مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری روز شنبه ۳۱ تیرماه پایان می‌یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از ابتدای امسال تا پایان تیرماه بیش از ۲۵۰۰ برگه جریمه برای رانندگانی که می‌خواستند به اصطلاح زرنگ بازی درآورده و از لاینی دیگر وارد مسیر خروجی شوند، صادر شده است. البته رویکرد پلیس راهور همواره آموزش بوده و قصد ما جریمه کردن نیست، در همین راستا نیز چندین برابر این تعداد نیز با مخالفت پلیس برای خروج از بزرگراه مواجه شده و مجبور به ادامه مسیر و رعایت قانون شده‌اند.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم وزش باد و خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا تا روز شنبه ۳۱ تیرماه خبرداد.
بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سه ماهه اول (فصل بهار) ۱۴۰۲ روز دوشنبه ۲۶ تیرماه پایان می یابد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: پیش بینی ما این است که تا ۱۵ تیرماه با تکمیل ثبت نمرات دانش آموزان در سامانه، بتوانیم تا پایان تیرماه نمون برگ هدایت تحصیلی را صادر کنیم.
پایان تیر ماه ۱۴۰۲ آخرین مهلت ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال ۱۴۰۱ و بهره مندی از معافیت مالیاتی صادرکنندگان است.
سرانجام اولین فصل سال به پایان رسید و بورس دو نیمه بسیار متفاوتی را در این فصل پشت سر گذاشت. نیمه ابتدایی که از آغازین روز‌های فروردین شروع شد و تا ۱۶ اردیبهشت ماه ادامه داشت و شاخص کل توانست سقف قبلی خود را پس بگیرد و نیمه دوم که از ۱۶ اردیبهشت تا آخرین روز خرداد بود و چندان چنگی به دل نزد. در گفتگو با ۵ کارشناس به پیش بینی اولین هفته تابستان پرداخته ایم.
آیین اختتامیه نخستین همایش بین‌المللی علم و ورزش های بیلیاردی عصر روز جمعه ۲ تیرماه ۱۴۰۲  در محل سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: مهلت ارسال و ثبت صورت‌حساب‌های الکترونیکی صادره که از اول آبان سال گذشته تا پایان خرداد ماه بود، یک ماه دیگر یعنی تا ۳۱ تیر ماه سال جاری تمدید شد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: پس از طی فرایند تایید لایحه واردات خودروهای کارکرده در شورای نگهبان، احتمالا این لایحه تا پایان تیر ماه برای اجرا به دولت ابلاغ شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: پس از طی فرایند تایید لایحه واردات خودروهای کارکرده در شورای نگهبان، احتمالا این لایحه تا پایان تیر ماه برای اجرا به دولت ابلاغ شود.
با اعلام سرپرست فدراسیون بوکس، مجمع انتخاباتی این فدراسیون اواخر تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
با اعلام سرپرست فدراسیون بوکس، مجمع انتخاباتی این فدراسیون اواخر تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
بعد از پایان ماجرای هیئت مدیره پرسپوليس اکنون این تیم وارد دومین ماجرای خود خواهد شد؛ تعیین وضعیت فنی.
جعفر یارزلو گفت: پروازهای رفت حجاج اول تیرماه به پایان می رسد و پس از یک وقفه ۱۲ روزه پرواز های بازگشت آغاز خواهد شد.
معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: دفترچه آزمون استخدام وزارت بهداشت تا پایان خردادماه منتشر می‌شود و نهایتا در تیرماه آزمون برگزار خواهد شد.
برنامه ممیزی اجباری دولت‌ های عضو سازمان بین‌المللی دریانوردی با پایان یافتن همه‌گیری ویروس کرونا، از سر گرفته شده و قرار است در جمهوری اسلامی ایران نیز تیرماه ۱۴۰۳ اعمال شود.
معاون فناوری آموزشی دفترانتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از تمدید ارسال آثار به رویداد «راز سفارت» تا روز ۳۱ تیرماه خبر داد.
کنکور سراسری از سال جاری با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، دو بار در سال برگزار می‌شود. نخستین نوبت کنکور، روز‌های پنج‌شنبه ۲۹ و جمعه ۳۰ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود. زمان برگزاری دومین نوبت آزمون ورود به دانشگاه‌ها، روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزاز خواهد شد.
بدهی خارجی ایران در پایان تیر ماه سال جاری، ‌به رقم ۷ میلیارد و ۱۷۳ میلیون دلار رسیده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۱۹.۸ درصد کم شده است.
آمارهای اعلامی سازمان امور مالیاتی از درآمدهای مالیاتی کشور تا پایان تیر ماه امسال نشان می‌دهد که ۲۳۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان مالیات ستانی شده است.
با وجود سپری شدن ۲۵ روز از پایان تیرماه امسال به عنوان آخرین مهلت شرکت‌های با دوره مالی منتهی به پایان اسفند هرسال اما سهامداران «حفاری» هنوز صورت‌های مالی را تصویب نکرده اند.
سخنگوی گمرک گفت: از شهریور ۱۴۰۰ تا پایان تیرماه امسال، ۱۵۱.۵ میلیون تن کالا به ارزش ۱۰۲ میلیارد دلار، بین ایران و سایر کشورها تبادل شد که نسبت به مدت مشابه ۳۱ درصد در ارزش افزایش داشته است.
در روز صعود و نزول برای بورس، سهام عدالت افزایش کمی نسبت به روز گذشته داشت و ۰.۲ درصد افزایش قیمت را شاهد بودیم.
مسئولان وعده داده بودند که سود سهام عدالت سال ۱۳۹۹، ۲۱ اسفند ماه پرداخت می‌شود، آیا این وعده فردا محقق خواهد شد؟ و مبلغ دقیق سود هر نفر چقدر است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ