مراسم رونمایی از کتاب خاطرات سردار علایی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. این کتاب خاطرات با عنوان «پسر آشیخ محمود» در موسسه روزنامه ایران واقع در خیابان خرمشهر در ضلع شرقی مصلی رونمایی خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کتاب زندگینامه خدادادعزیزی ستاره فوتبال ملی ایران به عنوان کتاب برگزیده انجمن نویسندگان و عکاسان ورزشی انتخاب شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به رونمایی از ۷ کتاب ویژه سلامت در اربعین گفت: ارائه خدمات سلامت در بالاترین سطوح از اهداف برگزاری کنگره سلامت در اربعین است.
به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام کتاب «یک دشت سیب سرخ» رونمایی شد.
نویسنده کتاب آناتومی تطبیقی گفت: ادبیات کتاب سهل و روان است و متخصصین طب ایرانی و دیگر متخصص‌ها فقط با داشتن کمی دانش ابتدایی در این حوزه این کتاب برایشان قابل فهم است.
صبح امروز با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از ۲۰ جلد کتاب در خصوص دستاوردها و تاریخ شفاهی وزارت دفاع که از سال ۱۳۹۵ آغاز شده بود، رونمایی شد.
مراسم رونمایی از کتاب ”پسر آشیخ محمود” از خاطرات تایخ شفاهی حسین علایی که به همت انتشارات موسسه ”ایران” منتشر شده است صبح امروز با حضور رزمندگان دفاع مقدس و چهره‌های فرهنگی و سیاسی و همچون علی ربیعی، صالحی امیری، علی مطهری، محسن هاشمی در ساختمان موسسه ایران برگزار شد.
طی مراسمی با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی از کتاب «شناخت تنوع و پوشش گیاهی ایران» رونمایی شد.
نشست معرفی و رونمایی کتاب «شوق مجموعه‌داری» (گنجینه آثار لاکی ایران در عصر قاجار، از مجموعه بانو عزت‌ملک ملک) با سخنرانی ابوالعلا سودآور در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار شد.
مراسم رونمایی از کتاب های شهدای کشتی گیر فدراسیون کشتی، با حضور سرمربیان تیم های ملی و دبیر فدراسیون در محل نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد.
مراسم رونمایی از تقریظ رهبر بر کتاب «خاتون و قوماندان» همزمان با دهمین سالگرد تأسیس لشکر فاطمیون در مشهد مقدس برگزار شد.
رونمایی از کتاب مجموعه بیانات رهبر انقلاب درباره حضرت فاطمه(س)
رونمایی کتاب مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب درباره حضرت فاطمه(س)
حسین جوادی عصر امروز در نشست خبری که به مناسبت برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب و قرآن از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ماه جاری همراه با برنامه‌های فرهنگی جانبی در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برپا می‌شود.
نسخه اسپانیولی کتاب خاطرات دوران مبارزات رهبر انقلاب اسلامی با عنوان «سلول شماره ۱۴» با حضور «ارنستو ویگاس» و «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ ونزوئلا و ایران و در شهر کاراکاس پایتخت کشور ونزوئلا رونمایی شد.
مراسم رونمایی از کتاب «سلام پهلوان» با موضوع خصایص پهلوانی، جوانمردی و خاطرات ورزشی شهید قاسم سلیمانی امروز سه شنبه به میزبانی کمیته ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی فراجا از رونمایی کتاب «نظریه پلیس هوشمند» خبر داد.
در جریان مراسم معارفه مسئولان انجمن کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور از دو کتاب «کیمیای کیک بوکسینگ» و «قوانین کیک بوکسینگ» به تألیف تورج عنصری رونمایی شد.
رئیس سازمان حشد شعبی عراق از کتاب «سلیمانی منا اهل العراق» که درباره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نوشته شده است، رونمایی کرد.
کتاب «رسانه انقلاب» به قلم مدیرمسئول روزنامه جوان روانه بازار نشر شد.
کتاب قشون تا صف صبح امروز با حضور فرمانده کل ارتش و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.
مجموعه ۶ جلدی کتاب خاطرات امدادگران کمیته امداد با عنوان «از جان و دل» با حضور رئیس کمیته امداد رونمایی شد.
به‌مناسبت سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ۱۲ عنوان کتاب منتشره انتشارات این سازمان رونمایی شد.
تازه‌ترین جلد از خاطرات روزنوشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با نام "حضور و انصراف" رونمایی می‌شود.
در اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است: مهدی مهدوی کیا هیچ گونه استعفایی نداده و همچنان سرمربی تیم امید ایران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ