رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس گفت: از جامعه ورزشی‌مان با جان و دل حمایت کرده و خواهیم کرد، اما حقیقت این است که اگر فردی خود را از دایره قانون فراتر بداند، در هر جایگاهی اعم از ورزشکار یا پیشکسوت ورزشی، طبیعتا نه بنده به عنوان ناظر بر اجرای قانون و نه هیچکس دیگری چنین حقی ندارد که فراتر از قانون رفتاری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مردم در مجلس پس از طرح سوال نماینده شازند از وزیر دادگستری درخصوص علت دخالت در روند رسیدگی به پرونده های قضایی که مغایرت با اصل ۱۶۰ قانون اساسی دارد، از توضیحات وی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
نمایندگان مردم در مجلس پس از طرح سوال نماینده شازند از وزیر دادگستری درخصوص علت دخالت در روند رسیدگی به پرونده های قضائی که مغایرت با اصل ۱۶۰ قانون اساسی دارد، از توضیحات وی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
رئیس جمهوری‌خواه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد: در حالی که تعلیق مجوز امنیتی رابرت مالی خود به تنهایی نگران‌کننده است، نگرانی ما با اهمال وزارت خارجه در پاسخ به تلاش‌های کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا برای نظارت بر رویکرد و مذاکرات در قبال ایران تشدید شده است.
فضای خاص حاکم بر مجلس، نشان می‌دهد این موضوع بیشتر ناشی از هراسی است که نمایندگان درخصوص افشای ابعاد تازه‌ای از پرونده «شاسی بلند گیت» را دارند. پرونده‌ای که نه تنها پای قالیباف و ۷۵ نماینده را به موضوع باز کرد، بلکه باعث افشای دریافت خودرو خارج از چارچوب‌های قانونی توسط نهاد‌های دولتی، صدا و سیما و بسیاری از ارگان‌های دیگر شد.
ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس گفت: کمیسیون اصل ۹۰، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و حراست مجلس هرچه زودتر گزارش‌شان درباره دریافت خودروی شاسی بلند توسط عده‌ای از نمایندگان را قبل از انتخابات هیات رئیسه نهایی و اعلام کنند.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: پرونده خودرو‌های شاسی بلند داده شده به نمایندگان در کمیسیون اصل ۹۰ مفتوح است و ما در حال بررسی موضوع هستیم نتایج کار متعاقباً اعلام خواهد شد.
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد می‌کنم و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
دادستان کل کشور گفت: ادعای یکی از نمایندگان مجلس در خصوص وزیر صمت تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری می‌شود.
آنطور که مشخص است همچنان پرونده طرح صیانت در مجلس یازدهم نیمه باز است و تعدادی از نمایندگان مجلس در تلاش هستند تا بررسی این طرح در مجلس از سر گرفته شود.
نمایندگان مردم در خانه ملت، با تکیه بر ابزار نظارتی خود در نشست امروز، استنکاف و نقض قانون عوامل اجرایی در حادثه فروریزش ساختمان متروپل را بررسی و پرونده متخلفان را به قوه قضاییه ارسال کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت، با تکیه بر ابزار نظارتی خود در نشست امروز استنکاف و نقض قانون عوامل اجرایی در حادثه فروریزش ساختمان متروپل را بررسی و پرونده متخلفان را به قوه قضاییه ارسال کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت، با تکیه بر ابزار نظارتی خود در نشست امروز استنکاف و نقض قانون عوامل اجرایی در حادثه فروریزش ساختمان متروپل را بررسی و پرونده متخلفان را به قوه قضاییه ارسال کردند.
نمایندگان مجلس در نشست علنی روز یکم اسفند خود، ضمن به سرانجام رسیدن طرح شفافیت قوای سه گانه، تکلیف نحوه استخدام کارکنان دولت را مشخص کردند. نمایندگان در جریان رسیدگی به  طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها جهت تأمین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی را انجام دادند، اما در مورد موادی از این طرح بر نظر قبلی خود اصرار ورزیدند.
نمایندگان مجلس در نشست علنی روز یکم اسفند خود ضمن به سرانجام رسیدن طرح‌ شفافیت قوای سه گانه، تکلیف نحوه استخدام کارکنان دولت را مشخص کردند.نمایندگان در جریان رسیدگی به  طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها جهت تأمین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی را انجام دادند اما در مورد موادی از این طرح بر نظر قبلی خود اصرار ورزیدند.
پرونده استیضاح وزیر بهداشت و درمان که از بیش از سه ماه پیش در مجلس مطرح بود،‌ امروز با انصراف بیشتر نمایندگان متقاضی استیضاح بسته شد.
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه مشترک امروز مجلس و دولت نمایندگان تاکید کردند که باید پرونده مجرمان اغتشاشات اخیر به سرعت رسیدگی شود.
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه مشترک امروز مجلس و دولت نمایندگان تاکید کردند که باید پرونده مجرمان اغتشاشات اخیر به سرعت رسیدگی شود.
نامه ۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس خطاب به رئیس محترم قوه‌قضائیه با این مضمون که پرونده افراد دستگیر شده و معاند در زمره پرونده‌های محاربه دسته‌بندی شود از اساس جعلی و دروغ است.
کمیته منتخبی در مجلس نمایندگان آمریکا که در حال بررسی حمله به ساختمان کنگره آمریکا در روز ۶ ژانویه سال ۲۰۲۱ است اعلام کرد با ارسال احضاریه‌ای از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا خواسته مقابل این کمیته حاضر شده و اسناد لازم را ارائه دهد.
وزیر ورزش و جوانان می‌گوید طبق قانون نمی‌تواند از حضور هیچ کس در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال جلوگیری کند.
یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه طرح اخیر مجلس در ریزش اخیر بازار سهام اثر گذار بوده است، گفت: بورس از آینده‌ای مثبت برخوردار است و سهامداران نسبت به این بازار دید بلندمدت داشته باشند و با خودداری از رفتارهای هیجانی خود مانع از ایجاد ریزش بیشتر شاخص بورس در بازار شوند.
«ذبیح‌الله خداییان» سخنگوی قوه قضاییه، امروز (سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه) در جریان نشست خبری خود به سؤالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف پاسخ داد و گفت: کسانی که اقدام به انتشار به مطالب کذب کنند و یا مدارک کافی ندارند، تحت تعقیب قرار و محکومیت می گیرند. افراد باید در انتشار اطلاعات دقت کنند.
تخلف مرتبط با کوتاژ‌های صوری سامانه بازارگاه و تخلفات شرکت آریا تجارت سهیل، وزیر جهاد کشاورزی را مورد عتاب و خطاب نمایندگان مجلس قرار داد و از او و این وزارتخانه درباره ۱۱۰۰ میلیارد تومان نهاده فروخته شده به کشاورزان در سامانه بازارگاه بدون آنکه کالایی وجود داشته باشد، پاسخ خواسته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ