بنا بر اعلام مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، انتظار می‌رود هفته آینده گرم‌ترین هفته تیر ماه باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک عراقی مس رفسنجان در بازی هفته سوم مقابل شمس آذر می تواند تیمش را همراهی کند.
منتظر محمد، هافبک عراقی مس رفسنجان، مورد استقبال ویژه اعضای تیم مس رفسنجان قرار گرفت.
منتظر محمد بازیکن مطرح عراقی بعد از حواشی موجود از استقلال جدا شده و احتمالا به مس رفسنجان می‌پیوندد.
منتظر محمد، هافبک عراقی، چند روزی است که در تمرینات استقلال حضور ندارد.
شاگردان محمود فکری در اولین هفته از رقابت های لیگ برتر به نتیجه ای بهتر از صفر، صفر دست پیدا نکردند.
در شرایطی که یکی از ابزار‌های سیاست گذار برای کنترل گردش نقدینگی و تورم، تغییرات نرخ سود بانکی است، گفته‌های اخیر رئیس کل بانک مرکزی، نشان می‌دهد که تغییر نرخ سود جایی در سمت و سوی تصمیمات نخواهد داشت و تمرکز روی ناترازی بانک‌هاست تا کاهش یابد.
با اعلام رسمی باشگاه استقلال، منتظر محمد بازیکن تیم امید عراق به این تیم پیوست.
منتظر محمد بازیکن جوان عراقی که در آستانه پیوستن به استقلال قرار دارد، تست های پزشکی خود را انجام داد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران معتقد است مسیر درستی را برای ایجاد ساختار مالی در باشگاه‌ها پیش گرفته‌اند.
سرانجام انتقالی که آرسنالی ها منتظرش بودند نهایی شد و دکلان رایس با قراردادی تا سال 2028 به ارزش 105 میلیون پوند، به جمع توپچی ها پیوست.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با تاکید بر اینکه اخبار منتشر شده مبنی بر گرم‌ترین هفته طی ۱۱ سال اخیر صحت ندارد و مورد تایید سازمان هواشناسی نیست، گفت: طی تیرماه میانگین دمای هوا نسبت به بلند مدت ۰.۵ تا ۱ درجه سلسیوس گرم‌تر خواهد شد و تنها برخی استان‌ها افزایش دمای بیشتری دارند.
پیکان در لیگ بیست و سوم نیز با ترکیبی از بازیکنان جوان حضور پیدا می کند و احتمالا باید منتظر معرفی چهره های جدید به فوتبال باشیم.
مدیران باشگاه فولاد خوزستان با نظر مستقیم علیرضا منصوریان چراغ خاموش در حال پیشبرد برنامه‌های نقل و انتقالاتی قرمزهای اهواز هستند.
حضور محمد نوازی در کادر فنی استقلال کاملا ناگهانی و به دور از زمزمه‌های رایج بود.
شرکت آسیا ناما از شرکت‌های تولیدکننده مخازن CNG با توجه به برگزاری جلسات معارفه طی روز‌های آینده در فرابورس عرضه اولیه خواهد شد.
مسی در شهر میامی در آپارتمانی سوپرلوکس زندگی خواهد کرد که قیمت آن ۹ میلیون دلار برآورد شده است. این آپارتمان در یکی از گران‌ترین مجتمع‌های مسکونی دنیا واقع شده است. برجی ۶۰ طبقه که در نزدیکی ساحل معروف میامی قرار دارد و گفته می‌شود یکی از زیباترین مناظر دنیا از پنجره آپارتمان‌های این برج قابل رویت است.
دبیر فدراسیون تکواندو و مدیر تیم‌های ملی با وجود منفی شدن دوپینگ ۲۱ تکواندوکار تیم‌های ملی کماکان معتقد است در ماجرای دوپینگ کلهر و بزرگی توطئه‌ای در کار بوده است.
سخنگوی دولت گفت: منتظر هستیم تا نظر رئیسی مجلس مبنی بر عدم مغایرت آئین نامه دولت برای واردات خودروهای کارکرده به صورت مکتوب نیز ابلاغ شود.
سخنگوی دولت گفت: منتظر هستیم تا نظر رئیسی مجلس مبنی بر عدم مغایرت آئین نامه دولت برای واردات خودورهای کارکرده به صورت مکتوب نیز ابلاغ شود.
روز سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ روابط عمومی سازمان بورس اعلام کرد: با اصلاح اساسنامه ناشران ثبت شده نزد سازمان بورس، از این پس پرداخت کامل سود به صاحبان سهام باید حداکثر ظرف چهارماه پس از تصمیم مجمع عمومی راجع به تقسیم سود انجام پذیرد. آیا با این تصمیم واریز سود سهام عدالت امسال زودتر انجام خواهد شد؟
قائم مقام باشگاه پیکان گفت: اگر سازمان لیگ و مسئولان مربوطه تایید کنند، مشکلی برای بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و یا هر ورزشگاه مورد تایید دیگری نداریم اما اولویت ما بازی در ورزشگاه خانگی خودمان است.
ادن هازارد شب گذشته برابر تیم دسته چهارمی هم نتوانست بدرخشد و در یکی از تصاویر منتشر شده از او در این بازی، اضافه وزنش نیز مشهود است.
سایت برزیلی فهرست گرانترین بازیکنان ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی قطر در حالی منتشر شده است که تنها ۹ کشور از ۳۲ کشور شرکت کننده در جام جهانی قطر بازیکنانی با ارزش بازاری حدود ۸۰ میلیون یورو دارند.
رقم دقیق لوکادیا نیز همچون مهدی قایدی منتشر خواهد شد و استقلالی‌ها معتقد هستند بر خلاف اعلام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، این مهاجم هلندی گران‌ترین بازیکن این فصل لیگ برتر خواهد بود!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ