شهبازی می‌گوید: «دوخت لباس باید تا قبل از اذان به پایان می‌رسید و بعد از نماز آن را به تن صاحب حاجت می‌کردند. در اواخر سلطنت قاجاریه که چرخ خیاطی در منازل اعیان و اشراف راه یافت، زنان رجال برای دوختن پیراهن مراد چرخ خیاطی خود را به وسیله نوکران خود به مسجد می‌فرستادند تا مراد آن‌ها هم داده شود. در کتاب خاطرات «عبدالله مستوفی» و همچنین «عین‌السلطنه» آمده است: تهرانی‌ها پارچه‌های خود را معمولاً از بزاز‌های حجره‌های مسجد سپهسالار خریداری می‌کردند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پپ گواردیولا با پوشیدن پیراهنی به کارلو ماتزونه، مربی سابق برشا، ادای احترام کرد.
الخاندرو گارناچو، وینگر جوان آرژانتینی منچستریونایتد، بعد از مدتی مصدومیت برای اولین بار تمرین کرد اما به خاطر پیراهنی که به تن داشت سوژه شد.
اینتر میامی از پیراهن جدید خود که قبل از شروع بازی ها استفاده خواهد شد رونمایی کرد، پیراهنی که البته مورد استقبال قرار نگرفت.
کاپیتان پرسپولیس اولین فصل فوتبال حرفه‌ای خود را با پیراهن نساجی رقم زد.
کسی انتظارش را نداشت کامبیز دیرباز برای تماشای بازی پرسپولیس - نساجی به استادیوم وطنی برود اما او با پیراهن سرخ خود را به قائمشهر رساند.
حامد پاکدل در اندک فرصت‌ها با پیراهن تراکتور نمایش خوبی ارائه می‌کند.
پیراهن دوم بایرن مونیخ بسیار تماشایی شده است و با توجه به اینکه هر پیراهن باید بی‌نظیر باشد، مونیخی‌ها نیز پیراهنی بی‌همتا طراحی کرده‌اند.
کاپیتان پیکان در بازی با تراکتور در تبریز یک اتفاق عجیب را تجربه کرد.
صفحه لیگ قهرمانان آسیا در توییتر بعد از حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا با منتشر کردن تصویری از لیونل مسی از انتقال این بازیکن به لیگ عربستان خبر داد.
باشگاه چلسی در آستانه بازی امشب خود مقابل کریستال پالاس تنها به استفاده از پیراهنی ویژه به نام جان‌لوکا ویالی اکتفا نکرد و مراسمی ویژه برای یادبود او در استمفوردبریج برگزار کرد.
بازیکنان چلسی امروز قبل از شروع بازی برابر کریستال پالاس و هنگام گرم کردن پیراهنی ویژه به یاد جانلوکا ویالی به تن خواهند کرد.
در مسابقات جهانی شطرنج در قزاقستان یک ستاره با پیراهنی منقش به جمله "چی نگاه می کنی احمق" حاضر شده و اخطار گرفت.
یکی از طرفداران تیم ملی فوتبال پیراهنی برتن کرده که تصویر مرحوم ناصر حجازی روی آن قرار دارد.
رامین رضاییان بالاخره بعد از وقفه‌ای نسبتا بلند مدت، پیراهن تیم ملی را بر تن می‌کند.
روز گذشته بود که جرارد پیکه در خبری ناگهانی اعلام کرد قصد دارد از دنیای فوتبال خداحافظی کند و امشب آخرین بازی خود برای این تیم را در نیوکمپ برابر آلمریا انجام خواهد داد
بارسا در دیدار امشب مقابل آلمریا شاهد خداحافظی جرارد پیکه با این تیم خواهد بود و به این مناسبت با پیراهنی ویژه وارد زمین خواهد شد.
نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، تصویری از خودش با پیراهنی که روی آن تصاویر وینیسیوس جونیور به چشم می‌خورد منتشر کرد.
باشگاه بایرن مونیخ به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس استادیوم المپیک مونیخ از پیراهنی ویژه رونمایی کرد.
علی دایی با سابقه بازی در استقلال اردبیل، در تهران رنگ قرمز را انتخاب کرد تا مرد اول فوتبال ایران در جهان یک پرسپولیسی باشد.
علی دایی با سابقه بازی در استقلال اردبیل، در تهران رنگ قرمز را انتخاب کرد تا مرد اول فوتبال ایران در جهان یک پرسپولیسی باشد.
باشگاه پاری سن ژرمن امروز از پیراهن سوم فصل خود رونمایی کرد. پیراهنی که رنگ غالب آن سفید است.
باشگاه پاری سن ژرمن امروز از پیراهن سوم فصل خود رونمایی کرد. پیراهنی که رنگ غالب آن سفید است.
یورگن لوکادیا با پیراهنی منقش به مخفف نامش در تمرین پرسپولیس شرکت کرد.
پاره شدن پیراهن رضا اسدی با سماجت امین پورعلی لحظات حساسی را در دقایق تلف شده دیدار تراکتور و گل‌گهر سیرجان ایجاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ