آذر منصوری نوشت: اولین الزام (برای مشارکت مردم در انتخابات) تغییر جدی رویه و رویکرد شورای نگهبان نسبت به انتخابات گذشته است. در واقع اگر در بخواهد بر همان پاشنه بچرخد، به هیچ روی نمی‌توان امیدوار بود نهاد نیمه جان جمهوریت که به نفس نفس افتاده، جانی دوباره بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در ادامه با اشاره به رویکرد شورای ائتلاف در انتخابات پیش رو گفت: ما نگاه مان این است که بهترین ها و مناسب ترین افراد را شناسایی کنیم و به مردم معرفی کنیم و از مردم بخواهیم به آن ها رای بدهند و مردم هم آزاداند و خودشان تصمیم می گیرند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از رویکرد انقلابی دولت سیزدهم در سیاست خارجی، از عملکرد دستگاه سیاست خارجی و وزیر امور خارجه تقدیر کردند.
جلسه اخیر شورای نگهبان متفاوت برگزار شد و اعضای این شورا برای نخستین بار در صحن برگزاری جلسات، میزبان نمایندگانی از تشکل‌های دانشجویی بودند.این اتفاق تنها چند روز پس از اینکه دکتر هادی طحان‌نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست با اصحاب رسانه اعلام کرد که درهای شورای نگهبان به روی همه باز است و این شورا گوش‌های شنوایی دارد، روی داد.
جلسه اخیر شورای نگهبان متفاوت برگزار شد و اعضای این شورا برای نخستین بار در صحن برگزاری جلسات، میزبان نمایندگانی از تشکل‌های دانشجویی بودند.این اتفاق تنها چند روز پس از اینکه دکتر هادی طحان‌نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست با اصحاب رسانه اعلام کرد که درهای شورای نگهبان به روی همه باز است و این شورا گوش‌های شنوایی دارد، روی داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: مدیریت شهری نیازمند رویکرد و تدبیری برای حیات بهینه شهر و با تأکید بر تمام محدودیت هاست.
بحرینی با بیان اینکه «استفاده ابزاری از حقوق بشر غیرقابل قبول است و آرمان مشترک حقوق بشر را به خطر می‌اندازد» هشدار داد: این رویکرد نه کمکی به حفظ و ارتقای حقوق بشر می‌کند و نه با واقعیت‌های میدانی و تاریخ و پیشینه فرهنگ و تمدن ایرانی سازگاری دارد.
جلسه بررسی گزارش گزارشگر ویژه تحمیلی از سوی گروهی از کشورهای غربی بر شورای حقوق بشر در خصوص وضعیت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه ۲۹ اسفند در جریان برگزاری نشست ۵۲ شورای حقوق بشر در ژنو برگزار شد.
جاسم البدیوی اعلام کرد: موضع کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس در جهت حمایت از رویکرد گفتگو و حل و فصل سیاسی اختلافات بر اساس رهنمود‌های سران کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس با پایبندی به منشور سازمان ملل متحد، حقوق بین الملل، و رعایت اصول حسن همجواری و احترام به حق حاکمیت ملی کشورها، عدم مداخله در امور داخلی و حل و فصل اختلافات از طریق راه‌های دیپلماتیک، استوار است.
عضو شورای شهر تهران گفت:پیشنهاد می‌کنم دولت در زمینه مولد سازی رویکرد صرف هزینه طی پروژه‌های عمرانی در بستر مولدسازی را در دستور کار قرار دهد.
نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه از رویکرد کشورهای غربی در مجمع جهانی اقتصاد در داوس انتقاد کرد.
بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج فارس و هم چنین هیاهوی سفر شی به عربستان سعودی، لزوماً تغییر در سیاست چین را نشان نمی‌دهد. آن سفر در شدیدترین حالت خود راهی برای مشارکت بوده با هدف ایجاد توازنه مثبت، تا روابط دوجانبه‌ای را به نفع چین ایجاد کند.
عباس عبدی نوشت: رویکرد شورای نگهبان، قانون اساسی را به اولویت‌های قدرت تقلیل داد. حضور مردم را از طریق رد صلاحیت‌های استصوابی و نیز بی‌اثر کردن جایگاه مجلس در ساختار قانونگذاری و نظارتی به مرور کم‌رنگ کرد.
عباس عبدی نوشت: رویکرد شورای نگهبان، قانون اساسی را به اولویت‌های قدرت تقلیل داد و حضور مردم را از طریق رد صلاحیت‌های استصوابی و نیز بی‌اثر کردن جایگاه مجلس در ساختار قانونگذاری و نظارتی به مرور کم‌رنگ کرد. غلبه این رویکرد نه فقط در تایید و ردصلاحیت‌ها که در تطبیق قوانین با شرع و قانون اساسی نیز مشهود است. عملا بخش مهمی از امور مملکت را به نام ولایت، از دایره رسیدگی‌های مردمی و رسمی خارج کرد.
نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه از رویکرد دولت کی یف در درخواست مداوم پول و سلاح از غرب انتقاد کرد.
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک گفت: رویکرد کنونی و بی عملی شورای امنیت سازمان ملل تنها باعث تشویق و تشجیع رژیم صهیونیستی در موضوع فلسطین می‌شود.
دوره جدید شورای فقهی بانک مرکزی با رویکرد ضرورت اجرایی شدن دقیق نظارت و تطبیق شرعی در شبکه بانکی آغاز به کار کرد.
وزیر دادگستری در نشست شورای دبیران کارگروه‌های هشت گانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور بر لزوم ایجاد رویکرد و نگاه فرصت محور به ایرانیان خارج از کشور به جای تهدید محور تاکید کرد.
سخنگوی وزارت خارجه چین رویکرد مسئولانه شورای امنیت سازمان ملل در قبال مسئله اوکراین را خواستار شد.
یک مقام دفاعی روسیه می گوید شورای امنیت سازمان ملل باید در خصوص حوادث مشکوک مربوط به سلاح های زیستی رویکرد تازه ای در پیش بگیرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم رویکردهای درستی در حوزه‌های مختلف در پیش گرفته که امیدآفرین است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم رویکردهای درستی در حوزه‌های مختلف در پیش گرفته که امیدآفرین است.
پنجاه و یکمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با رویکرد بررسی و عملکرد برج میلاد و با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر برگزار شد.
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد که قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته ۵.۴ درصد ارزان شده است.
محمد صفایی دلوئی به نمایندگی تعدادی از نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۱ تیر) مجلس شورای اسلامی در جریان سوال ملی خود از سید جواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی درخصوص علت تخلفات گسترده مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، از پاسخ‌های وزیر قانع نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ