آندره واکر، مجری و کمدین معروف بریتانیایی در کلیپی که به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده کتاب خاطرات شاهزاده هری را پاره کرد و از عصبانیت آن را خورد. واکر عصبانی به نظر می‌رسید و در حالی که کتاب را در دست داشت گفت: من از این کتاب خسته شده ام.. از آن خسته شده ام... هری می‌خواهد که ما نظرات او را بفهمیم... پس من او را اکنون درک خواهم کرد...، سپس شروع به پاره کردن کتاب کرد. کتاب را با دندان و دستش پاره کند و چند صفحه آن را بخورد. کتاب خاطرات چالش‌برانگیز شاهزاده هری که با عنوان «Spare» منتشر شده است جنجال‌برانگیز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این روز‌ها همه از هوش مصنوعی حرف می‌زنند و هر روز از یک شاهکار مرتبط با هوش مصنوعی رونمایی می‌شود. در تازه‌ترین مورد، صداوسیمای جمهوری اسلامی نیز از اولین مجری هوش مصنوعی خود رونمایی کرده است.
مجری صدا و سیما با انتقادی کم‌سابقه به محمدجواد ظریف، گفت: «شما از جیب مردم سکه هدیه گرفتید که متن برجام را بخوانید، اما بر اساس صوتی که از خودتان منتشر شده است مشخص شد آن را به درستی نخوانده‌اید و حتی از ضمیمه‌ها بی‌خبر بودید.» او در بخش دیگری از انتقاداتش گفت: «آقای دکتر ظریف مگر قرار نبود برجام تا مشکل آب خوردن مردم را هم حل کند؟» و ادامه داد: «ما مورد به مورد به تعهداتمان عمل کردیم، اما شما حتی یک برگ تضمین از طرف مقابل نگرفتید تا اگر آمریکایی‌ها از برجام خارج شدند اینقدر آسیب به منافع ملی ما نخورد.»
گزارش بازی پرسپولیس و استقلال از سوی یک مجری عرب زبان سوژه فضای مجازی شده است. /اصلاحات نیوز
مجری برنامه سلام تهران پس از صحبت با کارگر هفت تپه خطاب به مسئولان گفت: یکماه از این حقوق تصویب شده کارگران استفاده کنید ببینید چند روز تمام میشود.
علی ضیا، مجری صداوسیما، در یک ویدیوی اینستاگرامی به دریافت هزینه ۱۵۰۰ دلاری توسط یکی از مدارس غیرانتفاعی در تهران اعتراض کرد.
مجری صدا و سیما به دیوارنگاره زنان مفاخر ایران در میدان ولیعصر حمله کرد و با عصبانیت از این گفت که «چرا سراغ کسانی امثال فرنگیس حیدرپور نرفتیم؟»!
مجری تلویزیون به رجزخوانی‌های الهام علی‌اف واکنش نشان داد.
والله این مردم عیال خدا هستند! اگر کاری نکنید حسابتان با کرام الکاتبین است! آقایان مجلس و دولت به چه مشغولند خدا می‌داند؛ سفره مردم شده سجاده بی مهر و تسبیح!
مجری صداوسیما به خانواده‌ها توصیه کرد که اگر علاقه‌مندید که چهار بچه داشته باشید برای شما به صرفه‌تر است که چهارقلو به دنیا بیارید.
نماینده تهران در گفتگو با شبکه اینترنتی دانشگاه تهران گفت: مجلسی‌ها که خواب نیستند. اعتراض راه دارد. جنجال نمیخواهد. برای من پیامک‌های زیادی می‌آید در مورد مسائلی که دارد اتفاق می‌افتد.
مصطفی امامی مجری برنامه سلام تهران گفت: دو هفته منتهی به عید کفی‌ها را طوری مدیریت کنید که موتور‌ها را نگیرند.
محمدرضا احمدی حین اجرای برنامه فوتبال برتر به افزایش قیمت دلار کنایه زد و گفت: این روزها انقدر با نرخ‌های جدید روبه‌رو هستیم که خودمان هم سردرگمیم!
خبر فوری نوشت: یک رسانه اصولگرا در اصفهان ویدئویی از خوانندگی مجری زن در جشن ۲۲ بهمن امسال شهرستان فلاورجان را منتشر کرد.قسمت کوتاهی از فیلم این مراسم که در حال پخش در شبکه های اجتماعی است!
صحبت های مجری ترکیه در مورد استحکام نبودن آپارتمان ها و کیفیت ساخت پایین ساختمان ها در ترکیه را ببینید.
مجری شبکه تهران در واکنش به عدم هماهنگی به آخرین وضعیت فیلتر یا رفع فیلتر برخی پلتفرم های شبکه اجتماعی انتقاداتی را روی آنتن زنده مطرح کرد.
واکنش طنز مجری برنامه به رونمایی موتورهای برقی پستچی‌ها برای دومین بار را، ببینید.
مجری برنامه پایش شبکه یک سیما در مورد برق‌کشی مردم بوشهر گفت: برخی مسئولین چه کار بلدند بکنند که مردم را عصبانی‌تر کنند؟
کلیپ قدیمی از گیر دادن مجری تلویزیون به استایل علی دایی در یک برنامه دوباره وایرال شده است.
عطاءالله بیگدلی مجری برنامه شیوه و استاد دانشگاه گفت: دولتی ۲۸-۲۹ درصدی داریم و با آرمان ما درباره دولت مردمی فاصله دارد. بحران مشارکت سیاسی داریم.
به گفته‌ی مجری شبکه‌ی پنج: قیمت‌ها به جای اینکه کاهش داشته باشد روز به روز افزایش می‌یابدتا کی باید گفت این قیمت‌ها حبابه؟ چرا این حباب هیچوقت نمیشکنه؟
پیمان طالبی مجری شبکه سه، در یکی از قسمت‌های زنده برنامه طبیب از روی صندلی افتاد.
ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پاسخ به سوال عجیب مجری «سی‌بی‌اس» آمریکا گفت: موسیقی اگر باعث ارتقاء روحی و روانی انسان شود مورد تایید است.
ویدیو منتشر شده از کنایه مجری تلویزیون به آفتابی نشدن مسئولین سازمان حج و زیارت در روز‌های پیاده‌روی اربعین و شلوغی مرزها را ببینید.
محمد امین سلیمی مجری بخش «خبر» برنامه جهان آرا به شدت از مدیران دولتی درباره راهپیمایی اربعین انتقاد کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ