه روسیه، حالا مقامات آمریکایی به این نتیجه رسیده‌اند که باید به درخواست‌ها برای مذاکرات صلح توجه بیشتری می‌کردند.
گل‌‍محمدی در پاسخ به سوالی درباره ناکامی مدیران باشگاه در جذب مهاجم خارجی به باشگاه سپاهان تاخت و به صورت غیرمستقیم از آن‌ها نام برد. سرمربی پرسپولیس در این بخش از صحبت‌هایش بیان کرد که پرسپولیس یک باشگاه دولتی است و مانند برخی از باشگاه‌ها نیست که از کارخانه اتزاق می‌کنند.
بایر لورکوزن در غیاب مهاجم ایرانی خود مقابل رئال سوسیه‌داد مغلوب شد.
لیونل مسی، فوق ستاره جدید اینترمیامی، داستان خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا را در مورد ناکامی در جذب دوباره ستاره آرژانتینی در تابستان امسال را ثابت کرد.
مکس ورشتپن درباره شکست هم‌تیمی خود در مقدماتی گرندپری انگلیس اظهار نظر کرد.
نخست وزیر هلند اعلام کرد که پس از ناکامی اخیر دولت ائتلافی وی در اجماع بر سر طرح ‏های محدودسازی مهاجرت به این کشور استعفا می‌‏کند.
به نظر می‌رسد تنها گزینه موجود برای مربیگری یحیی گل محمدی در ایران فقط تیم پرسپولیس باشد. سرمربی تیم قهرمان به طور قطع و یقین در تیم‌های میانه جدولی یا بی پول و کم امکانات مربیگری نخواهد کرد. یحیی گل محمدی دوست دارد باز به تیمی برود که برای قهرمانی بجنگد و طبیعی است اسم این تیم استقلال نیست!
حذف دوباره پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان باعث شده که انتقادات بسیاری از این تیم مطرح شود.
به گزارش "ورزش سه"، انتخاب دوباره مسی به عنوان بهترین بازیکن سال دنیای فوتبال به عقیده بسیاری اتفاقی قابل پیش‎‌بینی و محتمل بود.
طبقه متوسط مصنوعی، نهایتا به ضد جامعه و ضد حکومت بدل می‌شود/نسل جدید به دنبال تخریب و فروپاشی و جنگ و جدال نیست/طبقه متوسط معتقد است تجربه‌های قبلی از حرکت‌های انقلابی در ایران، نتایج نامناسبی داشته است، بنابراین از حرکت انقلابی دوباره پرهیز می‌کند/هر آن باید منتظر یک اتفاق بزرگ و بنیادین بمانیم/ممکن است تعطیلی یک کارخانه، برخورد با یک بانوی ایرانی، یک اعتراض صنفی و... جرقه این رخداد‌های اعتراضی جدید و فراگیر باشد
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان شماره پرسپولیس امیدوار است بعد از ناکامی در بازی هوادار، دوباره کلین شیت کند.
محمد عمری بعد از ناکامی برابر فولاد، امیدوار است دوباره به روند گلزنی بازگردد.
هری کین امشب تک‌گل پیروزی‌بخش تاتنهام را به ثمر رساند تا ثابت کند بر خلاف آنچه انتظار می‌رفت از دست دادن پنالتی در یک‌چهارم نهایی جام جهانی باعث افت او نشده است.
مدافع سابق تیم ملی درباره ناکامی ایران در جام جهانی دلایل مختلفی را بیان کرد.
نشست امروز وزرای انرژی کشورهای اتحادیه اروپا بدون حصول نتیجه درباره وضع سقف قیمتی برای نفت و گاز روسیه به پایان رسید.
شاگردان مهدی رجب‌زاده پس از سه هفته ناکامی دوباره موفق به کسب پیروزی شدند.
اتلتیکو مادرید پس از ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا، به یک شکست ناباورانه مقابل کادیز تن داد.
نتایج رای گیری برای انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان دقایقی پیش از سوی رسانه های لبنانی منتشر شد.
شاگردان یحیی گل محمدی در قالب هفته نهم لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان رفتند و پس از ۲ هفته ناکامی در کسب پیروزی با یک پنالتی این دیدار را بردند.
الفیصلی عربستان برای دومین مسابقه پیاپی نتوانست به برتری دست پیدا کند.
پیشکسوت کشتی معتقد است فشار زیادی که روی حسن یزدانی وجود دارد و آنالیز اشتباه دو دلیل از دلایل ناکامی این ورزشکار مقابل تیلور بوده‎‌اند.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره اتفاقات دو ماه گذشته توضیحاتی را به هيئت رئیسه فدراسیون والیبال ارائه داد.
شهرام محمودی درباره دلایل ناکامی تیم ملی در قهرمانی جهان و البته انتقادات نسبت به سید محمد موسوی صحبت کرد.
ملی‌پوش ایرانی الوکره با پیشروی تا محوطه جریمه الدحیل یک پنالتی گرفت و یک گل زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ