استاد دانشگاه تهران معتقد است که فاش شدن مذاکرات، سیگنالی است برای اینکه به توافق قطعی نزدیک نشده‌‌‌اند. اگر مذاکرات مسقط را در نظر بگیریم در کتاب خاطرات خانم وندی شرمن آمده است که وقتی می‌‌‌خواست برای رفتن به این مذاکرات با همسرش خداحافظی کند به او نمی‌‌‌گوید که برای چه ماموریتی و به کجا می‌رود. یعنی فضا حداقل تا یک مقطع زمانی محرمانه باقی مانده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا در شروع نیمه دوم بازی با کادیز شانس مسلمی برای باز کردن دروازه حریف داشت اما تیر دروازه مانع از آن شد.
جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی اینتر، تایید کرد که با بنجامین پاوارد به توافق رسیده اند و گفت‌وها با بایرن نیز کاملا مثبت بوده است.
سالاد الویه ازجمله غذا‌های سرد بسیار پرطرفدار و محبوب در ایران است که تهیه آن نیاز به دانستن برخی نکات و فوت و فن‌ها دارد که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم.
با اعلام ترکیب اصلی بایرن مونیخ برای دیدار با وردربرمن در هفته اول بوندس‌لیگا نام هری کین برای اولین بار در ترکیب ثابت باواریایی‌ها دیده می‌شود.
کیومرث هاشمی که امروز در مجموعه آزادی حاضر شده بود، شخصا پیگیر وضعیت دریاچه آزادی شد.
رئیس جمهور با بیان اینکه باید از دو سرمایه معنوی و اجتماعی سپاه، پاسداری شود، گفت: شیعه، سنی، مسلمان و غیر مسلمان امروز سپاه را ملجا و پناه خود می‌داند.
اهواز - مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان از فعال بودن همه جایگاه‌های سوخت در اهواز و عادی بودن روند سوختگیری خودروها خبر داد.
سرمربیان اروپایی و آمریکای‌جنوبی هم از سفره فوتبال عربستان سهم برده‌اند
رئیس جمهور گفت: موضوع مهم درباره منابع آزاده شده، نحوه هزینه‌کرد آنهاست که دولت عطف به تاکید رهبر معظم انقلاب، تلاش خواهد کرد همه این منابع در راستای پشتیبانی از تولید هزینه شود.
محمدرضا زنوزی در فاصله چند ساعت تا بازی تراکتور - پرسپولیس، جملات جالبی را برای افزایش روحیه بازیکنان تیمش به زبان آورد.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در فضای مجازی از جلسه خود با رئیس فدراسیون فوتبال نوشت: همه ایران برای ورزش کشور آرزوی درخشش همیشگی دارند.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: همه گذرنامه‌های زیارتی در دو روز آینده به آدرس اعلام شده از سوی افراد ارسال خواهد شد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: همه گذرنامه های زیارتی در دو روز آینده به آدرس اعلام شده از سوی افراد ارسال خواهد شد.
29.5 درصد از بارسا ویژن به مبلغ 120 میلیون یورو به صندوق سرمایه‌گذاری آلمانی لیبرو و نیپا کاپیتال واگذار شد.
بازیکنان هر دو تیم استقلال و صنعت نفت به یاد مرحوم عجمی پور بودند.
بارسلونا تقریبا مطمئن است که می تواند قبل از بازی با ختافه قرارداد تمام بازیکنان معلق خود را ثبت کند.
داستان مناقشه ایران و افغانستان بر سر گرفتن حقابه هیرمند ادامه دارد. تا این لحظه نیز بیش از 80 روز از هشدار ابراهیم رئیسی، در این باره گذشته و طالبان اعتنایی نکرده است! بر همین اساس معین‌الدین سعیدی، نماینده استان سیستان و بلوچستان (چابهار)، در گفتگو با تابناک بیان کرد که از راه دیپلماسی نمی‌توان این مشکل را حل کرد و همه گزینه‌ها از جمله گزینه نظامی باید مطرح شود.
جامعه اسلامی مهندسین در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات بیانیه صادر کرد و بر لزوم ایجاد شور انتخابات در جامعه توسط دستگاه‌های مسئول، علی‌الخصوص رسانه ملی تاکید کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
اگر نگاهی به نقشه مترو تهران ۱۴۰۲ بیندازید، متوجه خواهید شد که ایستگاه‌هایی که هنوز افتتاح نشده را با علامت دایره قرمز مشخص کرده‌اند. البته بیش از ۸۰ درصد ایستگاه‌های مترو شهر تهران فعال بوده و روزانه مسافران بسیاری از آن‌ها استفاده می‌کنند. به هر حال، در خط ۱ مترو، ایستگاه‌های واوان و شهر پرند غیرفعال هستند.
رئال مادرید شایعات استعفای فلورنتینو پرز و نیز تغییر نام کمپ باشگاه به نام او را تکذیب کرد.
شهاب زاهدی قرار است چهارشنبه شب مهاجم نوک پرسپولیس در مقابل آلومینیوم اراک باشد، مهاجمی که درباره او و البته مدل فوتبالش تقریباً هیچ چیز نمی‌دانیم. علت این کمبود اطلاعات هم به همان مسأله غیبتش در فوتبال ایران مربوط است.
معاون آموزش همگانی سازمان اورژانس کشور در توضیحاتی از در معرض خطر بودن تمامی مردم در برابر موج گرمایی که به کشور وارد شده است، خبر داد.
با مصدومیت امید عالیشاه، همه منتظر تمرینات این هفته پرسپولیس هستند تا مشخص شود یحیی چه آلترناتیوی را در ذهن خود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ