رقیب سنتی و همیشگی پورتو در آستانه قهرمانی در پرتغال قرار دارد و علاوه بر آن براگا جای شاگردان کنسیسائو در رده دوم جدول را گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جدال بر سر قهرمانی، تنها دوئل میان پورتو و بنفیکا در رقابت های این فصل لیگ پرتغال نیست.
هفته پایانی لیگ برتر پرتغال امشب برگزار می شود که شانس بنفیکا برای قهرمانی بسیار بیشتر از پورتو است.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بعد از به ثمر رساندن چهار گل در بازی این تیم مقابل فامالیکائو، گفت: از این بابت بسیار خوشحالم ولی برای آقای گلی باید منتظر بمانیم.
مهدی طارمی تاکنون در لیگ برتر پرتغال برابر 25 تیم به میدان رفته که دروازه 23 مورد از آنها را باز کرده است. او فردا فرصت دارد قربانی بیست و چهارم را به لیست اضافه کند.
رقیب سنتی و همیشگی پورتو در آستانه قهرمانی در پرتغال قرار دارد و علاوه بر آن براگا جای شاگردان کنسیسائو در رده دوم جدول را گرفته است.
تیم فوتبال بنفکیا در فاصله هفت هفته مانده تا پایان رقابت‌های لیگ برتر پرتغال با اختلاف مناسبی صدر جدول را به نام خود زده است.
در جریان برتری دو بر یک پورتو مقابل بنفیکا در لیگ پرتغال، مهدی طارمی گل دوم و پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.
مهدی طارمی در شب پیروزی ۳-۲ پورتو مقابل استوریل؛ از دقیقه ۶۹ وارد زمین شد و ثانیه‌هایی بعد با گرفتن پنالتی، گل سوم و برتری تیمش را به ثمر رساند.
تیم فوتبال پورتو در هفته بیست و سوم لیگ پرتغال برابر چاوز به پیروزی رسید. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در اواخر این مسابقه به زمین آمد.
تیم فوتبال پورتو در هفته بیست و دوم لیگ پرتغال برابر ژیل ویسنته شکست خورد تا رویای تکرار قهرمانی در این رقابت‌ها برای این تیم دست نیافتنی‌تر بشود.
تیم فوتبال پورتو در هفته هجدهم لیگ فوتبال پرتغال برابر ماریتیمو به پیروزی رسید.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در هفته شانزدهم لیگ پرتغال هم موفق به گلزنی شد تا تیمش به یک پیروزی پرگل دست یابد.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو از سوی اتحادیه بازیکنان پرتغال به عنوان بهترین بازیکن ماه‌های نوامبر و دسامبر لیگ این کشور انتخاب شد.
درخشش مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در دیدار اخیر در لیگ پرتغال در رسانه های ایتالیا هم بازتاب داشته است.
تیم فوتبال پورتو چهاردهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر پرتغال را با یک برد پرگل خانگی در شب درخشش مهدی طارمی، مهاجم ایرانی‌اش پشت سر گذاشت.
تیم فوتبال پورتو در رقابت‌های «لیگ کاپ» پرتغال برابر ویزلا پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.
یاران مهدی طارمی به یک پیروزی پرگل در لیگ برتر پرتغال دست یافتند.
فاصله امتیازی ایجاد شده در صدر جدول رده‌بندی لیگ پرتغال هواداران پورتو را برای قهرمانی در این فصل با تردید جدی روبرو کرده است.
مهاجم ایرانی پورتو علی‌رغم تلاش زیاد برای گلزنی مقابل سانتا کلارا موفق به انجام این کار نشد.
پورتو که برای صدرنشینی در لیگ پرتغال به پیروزی برابر بنفیکا نیاز داشت با یک گل شکست خورد تا فاصله اش با صدر به ۶ امتیاز افزایش پیدا کند.
در حساسترین دیدار هفته دهم لیگ فوتبال پرتغال، تیم‌ صدرنشین بنفیکا به مصاف پورتو می‌رود. سرمربی بنفیکا امروز به سئوالی درباره برنامه‌اش برای مهار مهدی طارمی پاسخ داد.
تیم فوتبال پورتو در هفته هشتم لیگ پرتغال برابر براگا به پیروزی رسید که طی آن مهدی طارمی عملکرد قابل قبولی داشت.
درچارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال پرتغال، تیم پورتو با درخشش مهدی طارمی توانست ۲ بر صفر در مقابل ژیل ویسنته به پیروزی برسد.
ستاره کشورمان که در بازی ابتدای فصل لیگ پرتغال ۲ گل مقابل ماریتیمو زد، به جمع بهترین گلزنان سال پیوست

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ