وزیر امور خارجه گفت: بدون تردید ایران کنشگر و قدرت اصلی در تحولات منطقه‌ای است و در سطح جهانی هم جمهوری اسلامی ایران از کنشگران اصلی به شمار می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از استقبال بی‌نظیر مشتریان از اولین طرح فروش کامیونت آرنا پلاس در اسفندماه سال گذشته و تحویل نخستین سری این محصول در موعد مقرر و تیرماه امسال، ایران خودرو دیزل مرحله دوم فروش این کامیونت را از چهارم شهریورماه آغاز می‌کند.
در دو ماه می و ژوئن که تقریبا مصادف با میانه اردیبهشت ماه تا تیر ماه سال 1402 هجری شمسی است، روسیه حاضر به صادرات نفت با 9 دلار پایین تر به چین شده است این در حالی است که ایران نفت خود را با ۱۲ الی ۱۵ دلار تخفیف به ازای هر بشکه به چین صادر کرده است.
بر اساس آمار شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ایران در تیر ماه ۱۴۰۲، بیش از ۵۳۰ بار لرزید.
بر اساس آمار شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ایران در تیر ماه ۱۴۰۲، بیش از ۵۳۰ بار لرزید.
کتاب «۱۰۰ اثر ایران در موزه‌های جهان» عنوان پنجمین جلد از مجموعه «ایران ۱۰۰۱» است که در تیرماه به نویسندگی سحر امینی در ۲۴۷ صفحه توسط انتشارات نوسده منتشر شده است.
سید حسن خمینی، با حضور در منزل مرحوم آیت الله شیخ حسن صانعی، عضو فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، درگذشت وی را به فرزندان و خانواده ایشان تسلیت گفت و علو درجات را برای آن مرحوم از خداوند متعال مسألت کرد. آیت الله حسن صانعی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر جمعه - ۳۰ تیرماه - در سن ۸۹ سالگی درگذشت.
فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی فرا رسیدن «روز عفاف و حجاب» را تبریک گفت و اعلام کرد: ۲۱ تیرماه یادآور قیام سرنوشت‌ساز مردم علیه کشف حجاب رضاخان است.
این بار نیز ماه در یازدهم تیرماه ۱۴۰۲ به فاز کامل خود رسید و بزرگ‌تر و روشن‌تر از ماه کامل در مواقع دیگر بود. این پدیده امشب نیز در آسمان قابل مشاهده است.
قیمت هر دلار آمریکا امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته مبادله شد.
سخنگوی وزارت خارجه با تبریک فرارسیدن عید غدیر گفت: امروز ۱۲ تیرماه آخرین روز بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی است، روزی که آمریکایی‌ها هوایپمای مسافربری ایران را مورد هدف قرار دادند.
سفارت آمریکا در شهر آنکارا پس از گذشت ۸۵ روز از انجام امور اداری ویزا، سرانجام برای روز جمعه نهم تیرماه وقت صدور ویزای تیم ملی والیبال ایران را داد.
سفارت آمریکا در شهر آنکارا پس از گذشت ۸۵ روز از انجام امور اداری ویزا، سرانجام برای روز جمعه نهم تیرماه وقت صدور ویزای تیم ملی والیبال ایران را داد.
شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از۲ پرواز فوق‌العاده غیر از پرواز های برنامه ای در روزهای هفتم و هشتم تیرماه به مقصد مشهد مقدس به درخواست‌های زوار برای شرکت در دعای ویژه عرفه خبر داد.
پنجم تیرماه ۱۳۹۷ یکی از روزهای تلخ اما بیادماندنی فوتبال ایران است.
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه روز شنبه ۳ تیرماه آخرین کاروان حجاج ایرانی وارد عربستان شدند، گزارشی را درباره عملیات حج امسال ارائه کرد.
دبیر فدراسیون والیبال می گوید اعضای تیم ملی ایران تا دهم تیرماه برای دریافت ویزای آمریکا زمان دارند.
وزیر امور خارجه گفت: بدون تردید ایران کنشگر و قدرت اصلی در تحولات منطقه‌ای است و در سطح جهانی هم جمهوری اسلامی ایران از کنشگران اصلی به شمار می‌رود.
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برای دومین سال و به مناسبت روز فناوری اطلاعات، رویداد بزرگی را با موضوع آینده اقتصاد دیجیتال ایران برگزار خواهد کرد.
مهران روستایی ییلاقی است و زمستان‌های بسیار سردی دارد، این روستا در زمستان پوشیده از برف و سفید روی می‌شود و به دلیل جاده کوهستانی و باریکی که دارد تردد در در این فصل به حداقل می‌رسد، برای همین گردشگران بیشتر در بهار به ویژه تابستان و آخرین جمعه تیرماه مهمان مهرانی‌ها می‌شوند.
برنامه ممیزی اجباری دولت‌ های عضو سازمان بین‌المللی دریانوردی با پایان یافتن همه‌گیری ویروس کرونا، از سر گرفته شده و قرار است در جمهوری اسلامی ایران نیز تیرماه ۱۴۰۳ اعمال شود.
این هفتمین گفت‌وگوی تلویزیونی آیت‌الله رئیسی با ملت ایران از ابتدای آغاز به کار دولت مردمی است. رییس جمهور پیش از این در چهارم تیرماه امسال در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی درباره مهمترین مسائل روز کشور از جمله روند اجرای طرح اصلاح و پرداخت عادلانه یارانه کالاهای اساسی و سایر مسائل روز در حوزه داخلی و خارجی سخن گفته بود.
بدهی خارجی ایران در پایان تیر ماه سال جاری، ‌به رقم ۷ میلیارد و ۱۷۳ میلیون دلار رسیده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۱۹.۸ درصد کم شده است.
نیمه تیرماه بود که «محمدمهدی ابافت» بنیان‌گذار پلتفرم ری استریم» که در پلتفرم «توییچ» (که در دولت ابراهیم رئیسی فیلتر شده) نیز فعال است، در کارزاری خطاب به زارع‌پور وزیر ارتباطات نوشت: «درخصوص فیلترشدن پلتفرم توییچ، اندوه بسیاری برای استریمر‌ها و تولیدکنندگان محتوا به وجود آمده است، چراکه این پلتفرم فضای پیشرفت را برای استریمر‌ها در عرصه بین‌المللی هموار کرده تا بتوانند علاوه بر کسب درآمد و ارزآوری برای کشور، پرچم میهن عزیزمان ایران را در میادین بین‌المللی، ورزش‌های الکترونیکی و تولید محتوا برافشانند.
شاخص کل بورس روز شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۱۵۳۵۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۲ هزار و ۹۴۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ