از ابتدای امسال تا پایان تیرماه بیش از ۲۵۰۰ برگه جریمه برای رانندگانی که می‌خواستند به اصطلاح زرنگ بازی درآورده و از لاینی دیگر وارد مسیر خروجی شوند، صادر شده است. البته رویکرد پلیس راهور همواره آموزش بوده و قصد ما جریمه کردن نیست، در همین راستا نیز چندین برابر این تعداد نیز با مخالفت پلیس برای خروج از بزرگراه مواجه شده و مجبور به ادامه مسیر و رعایت قانون شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۲۵۰۰ نفر در هفته گذشته خبرداد.
مسافران این ایستگاه مترو در شهر آتن قبل از حرکت مترو می‌توانند بقایای سازه‌های باستانی را از نزدیک ببینند.
موتورسواران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با عنوان سفیران ایمنی جاده ها با هدف ترویج فرهنگ موتورسواری ایمن، مسیر ۲۵۰۰ کیلومتری تهران - مشهد - تهران را پیمودند.
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه گفت: نظام نظارت و بازدید میدانی از طرح مهارت آموزی باید به بهترین وجه شکل گیرد، بیش از ۲۵۰۰ بازید در سال گذشته صورت گرفته است.
سرمربی مس رفسنجان سخت گیری زیادی به شاگردانش می کند؛ او سعی دارد تیمی قدرتمند را برای حضور در لیگ بیست و سوم بسازد.
اولین و قدیمی‌ترین ساختمان‌های هرمی در دنیا، زیگورات‌ها بودند که ابتدا در ایران و بعد توسط مردمانی که در بین‌النهرین زندگی می‌کردند، ساخته شدند که در طول تاریخ این بنا‌ها یا کاملا ویران شده و از بین رفته‌اند و یا ویرانه‌هایی از آن بر جا مانده است که البته هنوز ارزش تاریخی دارند.
کرتیس-رایت مدل ۲۵۰۰ به دو پیشرانه Lycoming با قدرت ۱۸۰ اسب بخار مجهز بود. این پیشرانه‌ها نیروی مورد نیاز فن‌های تعبیه شده در جلو و عقب این وسیله نقلیه را تامین می‌کردند. این دو فن سرعت پایین بالشتکی از هوا ایجاد می‌کردند تا امکان حرکت خودرو فراهم شود.
معاون امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت که از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت ۲ هزار و ۵۰۰ رشته انشعاب غیرمجاز آب توسط این شرکت شناسایی شد.
شهرکرد_معاون وزیر صمت از اختصاص ۲,۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احیای واحدهای تولیدی راکد در کشور خبرداد.
­مدیرعامل صندوق مشترک استان‌ها و سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی گفت: در سطح روستاها و دهستان‌ها بیش از ۲۵۰۰ مرکز خدمات کشاورزی غیر دولتی تاسیس شده است.
باستان‌شناسان هفت سر گاو را در اطراف یک محراب معبد پیدا کردند که به نظر می‌رسید در آنجا به حالت عبادت بر روی زمین قرار گرفته بودند. محققان می‌گویند کشفیات جدید نور تازه‌ای بر زندگی مذهبی و آیین‌های این شهر باستانی می‌تاباند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: رژه اقتدار شناور‌های مردمی بسیج دریایی در شمال و جنوب کشور به حمایت از انتفاضه مردم فلسطین برگزار می‌شود.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: رژه اقتدار شناور‌های مردمی بسیج دریایی در شمال و جنوب کشور به حمایت از انتفاضه مردم فلسطین برگزار می‌شود.
معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور از صدور مجوز برای ثبت و ریجستری ۲۵۰۰ گوشی تلفن همراه خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر امدادرسانی به ۱۴ هزار نفر و اسکان اضطراری ۲۵۰۰ گرفتار در برف و کولاک خبر داد.
امروز مطالبی همچون خبری خوش برای دارندگان سهام عدالت، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، حمایت طلا از خریداران ماندگار شد، پیش بینی بورس | فردا کدام گروه‌ها رشد خواهند کرد؟، ده خبر برای بورس فردا چهارشنبه ۳۰ آذرماه، خبر‌های مهم برای سهامداران گشان و کگل، تأمین مالی یک استارتاپ صورت می‌گیرد، مجمع رمپنا ۱۴۰۱ | آیا افزایش سرمایه تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
به گفته رییس مرکز حفاظت از محیط زیست دریای خزر، به نظر می‌رسد این فوک‌ها حدود دو هفته پیش تلف شده باشند. به گفته او اثری از گرفتار شدن در تور ماهیگیران یا شکار بر بدن آن‌ها دیده نشده است.
پرونده جنایات رژیم صهیونیستی در میان سکوت کشورهای غربی به ظاهر حامی حقوق بشر، هر روز قطورتر می‌شود به طوری که شهادت ۲۵۰۰ کودک از سال ۲۰۰۰ تاکنون تنها گوشه‌ای از این پرونده سیاه است.
تیم چین یک با پیروزی مقابل استرالیا یک به عنوان قهرمان تور آزاد ساحلی بندرعباس معرفی شد.
صبح یکشنبه سی‌ام مرداد سال جاری در خیابان ایران‌زمین شهرک غرب قتلی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده می‌شود. بعد از حضور ماموران مشخص می‌شود دکتر علی محفوظی، متخصص بیهوشی و رئیس اسبق سازمان پزشکی قانونی کشور که سمت‌های دیگری مانند معاونت وزارت بهداشت را در سال‌ها قبل به‌عهده داشت، هنگامی که در بیرون از منزل منتظر راننده شخصی خود بوده تا به محل کارش برود، به ضرب گلوله فردی ناشناس به قتل می‌رسد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ در سن جوانی پیر شدم/ بازگشت به زندگی با بخشش اولیای دم/ ۶ روز با جسد راننده تاکسی اینترنتی در شهر!/ درخواست طلاق به خاطر توهین به مادرشوهر/ برادرکشی با دستگاه علف چین/ جلوگیری از قاچاق بیش از ۲۰۰ هزار لیتر سوخت با توقیف ۸۴ خودرو/ دستور رسیدگی سریع به پرونده زن مریوانی/ بهترین روش نگهداری از پیاز برای حفظ ارزش غذایی آن
هادیانفر با بیان اینکه ۱۴۰۰ تیم از پلیس راه آماده باش هستند، گفت: ۳۵ بالگرد از دستگاه‌های مختلف و پلیس، جایروپلن و پهپاد را در مأموریت اربعین به کار گرفته ایم.
با هدف توسعه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی و تجهیز و نوسازی ماشین‌ها و ادوات کشاورزی، از ابتدای سال تا پایان تیرماه بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی به متقاضیان پرداخت شد.
کاهش دما تا دوشنبه در تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ