در مراسم سیزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب مهاجر سرزمین آفتاب؛ خاطرات خانم سبا بابائی، بانوی دلاور و تنها مادر شهید ژاپنی دفاع مقدس منتشر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رامین رضاییان با تقریب نسبتا دقیقی بهترین کاشته‌زن حال حاضر لیگ برتر است.
تا بدین لحظه، چندین بازیکن مطرح و نامدار در فهرست خروج جواد نکونام حضور دارند و آنها فصل بعد با لباس تیمی بجز استقلال به میدان خواهند رفت.
برای دانش آموختگان رتبه اول مقطع کارشناسی، حداکثر معدل ۱۰ درصد ظرفیت (با تقریب اضافی) در هر کدرشته محل مقطع بالاتر، بر اساس اولویت نمره و انتخاب رشته داوطلبان به حائزین شرایط اختصاص داده خواهدشد.
در این اکنونِ ایرانی، عده‌ای که با داعیه شرعیه به تدبیرگران قوم تبدیل شده‌اند، از منظر و نظری معطوف به خواستِ قدرت و کنترل، دست‌اندرکار تقریر و تدوین سیاست‌نامه‌ای شده‌اند که در آن، نه تنها نشان و نشانه‌ای از «رضایت مردم»، و «مصالح مردم» و «استحسان» نیست، بلکه سیاست، جز به «هر چه خواستن با رعیت بار کردن و به هوای نفس و اقتضای غضب ایشان را معذب داشتن»، و جز به «مصلحت و منفعت و رضایت و خواستِ کنترل و منقادسازی اقلیتی خاص» دلالت نمی‌دهد.
نهادهایی چون صندوق اعتباری هنر می‌بایست به تمامی هنرمندان از کار افتاده خدمات ارائه کنند و مرزها را از آنچه اکنون انجام می‌دهند، فراتر ببرند. برای تقریب به ذهن می‌توان به الگوی وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد که در قالب فدراسیون پزشکی-ورزشی خدمات قابل توجهی به ورزشکاران در چارچوب بیمه آنها می‌دهد. چرا اهالی فرهنگ نباید یک بیمارستان تخصصی داشته باشند و هر از چندگاهی حضورشان در بیمارستان‌های مختلف و حتی پرداخت هزینه‌هایشان جنجال آفرین شود؟
سرپرست حجاج ایرانی در جمع زائران کاروان های اعزامی به سرزمین وحی از مشهد ، حج را بهترین فرصت برای نمایش روحیه تقریب و همکاری مذاهب دانست.
مراسم رونمایی از تقریظ رهبر بر کتاب «خاتون و قوماندان» همزمان با دهمین سالگرد تأسیس لشکر فاطمیون در مشهد مقدس برگزار شد.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در ارتباط شیعیان و اهل سنت و نیز علمای اهل سنت موفق بود، زیرا روحیه تقریب بین مذاهب داشت.
این مرجع تقلید شیعیان بیان داشتند: نباید به دنبال این باشیم که سنی را شیعه و شیعه را سنی کنیم. تقریب با حفظ تمام مذاهب است؛ لانّ ما یجمعنا اکثر مما یفرقنا. مشترکات را بیان کنید و مفترقات را در دانشگاه‌ها و مراکز علمی بیان کنید و بحث کنید. نباید در میان عوام به بیان مختلفات بپردازید. بنابر این دقت کنید که در تقریب اصول مذهب حفظ شود. نه چیزی کم شود و نه چیزی اضافه گردد.
مراسم تجلیل از بانوان نویسنده کتاب‌های تفریظ شده از سوی رهبری امروز در بنیاد شهید برگزار شد.
وی درباره تعداد چادر‌های برپا شده در مناطق زلزله زده خوی نیز گفت: بیش از ۴۴ هزار چادر را استفاده کردیم و هر خانواده تقریب یک چادر گرفته است. ما در واقع چهار برابر خانه‌های آسیب دیده اسکان اضطراری دادیم و چادر توزیع کردیم. چرا که پس لرزه‌ها باعث شد که این مردم آسیب پذیر باشند و بترسند از اینکه به خانه برود. حق هم داشتند و ما تکلیف داریم که این عزیزان را اسکان دهیم. اسم این فرآیند اسکان اضطراری است، مرحله بعد آن اسکان موقت است و بعد هم می‌شود اسکان دائم.
یک فعال سیاسی با بیان این‌که «بی‌تردید شهید سلیمانی سیاست طرد و حذف را مردود می‌دانست و با آن سرسازش نداشت»، گفت: او همواره به اصلاح و تقریب دیدگاه‌ها می‌اندیشید و در بزنگاه‌هایی که احساس می‌کرد باید نقش‌آفرین باشد، ورود می‌کرد.
علت عدم اعتراض می‌تواند، ترس یا بلد نبودن اعتراض یا نداشتن نمایندگی باشد یا اعتراض را بی‌فایده می‌داند. معترض کسی است که نارضایتی خود را به شکلی مدنی ابراز می‌دارد، با تجمع، شعار دادن، نامه‌نگاری و شیوه‌های مناسب دیگر. اغتشاشگر نیز در پی تخریب و درگیری و مسائل مشابه است چه اعتراض واقعی داشته باشد و چه نداشته باشد. اگر مجموع این سه دسته از افراد را در یک جامعه هزار نفر بدانیم، به احتمال زیاد و فقط برای تقریب ذهن، ۹۵۰ نفر آنان را افراد ناراضی تشکیل می‌دهند. از ۵۰ نفر باقیمانده احتمالا ۴۸ یا ۴۹ نفر نیز معترض هستند و فقط یک یا دو نفر دست به اقدامات عملی می‌زنند.
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفتگو با المیادین ضمن استقبال از پیشنهاد شیخ «احمد الطیب» برای گفتگوی اسلامی- اسلامی از او خواست تا برای تحقق این هدف به ایران سفر کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ