پس از انصراف سیتی از جذب مارک کوکوریا، این مدافع چپ اسپانیایی با چلسی به توافق رسید. برایتون نیز امروز پیشنهاد 50 میلیون پوندی چلسی را پذیرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های ویتنامی در خبری عجیب، مدعی شدند که سرخابی‌ها قصد جذب یک بازیکن تیم ملی این کشور را دارند.
ماندن یا نماندن عبدالرزاق حمدالله در النصر به یکی از سوژه‌های جدید رسانه‌های عربی تبدیل شده است.
رسانه های روسیه مدعی شدند که محمد محبی با عقد قراردادی سه ساله به روستوف پیوسته است.
برخی رسانه‌های اسپانیایی در ادعایی عجیب اعلام کردند نام ژوزه مورینیو به عنوان جانشین احتمالی کارلو آنچلوتی در رئال مادرید با بازیکنان تیم مطرح شده و با مخالفت آنها روبرو شده است.
با وجود اعلام رسانه‌های ایتالیایی مبنی بر اینکه پل پوگبا به دلیل مصدومیت اخیرش فصل را از دست داد اما مدیر برنامه‌های او می‌گوید مصدومیت ستاره فرانسوی جزئی است.
برخی رسانه‌های آلمانی می‌گویند سادیو مانه به دلیل رفتاری که با لروی سانه داشته از هم‌تیمی‌هایش در بایرن عذرخواهی کرده و آینده او در این باشگاه دیگر در معرض خطر نیست.
شایعات عجیبی درباره زندگی شخصی پیکه در رسانه‌های اسپانیایی منتشر شده است.
برخی رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند کیلیان امباپه قصد دارد در پایان فصل جاری در جلسه‌ای با مدیران پاری سن ژرمن از تمایل خود برای انتقال به رئال مادرید پرده بردارد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند آینده یورگن کلوپ در لیورپول با تهدید مواجه است و بعد از شکست دیشب مقابل رئال مادرید مذاکراتی در هیات‌مدیره باشگاه درباره استعفای او انجام شده است.
قرار بود عبداللهیان در گفتگوی رایسینا شرکت کند، اما منابع غیررسمی هندی مدعی شدند که وی به دلیل ویدئوی تبلیغاتی مننشر شده مرتبط با امور داخلی ایران در این اجلاس شرکت نمی‌کند.
برخی رسانه‌های مصری، هکتور کوپر را یکی از گزینه‌های سرمربیگری در تیم ملی ایران دانستند.
وزارت صمت، ادعای رسانه‌های منتقد دولت از جمله دنیای اقتصاد، فرارو، انتخاب و ... درباره اینکه وزیر صمت، مردم را مقصر گرانی خودرو معرفی کرده، تکذیب کرد.
بسیاری از رسانه های عربی خبر دادند که کارلوس کی روش از تیم ملی ایران جدا شده است.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در نشست صمیمانه با آمنه سادات ذبیح پور و علی رضوانی، خبرنگاران تحریم شده صدا و سیما از جانب آمریکا، انگلیس و کانادا بر حمایت قاطع دستگاه سیاست خارجی از جامعه رسانه‌ای کشور تاکید کرد. امیرعبداللهیان گفت: تحریم شما نشان می‌دهد که کارتان تاثیرگذار بوده است و حال آن که امریکایی‌ها و برخی کشور‌های غربی، مدعی حمایت از رسانه آزاد هستند و برای چند صدمین بار در عمل نشان دادند که این اظهارات شان، کاملا متناقض و دوگانه است و کاملا خلاف ادعای شان عمل می‌کنند.
هواداران انگلیسی در رسانه‌های اجتماعی ادعا می کنند که قیمت جود بلینگهام پس از جام جهانی به 200 میلیون پوند خواهد رسید. گلی که او را به دومین گلزن جوان سه شیرها در تاریخ این مسابقات تبدیل کرد.
الجزیره گزارش داد که رسانه‌های صهیونیستی از جمله رادیو ارتش این رژیم با طرح ادعاهایی بی اساس و فرافکنانه اعلام کردند که یک مسئول امنیتی صهیونیست می‌گوید ایران پشت این حمله قرار دارد.
رسانه‌های انگلیسی ادعا کردند که باشگاه آرسنال قصد دارد قرارداد ویلیام سالیبا، مدافع جوان فرانسوی‌اش، را تمدید کند.
رسانه های سنگالی مدعی هستند که آلیو سیسه قصد دارد در بازی امروز برابر ایران، از تیم دیگری استفاده کند.
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: ادعای معاندین نظام و انقلاب و رسانه‌های بیگانه در خصوص هک سایت مجلس و انتشار شماره تماس نمایندگان بی اساس و پوچ است.
محمد مرندی نوشت: تصور کنید که نیویورک تایمز و سایر رسانه‌های غربی در مورد دیگر موضوعات مرتبط با ایران چقدر وحشتناک و مغرضانه عمل می‌کنند.
ادعای مطرح شده در یکی از رسانه‌های ترکیه مبنی بر انتقال کریستیانو رونالدو به فنرباغچه تکذیب شد.
سرمربی اسبق تیم ملی ایران روز سه شنبه مقصد بعدی خود را مشخص خواهد کرد.
رسانه‌های انگلیسی از وضعیت نامشخص مهاجم ایرانی هال سیتی بعد از مصدومیتش خبر می‌دهند.
بر اساس ادعای رسانه‌های انگلیسی باشگاه PSG بعد از ناامید شدن بارسلونا از جذب برناردو سیلوا پیشنهادی به منچسترسیتی ارائه داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ