محسن هاشمی گفت: به زودی، کتاب خاطرات پدر در سال ۷۸ منتشر می‌شود. چالش ممیزی‌ها حل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسه‌زنان به سمت شمال باغ می‌رویم. فرهنگسرای ابن‌سینا از آن مکان‌هایی است که خاطرات چند نسل از کودکان و نوجوانان محله را شکل داده، خاطره نمایش‌های کودکانه، خنده‌های از ته دل، دست‌های گلی و کلاس‌های سفالگری! تا در این حوالی سیر می‌کنیم، وقت خوبی‌ست که به شهر کتاب برویم و میان قفسه‌های کتاب هم سرکی بکشیم.
فیلیپو اینزاگی، اسطوره میلان و تیم ملی ایتالیا در کتاب خاطرات جدیدش، ماسیمیلیانو آلگری را متهم کرده که به حرفه او پایان داده است.
مراسم رونمایی از کتاب ”پسر آشیخ محمود” از خاطرات تایخ شفاهی حسین علایی که به همت انتشارات موسسه ”ایران” منتشر شده است صبح امروز با حضور رزمندگان دفاع مقدس و چهره‌های فرهنگی و سیاسی و همچون علی ربیعی، صالحی امیری، علی مطهری، محسن هاشمی در ساختمان موسسه ایران برگزار شد.
استاد دانشگاه تهران معتقد است که فاش شدن مذاکرات، سیگنالی است برای اینکه به توافق قطعی نزدیک نشده‌‌‌اند. اگر مذاکرات مسقط را در نظر بگیریم در کتاب خاطرات خانم وندی شرمن آمده است که وقتی می‌‌‌خواست برای رفتن به این مذاکرات با همسرش خداحافظی کند به او نمی‌‌‌گوید که برای چه ماموریتی و به کجا می‌رود. یعنی فضا حداقل تا یک مقطع زمانی محرمانه باقی مانده بود.
لحظه اعطای کتاب خاطرات رهبرانقلاب به مادورو توسط حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان در سفر به ونزوئلا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مراسم رونمایی از کتاب خاطرات سردار علایی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. این کتاب خاطرات با عنوان «پسر آشیخ محمود» در موسسه روزنامه ایران واقع در خیابان خرمشهر در ضلع شرقی مصلی رونمایی خواهد شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موضوع نشر کتاب در کشور را به‌رغم برخی زمینه‌های نامساعد، رو به پیشرفت خواندند و خاطرنشان کردند: عمده زمینه‌های نامساعد در زمینه نشر مربوط به گرانی کاغذ و در برخی موارد، نامرغوب بودن کاغذ است، البته وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر‌های خوبی درباره آغاز مقدمات تولید کاغذ مرغوب دادند
شهبازی می‌گوید: «دوخت لباس باید تا قبل از اذان به پایان می‌رسید و بعد از نماز آن را به تن صاحب حاجت می‌کردند. در اواخر سلطنت قاجاریه که چرخ خیاطی در منازل اعیان و اشراف راه یافت، زنان رجال برای دوختن پیراهن مراد چرخ خیاطی خود را به وسیله نوکران خود به مسجد می‌فرستادند تا مراد آن‌ها هم داده شود. در کتاب خاطرات «عبدالله مستوفی» و همچنین «عین‌السلطنه» آمده است: تهرانی‌ها پارچه‌های خود را معمولاً از بزاز‌های حجره‌های مسجد سپهسالار خریداری می‌کردند.»
ماجرای حضور شیخ حسین انصاریان در خانه‌های فساد شهرنو نکاتی خواندنی دارد که در کتاب «خاطرات شیخ حسین انصاریان» به آن اشاره شده است.
هاشمی‌ رفسنجانی در کتاب خاطرات خود در روز بیست‌ و هفتم فروردین در مورد ترور سعید حجاریان و خطبه‌های رهبری در مورد دولت و اصلاح‌طلبان نوشته‌ است.
رئیس ستاد مشترک ارتش مصر در کتاب خاطراتش می‌نویسد که مردم بعد از شکست در جنگ شش روزه با اسرائیل می‌پرسیدند که پس موشک‌های "قاهر" و "ظافر" کو؟ چرا عبدالناصر طبق وعده خود با آن‌ها تل‌آویو را نزد؟
سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: اقدام به چاپ کتاب خاطرات رهبری به زبان اسپانیولی درحقیقت کلید مبارزه با استعمار را در سخت‌ترین شرایط به نمایش می گذارد و می تواند الگویی برای این کشورها باشد.
نسخه اسپانیولی کتاب خاطرات دوران مبارزات رهبر انقلاب اسلامی با عنوان «سلول شماره ۱۴» با حضور «ارنستو ویگاس» و «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ ونزوئلا و ایران و در شهر کاراکاس پایتخت کشور ونزوئلا رونمایی شد.
مراسم رونمایی از کتاب «سلام پهلوان» با موضوع خصایص پهلوانی، جوانمردی و خاطرات ورزشی شهید قاسم سلیمانی امروز سه شنبه به میزبانی کمیته ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.
آندره واکر، مجری و کمدین معروف بریتانیایی در کلیپی که به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده کتاب خاطرات شاهزاده هری را پاره کرد و از عصبانیت آن را خورد. واکر عصبانی به نظر می‌رسید و در حالی که کتاب را در دست داشت گفت: من از این کتاب خسته شده ام.. از آن خسته شده ام... هری می‌خواهد که ما نظرات او را بفهمیم... پس من او را اکنون درک خواهم کرد...، سپس شروع به پاره کردن کتاب کرد. کتاب را با دندان و دستش پاره کند و چند صفحه آن را بخورد. کتاب خاطرات چالش‌برانگیز شاهزاده هری که با عنوان «Spare» منتشر شده است جنجال‌برانگیز شده است.
کتاب گراندین قابلیت تفکر بصری و دیداری را نشان می‌دهد. گراندین به راحتی به "خاطرات تصویری واضح" دوران کودکی خود از طریق "تصاویر و فیلم‌های سه بعدی" در ذهن اش دسترسی پیدا می‌کند. او حتی می‌تواند بلند شدن و فرورفتن سورتمه را هنگام برخورد با شیب احساس کند.
آیت الله محمد رضا مهدوی کنی در کتاب خاطرات خود می‌گوید: مجاهدین، آن زمان خیلی بی اعتنایی می‌کردند. تعدادی از آن‌ها را به بند ما آوردند و آن‌ها تقریبا ما معممین [روحانیون]را بایکوت کرده بودند. بچه‌هایی هم که جدیدا می‌آمدند بلافاصله با آن‌ها تماس می‌گرفتند و ارتباط شان را با ما قطع می‌کردند؛ ولی کمونیست‌ها این طور نبودند و برخوردشان تا آخر محترمانه بود.
رئیس کمیته امداد گفت: بیان خاطرات مرحوم شمقدری که در کتاب «متولد چهل و دو» به چاپ رسیده در واقع ادای دین به انقلاب و شخصیت‌های انقلابی است.
مجموعه ۶ جلدی کتاب خاطرات امدادگران کمیته امداد با عنوان «از جان و دل» با حضور رئیس کمیته امداد رونمایی شد.
کوشنر احتمالا نمی‌داند که مدیریت مشکلات شاهکاری دشوار است به اندازه‌ای دشوار که هر رهبری این روزها بتواند انجام دهد اما گناه اصلی «تیلرسون» در روایت این کتاب آن بود که برای همیشه قصد داشت کوشنر و «ایوانکا» همسرش یا بهتر بگویم دختر رئیس جمهور را از ایفای هر نقشی در سیاست خارجی منع کند.
در مراسم سیزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب مهاجر سرزمین آفتاب؛ خاطرات خانم سبا بابائی، بانوی دلاور و تنها مادر شهید ژاپنی دفاع مقدس منتشر شد.
محسن هاشمی رفسنجانی گفت: برای اولین بار بود که ممیزی رسمی در مورد این کتاب اتفاق افتاد. در ملاقاتی که با آقای رئیسی داشتم گفتم در سایت درج کرده اند که چه قسمتی از این کتاب ممیزی شده است و در این صورت ممیزی معنای خود را از دست می‌دهد. به نظرم می‌شد با تدبیر بهتری این کار را انجام داد.
تازه‌ترین جلد از خاطرات روزنوشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با نام "حضور و انصراف" رونمایی می‌شود.
در اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است: مهدی مهدوی کیا هیچ گونه استعفایی نداده و همچنان سرمربی تیم امید ایران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ