منچسترسیتی بعد از قهرمانی در اروپا، جای چلسی را به عنوان چهارمین باشگاه موفق فوتبال انگلیس گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک جریان ضد علم در همه عرصه‌ها شکل گرفته است که می‌خواهد از طریق جایگزین کردن شبه علم به جای علم، هدف خود را که نابودی کشور است پیش ببرد و این کار را از طریق رواج شبه علم در پزشکی آغاز کرده است. ناآگاهی و خرافه‌پرستی و جهل، سمومی است که نیاز به واردات ندارد و صد درصد تولید داخل است و برای درمان بیماری‌های مردم تجویز می‌کنند ولی ثمره آن را نه در سلامت که در سیاست می‌چینند.
منچسترسیتی به دنبال جایگزینی مطمئن برای کوین دی‌بروینه، ستاره مصدومش، است.
ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، به منچسترسیتی هشدار داد که زودتر برای پر کردن جای خالی ستاره‌هایش اقدام کند.
مبارزه با سیتی شبیه داستان پسرک‌ هلندی نیست که انگشت خود را در سد فرو کرد تا از خروج اب جلوگیری کند. جریان سیل سیتی از جای دیگری بیرون خواهد زد
دروازه‌بان سابق رئال و تیم ملی اسپانیا می‌گوید در بازی برابر سیتی، مهار شوت وینیسیوس کار ادرسون و هیچ گلری در دنیا نبود و در هر صورت تبدیل به گل می‌شد.
پپ گواردیولا که از پنالتی زدن ایلکای گوندوگان به جای ارلینگ هالند و از دست دادن این پنالتی به شدت عصبانی بود در زمان تعویض کاپیتان تیمش از دست دادن با او خودداری کرد.
رقیب سنتی و همیشگی پورتو در آستانه قهرمانی در پرتغال قرار دارد و علاوه بر آن براگا جای شاگردان کنسیسائو در رده دوم جدول را گرفته است.
رقیب سنتی و همیشگی پورتو در آستانه قهرمانی در پرتغال قرار دارد و علاوه بر آن براگا جای شاگردان کنسیسائو در رده دوم جدول را گرفته است.
گری نویل به 4 ستاره آرسنال تاخت که چرا نتوانستند در بازی با سیتی تیم را جمع کنند و ادعا کرد، بازیکنان بزرگ تیم به جای حل مشکلات، خودشان در ایجاد مشکل دست دارند.
سرمربی تیم فوتبال هال سیتی در آستانه دیدار این تیم با سوانزی از بازیکن ایرانی تیمش تمجید کرد.
خورش قیمه نخود یکی از غذاهای مشهور و سنتی شهر یزد است که شباهت زیادی به خورش قیمه دارد و در تهیه آن به جای لپه از نخود آبگوشتی استفاده می‌شود.
رومن وایدنفلر، گلر سابق دورتموند، تردید ندارد که اگر مانوئل نویر دیشب به جای یان زومر درون دروازه بایرن قرار داشت، مانع گل اول سیتی می‌شد.
دو تیم منچسترسیتی و لیورپول در حساس‌ترین بازی این هفته لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول با وجود سختی کار مقابل رئال مادرید امیدوار است که تیمش بتواند یک صعود تاریخی رقم بزند.
فران سوریانو، مدیر اجرایی باشگاه منچسترسیتی، گفت با وجود اتهاماتی که به این باشگاه وارد شده جای نگرانی وجود ندارد و کادر فنی و بازیکنان باید فقط روی فوتبال تمرکز داشته باشند.
سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان معتقد است دیدار بسیار سختی با هوادار خواهند داشت.
یک متخصص پوست و مو گفت: جای جوش، به راحتی بهتر نمی‌شود و درمان سختی دارد؛ پس قبل از جا ماندن آنها، باید به جوش‌ها رسیدگی شود.
ریکاردو آلوز مقابل استقلال موفق به ثبت هشتمین پاس گل فصل خود شد.
گاف عجیب رونالدو و تصور او از حضور در آفریقای جنوبی به جای آسیا خبرساز شد.
جای تعجب نیست که عقاید او نیز به سختی قابل تشخیص هستند. او می‌تواند در آن واحد هم خیلی لیبرال و هم خیلی محافظه کار، بیش از حد جبرگرا (دترمینیست) و بیش از حد اختیارگرا (لیبرتارین)، بیش از حد مذهبی و بیش از حد سکولار به نظر برسد.
آیت الله نوری همدانی گفت: اسلام برای رشد و تعالی جامعه بر مبارزه و ریشه کنی سه چیز تاکید کرده است؛ جهل، فقر و ظلم اگر به جای این سه دانش و آگاهی، رفاه اجتماعی و عدالت جایگزین شود شاهد رشد و بالندگی جامعه خواهیم بود.
کوکاکولا به جای طعم سنتی مانند «وانیل» یا «گیلاس» هر محصول را با توضیحات مبهم خود ارائه کرد و به طرفداران اجازه داد تا جای خالی را پر کنند. این شرکت «استارلایت» را با عنوان «یادآور تماشای ستارگان در اطراف آتش و هم چنین احساس خنکی که حس یک سفر سرد به فضا را تداعی می‌کند» توصیف کرد.
با تنظیم «حالت تاریک» گوشی هوشمند به جای مشاهده متن سیاه و سفید سنتی در پس‌زمینه‌ای با رنگ روشن، این امکان طرح‌بندی را معکوس و آن را با متن سفید روی پس‌زمینه تیره جایگزین می‌کند.
پس از انصراف سیتی از جذب مارک کوکوریا، این مدافع چپ اسپانیایی با چلسی به توافق رسید. برایتون نیز امروز پیشنهاد 50 میلیون پوندی چلسی را پذیرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ