با تنظیم «حالت تاریک» گوشی هوشمند به جای مشاهده متن سیاه و سفید سنتی در پس‌زمینه‌ای با رنگ روشن، این امکان طرح‌بندی را معکوس و آن را با متن سفید روی پس‌زمینه تیره جایگزین می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به عنوان فردی مبتلا به دیابت بزرگترین سوالی که در ذهن تان وجود دارد این است که چه چیزی می‌توانم بخورم؟ خوشبختانه پاسخ این است: مواد غذایی خوشمزه فراوان. مواردی وجود دارد که باید آن را کاهش دهید یا حذف کنی، مانند نوشابه‌های شیرین و غذا‌های سرخ شده، اما فهرست غذا‌های مفید برای قند خون شما گسترده و دلچسب است.
افراد مبتلا به یک بیماری روانی جدی (SMI) مانند اسکیزوفرنی اغلب چاقی را تجربه می‌کنند و در انگلیس، چنین افرادی تقریبا دو برابر بیشتر از افراد بدون یک بیماری روانی، چاق هستند.
در دوران کرونا شاهد بودید که بسیاری از افراد با واکسن زدن مخالفت می‌کردند؛ این موارد نشان می‌دهد که ما ضعف سواد بهداشتی داریم.
در دوران کرونا شاهد بودید که بسیاری از افراد با واکسن زدن مخالفت می‌کردند؛ این موارد نشان می‌دهد که ما ضعف سواد بهداشتی داریم.
قند خون خود را کنترل کنید و دستورالعمل‌های پزشک خود را برای مدیریت سطح قند خون خود دنبال کنید. دارو‌های خود را طبق دستور پزشک خود مصرف کنید. در صورت نیاز از تیم درمان دیابت خود کمک بخواهید.
غده تیروئید غده هورمونی حیاتی است که با توجه به اهمیتی که دارد یک روز یعنی روز پنجم خرداد (بیست و ششم می) به عنوان روز جهانی تیروئید نامگذاری شده است. این غده نقش مهمی در متابولیسم، رشد و تکامل بدن دارد و با ترشح میزان ثابتی از هورمون‌های تیروئید در خون به تنظیم عملکرد بدن کمک می کند.
بسیاری از افراد ممکن است سرگیجه را تجربه کنند، اما اگر احساس می‌کنید بدون هیچ دلیلی به طور ناگهانی دچار سرگیجه می‌شوید، احتمالاً مشکلی در بدن شما و نوع جریان خون تان وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر آن را پیگیری کنید.
اگرچه پرتقال و آب پرتقال مملو از آنتی اکسیدان هستند، اما سرشار از پتاسیم نیز هستند. پرتقال و آب پرتقال به دلیل سطح پتاسیم بالایشان باید در رژیم غذایی بیماران کلیوی محدود یا کلا پرهیز شوند، اگرچه آن‌ها بیشتر به دلیل محتوای ویتامین C خود شناخته می‌شوند، اما برای بیماران کلیوی دردسر و آسیب به همراه دارد.
چند سالی است در دنیایی زندگی می‌کنیم که هر عطسه، سرفه یا گرفتگی بینی، بیماری کووید تعبیر می‌شود.
بیماری سل اشتها را کاهش و مصرف انرژی را افزایش می‌دهد و همین موضوع باعث لاغری می‌شود. در حالی که باید توجه کرد افراد کم وزن در معرض ابتلا به سل فعال هستند.
رئیس سازمان بهزیستی کشور در پیامی تاکید کرد سازمان بهزیستی خود را در قبال نیازهایی از افراد مبتلا به سندرم داون، که برآورده شدن آنها به عهده سازمان بهزیستی است، مسئول می‌داند.
از آنجا که چت‌بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در حال تبدیل شدن به منابع محبوب برای اطلاعات سرطان هستند، یک پژوهش به بررسی آن‌ها پرداخته است.
نتایج تحقیق کنونی نشان داد که پچ‌های فلفل قرمز تند می‌توانند به کاهش درد در بیماران دیابتی مبتلا به آسیب عصبی کمک کنند. پچ‌ها حاوی کپسایسین، ماده تند فعال موجود در فلفل قرمز هستند و می‌توانند اعصاب آسیب دیده در پای افراد مبتلا به دیابت را التیام بخشند. در برخی موارد، آسیب عصبی درمان نشده می‌تواند به عوارض جدی تبدیل شود که نیاز به قطع عضو دارد.
به گفته کارشناسان، ۴۹ ساعت کارکردن طی هفته یا بیشتر خطر ابتلا به فشار خون بالا را تا ۷۰ درصد افزایش می‌دهد.
پژوهشگران گفتند هیچ مدرک قطعی نیافته‌اند که نشان دهد کاهش مصرف نمک، خطر بروز حمله قلبی یا سکته مغزی را در افراد سالم کاهش می‌دهد.
برای برخی افراد، حتی رنگ پرده‌ها برای تحریک شدن حملات میگرن کافیست. اگر به طور مکرر میگرن را تجربه می‌کنید، بدون شک باید فضای زندگی‌تان را با انتخاب رنگ‌های درست به فضایی آرامش‌بخش تبدیل کنید.
افراد مبتلا به نوعی بیماری تخریب کننده شبکه عصبی بدن می‌توانند با استفاده از یک ربات پوشیدنی دست‌های خود را حرکت دهند.
تحقیقات قبلی نشان می‌دهد که کاهش شدید فشار خون خطر زوال شناختی را در افراد ۵۰ ساله و بالاتر مبتلا به فشار خون بالا کاهش می‌دهد.
نتایج یک مطالعه نشان داد که بین مصرف قهوه و کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن کبدی در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ ارتباط وجود دارد.
توجه به پارچه لباس و همچنین نحوه شستشوی آن می‌تواند به کاهش سوزش پوست و تشدید اگزما کمک کند.
ارتش آمریکا با اصلاح قانون منع جذب متقاضیان دارای مشکل پزشکی، مجوز جذب و استخدام ۷۰۰ نیرو با اختلال رفتاری را صادر کرده است!
سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: بیشتر جانباختگان را افراد بالای ۶۰ سال و گروه‌های حساس که واکسن تزریق نکرده اند، تشکیل می‌دهند.
سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به چگونگی پبشگیری از ابتلا به آنفلوآنزا گفت: جداسازی بیمار از دیگر افراد، از گسترش بیماری جلوگیری می‌کند. استفاده از ماسک، تهویه ایمن، رعایت فاصله فیزیکی و پرهیز از دست دادن و روبوسی نیز از راه‌های پیشگیری از ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا هستند.
اکثر ما در اطراف خود حداقل یک فرد مبتلانشده به کووید یا اصطلاحاً «نُووید» را سراغ داریم؛ کسی که به طرز عجیبی در برابر تمام سویه‌های کرونا ایمن بوده و به نحوی از دست این ویروس، قِسِر در رفته است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ