از منظر حقوقی، هرگونه تهدید مستأجر و ورود به ملک بدون حکم قضایی و یا دستور تخلیه جرم است و اگر موجری وارد این ماجرا شود به عنوان آمر مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گل صعود دقیقه ۱۰۰ برای تیم یونانی ۵ میلیون یورو پاداش به ارمغان آورد.
دستمزد ۲۰میلیون دلاری الهلال به دروازه‌بان مراکش
سازمان «فائو» مربوط به امور امنیت غذایی، از وضعیت بغرنجی خبر داد که سودانی‌ها به علت درگیری دو ژنرال با آن دست و پنجه نرم می کنند.
معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری همدان گفت: برای تمام مسافرانی که همدان را برای گردش و اقامت انتخاب کنند ۲۰ میلیون وام چهار درصد در نظر گرفته‌ایم‌.
آقامحمری، عضو مجمع تشخیص با بیان اینکه ۲۰۲۰ محله کم برخوردار در سطح کشور شناسایی شده است، گفت: ۱۶۷ محله در طبقه خیلی شدید از لحاظ محرومیت قرار دارند که جمعیت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از جمعیت کشور را شامل می‌شوند.
۲۰ میلیون جریمه برای مشت به شکم خبرنگار
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص تخلفات رخ داده در دیدار دو تیم شادکام مشهد و ستارگان مردان پاشا البرز صادر کرد.
به گفته بهروز محبی نماینده مجلس شورای اسلامی، متاسفانه قریب به ۲۰ میلیون نفر در کشور در شرایط مساعدی نیستند که حدود ۳ میلیون خانوار بوده و دچار فقر مطلق هستند.
وقتی دخترم نتوانست در کشور هندوستان به تحصیل ادامه دهد، در حالی به ایران بازگشت که به ماری جوانا اعتیاد پیدا کرده بود، ولی با آن که از من خواسته بود پول توجیبی ماهانه او را به ۲۰ میلیون تومان برسانم باز هم برای باج گیری، خودروی گران قیمت مرا تخریب کرد و...
بجنورد- عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: اکنون ۲۰ میلیون دلار در فیفا داریم که امکان پرداخت به ما وجود ندارد که با پرداخت آن به هیچ منبع مالی دیگری احتیاج نخواهیم داشت.
دفتر هماهنگی امور کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل متحد اعلام کرد که حدود ۲۰ میلیون شهروند افغانستان با گرسنگی شدید روبرو هستند؛ همچنین ۶ میلیون نفر ‌از آن‌ها در یک قدمی قحطی قرار دارند.
دفتر هماهنگی امور کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل متحد اعلام کرد که حدود ۲۰ میلیون شهروند افغانستان با گرسنگی شدید روبرو هستند؛ همچنین ۶ میلیون نفر ‌از آن‌ها در یک قدمی قحطی قرار دارند.
اصفهان- مدیر روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: در نهضت ملی کاشت یک میلیارد اصله نهال، در استان اصفهان طی چهارسال با مشارکت بخش دولتی و خصوصی ۲۰ میلیون درخت کاشته می‌شود.‌
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به انجام۲۰ میلیون سفر روزانه در شهر تهران گفت: در روزهای پایانی سال ترافیک بیشتری را در سطح معابر پایتخت شاهد هستیم.
رشت- مدیرکل شیلات گیلان از تولید ۲۰ میلیون قطعه بچه ماهی سفید به روش تکثیر طبیعی در استان خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود ماهیان استخوانی از ۲۰ هزار مولد به ۳۰ هزار مولد برسد.
سودجویان با عناوینی نظیر «اخذ مستقیم پروانه از سازمان نظام روانشناسی» اقدام به برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های کارورزی ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومانی کرده‌اند.
نزدیک ۲۰.۷ میلیون ورقه بهادار مبتنی بر کالا با ارزش بیش از یک هزار و ۳۱۱ میلیارد تومان در هفته منتهی به ۳۰ آذر در بازار گواهی سپرده در بورس کالا دست به دست شد.
بنابرگزارش بانک مرکزی، مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز پنج شنبه تا ساعت ۱۷ معادل ۲۰ میلیون دلار بوده است.
سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: کسانی که کسب سهمیه میکنند ۳۰ میلیون تومان پاداش دریافت می‌کنند و از همان تاریخ حقوق دریافت می‌کنند.
وزارت برق عراق امروز یکشنبه از مذاکرات با ایران برای افزایش واردات گاز خبر داد و اعلام کرد که طلب گازی به طور کامل پرداخت شده است.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت اربعین امام حسین(ع) به حضور میلیونی زائران در این مراسم اشاره کرد و آنرا نشانه حب و دوستی به اباعبدالله دانست.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت اربعین امام حسین(ع) به حضور میلیونی زائران در این مراسم اشاره کرد و آنرا نشانه حب و دوستی به اباعبدالله دانست.
استاندار کربلا پیش بینی کرد که ۲۰ میلیون زائر داخلی و خارجی در مراسم اربعین حسینی (ع) شرکت کنند.
معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برآوردها حاکی است با توجه به روند فزاینده ترانزیت در سال جاری برای اولین بار به رکورد عبور ۲۰ میلیون تن کالا از کشور دست یابیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ