گاف عجیب رونالدو و تصور او از حضور در آفریقای جنوبی به جای آسیا خبرساز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آمنه سادات ذبیح پور که در سفر رئیسی به آفریقا به عنوان خبرنگار تلویزیون همراه وی بود در برنامه سلام تهران درباره سوتی «دروازه شرق آسیا» توضیح داد.
آلن پولیدو، ستاره لیگ برتر فوتبال آمریکا، در جریان بازی جام اتحادیه به دلیل ضربه سر به مدافع حریف با کارت قرمز از زمین اخراج شد. مهاجم اسپورتینگ کانزاس سیتی در دقیقه ۳۰ بازی مقابل اف سی سینسیناتی با یرسون مسکورا درگیر شد و پولیدو به طرز عجیبی به شکلی بسیار تهاجمی واکنش نشان داد و با سر به صورت مسکورا ضربه زد. این حادثه درست در مقابل داور رخ داد که با عجله به سمت او رفت و پولیدو را اخراج کرد.
حضور یکی از عوامل پشت صحنه در حین پخش زنده اخبار صداوسیما مقابل دوربین، قابی جالب از بخش خبری ساعت ۱۴ را به یادگار گذاشت.
آمنه سادات ذبیح پور که در سفر رئیسی به آفریقا به عنوان خبرنگار تلویزیون همراه وی است در سوتی عجیبی در گزارش خود کنیا را دروازه شرق آسیا معرفی می کند و جالب آنکه عین مطلب در تلویزیون پخش شده است
راننده عجیب و غریب که با زدن فندک در باک خودرو باعث آتش سوزی شد. منبع: چندثانیه
هادی چوپان مشهور به گرگ ایرانی فیلمی در صفحه شخصی خودش منتشر کرده که نشان می‌دهد پس از انجام تمرینات دشوار به سختی از ‌پله‌ها پایین می‌آید.
هواداران منچسترسیتی در بیرون از ورزشگاه تجمع کرده و به تشویق تیم محبوبشان پیش از آغاز دیدار رئال مادرید پرداخته‌اند.
لیونل مسی به خاطر سفر غیرمجاز به عربستان‌سعودی که منجر به محرومیتش از سوی پاری سن ژرمن شد، عذرخواهی کرد. اما یک ویدیو فان و انیمیشن از نحوه فرار او به عربستان و حضور در کنار کریستیانو رونالدو حسابی در فضای مجازی سر و صدا به راه انداخته است.
یک تماشاگر روز جمعه در حین مسابقه فوتبال در لیگ فوتبال هلند، یک لیوان آبجو را به سوی کمک داور مسابقه پرتاب و او را مجبور به ترک زمین کرد.
پیشتازی یک نیمه‌ای هال سیتی در زمین میدلزبورو با ضربه سر دیدنی مهاجم ایرانی این تیم رقم خورد.
بهنام مهدی زاده، گزارشگر جوان برنامه فوتبال برتر در حین گزارش دیدار پرسپولیس و ملوان اشتباه عجیبی را انجام داد.
ماجرای ویار عجیب یک زن در سریال «نون خ» را ببینید. در سکانسی بازیگر زن این فیلم می‌گوید: "بچه قبلی‌مان رو که باردار بود ویار شبکه چهار داشت، خیلی دوران سختی بود! "
ویدئویی از حمله مسافران نوروزی به خاک گران‌بهای جزیره هرمز در فضای مجازی خبرساز شده است. حمل خاک جزیره هرمز از سوی عده‌ای از گردشگران سبب از دست رفتن زیبایی‌های این جزیره رنگی می‌شود.
گزارشگر بازی گل گهر و نفت مسجد سلیمان در دقایق پایانی اتفاق واضح رخ داده را نتوانست تشخیص دهد.
کریستیانو رونالدو در جریان برتری 3-0 النصر مقابل ضمک در هفته هجدهم لیگ عربستان، زننده هر 3 گل تیمش بود. او در مصاحبه بعد از بازی، به زبان عربی تشکر کرد.
تصاویری از سوتی عجیب صداوسیما در دیدار آلومینیوم - نساجی منتشر شده است.
شرکت‌های چینی برای سال نو میلادی به شکل عجیبی از کارگران خود تقدیر کردند، بطوری که به سختی باید هدایا را با خود به خانه ببرند./منبع: خبرفوری
رئیس جمهور آمریکا در روز گرامیداشت مارتین لوتر کینگ، اسم عروس مارتین لوتر را فراموش کرد و با خواندن تولدت مبارک تلاش کرد تا سوتی خود را لاپوشانی کند
ظاهرا یک فرد با لباسی سنتی و تا حدی عجیب به گفته منبع منتشرکننده ویدئو، بازی ایران و ولز را ۴ روز پیش درست پیش بینی کرده بود! از ظاهرش این گونه برمی‌آید که او پیشگو باشد!
در دقیقه ۹۲ تصمیمات داور موجب اعتراض شدید مازیار زارع شد تا او با حرکتی عجیب به سوی داور برود، اما کریم باقری و یحیی گل‌محمدی وی را به آرامش دعوت کردند.
در دقیقه ۹۲ تصمیمات داور موجب اعتراض شدید مازیار زارع شد تا او با حرکتی عجیب به سوی داور برود، اما کریم باقری و یحیی گل‌محمدی وی را به آرامش دعوت کردند.
ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران از حریق در یک ساختمان قدیمی چهار طبقه در پارک ارم خبر داد و گفت: در محوطه پارک ارم یک ساختمان قدیمی چهار طبقه که متروکه بود، به‌دلیل بی‌احتیاطی کارگران از قسمت سقف دچار حریق شد و بر همین اساس دود زیادی آن محدوده را فراگرفت. این ساختمان در محل تردد شهروندان قرار ندارد و خوشبختانه هیچ مصدومی بر جای نماند.
تیم فوتبال زنان وولفسبورگ در لیگ آلمان با چهار گل اسن را شکست داد. این تقابل شاهد یک سوتی دفاعی نادر و خنده‌دار بود که منجر به ثمر رسیدن گل شد.
دروازه‌بان ملی‌پوش ایران شب گذشته با اشتباهی غیرقابل جبران در رقابت‌های لالیگا ۲ دروازه‌اش را باز شده دید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ