بعد از پایان ماجرای هیئت مدیره پرسپوليس اکنون این تیم وارد دومین ماجرای خود خواهد شد؛ تعیین وضعیت فنی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس اقتصاد انرژی گفت: بسیاری از صنایع در تیرماه سال جاری و در اوج گرما برق بیشتری دریافت کردند که این میزان انرژی بیشتر به جهش تولید صنایع ختم خواهد شد.
از ابتدای امسال تا پایان تیرماه بیش از ۲۵۰۰ برگه جریمه برای رانندگانی که می‌خواستند به اصطلاح زرنگ بازی درآورده و از لاینی دیگر وارد مسیر خروجی شوند، صادر شده است. البته رویکرد پلیس راهور همواره آموزش بوده و قصد ما جریمه کردن نیست، در همین راستا نیز چندین برابر این تعداد نیز با مخالفت پلیس برای خروج از بزرگراه مواجه شده و مجبور به ادامه مسیر و رعایت قانون شده‌اند.
رئیس گروه توسعه هواشناسی کاربردی اداره کل هواشناسی استان یزد گفت: میانگین پهنه‌ای دمای هوای یزد در تیرماه امسال به ۳۱.۸ درجه سلسیوس رسید که دومین تیرماه گرم این استان در ۷۲ سال اخیر است.
بر اساس آمار شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ایران در تیر ماه ۱۴۰۲، بیش از ۵۳۰ بار لرزید.
بر اساس آمار شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ایران در تیر ماه ۱۴۰۲، بیش از ۵۳۰ بار لرزید.
مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری روز شنبه ۳۱ تیرماه پایان می‌یابد.
یارانه کمک معیشتی مرحله 149 مربوط به تیر ماه 1402 به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت 24 روز سه شنبه 20 تیر ماه قابل برداشت است.
فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی فرا رسیدن «روز عفاف و حجاب» را تبریک گفت و اعلام کرد: ۲۱ تیرماه یادآور قیام سرنوشت‌ساز مردم علیه کشف حجاب رضاخان است.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار افزایش سرعت باد و نفوذ گردوخاک از کشور همسایه به ۶ استان اعلام کرد: هفته آینده، گرم‌ترین هفته تیرماه سال ۱۴۰۲ خواهد بود.
بنا بر اعلام مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، انتظار می‌رود هفته آینده گرم‌ترین هفته تیر ماه باشد.
بنا بر اعلام مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، هفته آینده به طور کلی انتظار می‌رود گرم‌ترین هفته تیر ماه باشد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوای استان از روز جمعه ۱۶ تیرماه بتدریج افزایش می‌یابد.
۹۰ جشنواره و رویداد گردشگری، فرهنگی و اجتماعی در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.
سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: پانزدهم تیرماه، آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره اول (فصل بهار) ۱۴۰۲ است.
مشهد ـ معاون تولید بهبود دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: برنامه‌ ریزی شده تا در تیر ماه میزان جوجه ریزی نسبت به خرداد ماه بیشتر شود و ۸.۵ میلیون تن جوجه ریزی در استان صورت گیرد.
با اعلام سرپرست فدراسیون بوکس، مجمع انتخاباتی این فدراسیون اواخر تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
جعفر یارزلو گفت: پروازهای رفت حجاج اول تیرماه به پایان می رسد و پس از یک وقفه ۱۲ روزه پرواز های بازگشت آغاز خواهد شد.
وزیر امور خارجه گفت: بدون تردید ایران کنشگر و قدرت اصلی در تحولات منطقه‌ای است و در سطح جهانی هم جمهوری اسلامی ایران از کنشگران اصلی به شمار می‌رود.
وزیر امور خارجه گفت: بدون تردید ایران کنشگر و قدرت اصلی در تحولات منطقه‌ای است و در سطح جهانی هم جمهوری اسلامی ایران از کنشگران اصلی به شمار می‌رود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:به دلیل تغییر رئیس سازمن برناه و بودجه و قرار داشتن یک طرح و لایحه در دستورکار مجلس، لایحه برنامه تیر ماه به مجلس ارسال می‌شود.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: هیچ موقع حال کشتی این‌قدر خوب نبوده؛ نه در مدال‌آوری، نه در امکانات و نه از لحاظ احترام بین مردم.
در تیرماه سال جاری حدود ۶.۳ میلیون فقره چک مبادله‌ شد که ۹۰.۷ درصد این چک‌ها وصول شده است.
کل فروش سه خودروساز بزرگ کشور در تیر ماه ۹۶ هزار و ۹۴۸ دستگاه بوده، این در حالیست که تولید خودروسازان در تیر ماه ۸۴ هزار و ۹۹۳ دستگاه بوده که بیانگر پیشی گرفتن فروش از تولید است.
مبلغ تراکنش‌های شبکه الکترونیکی پرداخت کارتی کشور در تیر امسال بیش از ۶۸۶ هزار میلیارد تومان شد که نسبت به خرداد ۱.۸۶ درصد رشد در تعداد و ۵.۴۳ درصد کاهش در ارزش ریالی داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ