۹۰ جشنواره و رویداد گردشگری، فرهنگی و اجتماعی در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه ضدحملات ارتش اوکراین، رسانه‌های روسی اعلام کردند در درگیری‌های شبانه‌روز گذشته در منطقه دونتسک، ده‌ها نظامی ارتش اوکراین کشته شدند.
رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت:۱۴۲۰ پرواز رفت و برگشت از کشور به سمت سرزمین وحی برقرار بود که تا دوم مردادماه تمامی حجاج به کشور باز می گردند.
نایب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: ارزیابی عملکرد برنامه ششم توسعه در بخش صنعت نشان می‌دهد تنها حدود ۱۰ درصد احکام برنامه ششم توسعه در این بخش عملکرد اثربخش داشته است.
اصفهان- مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان با اشاره به اینکه ۹۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در این استان در حال تکمیل است، گفت: تعداد قابل توجهی از این پروژه‌ها تا پایان سال در مناطق محروم افتتاح می‌شود.
سرمربی پرسپولیس در خصوص درخواست استقلال برای حضور داور خارجی واکنش نشان داد.
رئیس اداره اموال اداره کل موزه‌ها گفت: بیش از ۹۰ درصد از اشیای توقیفی که به وزارت میراث فرهنگی ارجاع داده می‌شود، جعلی است و ممکن است فقط ده درصد از آن اشیا اصیل باشند.
یحیی گل‌محمدی تنها یک گام دیگر برای دستیابی به جام فاصله دارد و می‌خواهد با بهترین تدابیر شانس رسیدن به آن را شکل دهد.
محمد ربیعی پس از پیروزی در دربی کرمان، واکنشی احساسی نسبت به تشویق‌ هواداران مس رفسنجان داشت.
عضو شورای شهر تهران گفت:۹۰ درصد موضوع حجاب، ایجابی و ۱۰ درصد سلبی است و این اشتباه است که بدون طرح در زمینه حجاب وارد شویم و حتماً باید طرحی در این خصوص داشته باشیم.
وزیر بهداشت در ارتباط با علل بدحالی برخی از دانش آموزان، توضیحاتی ارائه داد.
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور و مجری خودکفایی در کودهای کشاورزی گفت: در سال ۱۴۰۱ توانستیم ۹۰ درصد کودهای کشاورزی را در داخل کشور تولید کنیم.
نوشاد عالمیان در حالی به کار خود در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش پایان داد که موفق شد از حضور در این رقابت ها و پنج دیدار برگزار شده صاحب ۹۰ امتیاز شود.
نوشاد عالمیان در حالی به کار خود در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش پایان داد که موفق شد از حضور در این رقابت ها و پنج دیدار برگزار شده صاحب ۹۰ امتیاز شود.
ارقام پیرامون تروما، که شامل آسیب‌های جسمی و عاطفی است، در ایالات متحده فوق العاده زیاد است؛ بیش از ۲۲۳ میلیون نفر حداقل یک رویداد آسیب زا را در زندگی خود تجربه کرده اند. با بررسی عمیق‌تر، ۹۰ درصد از کسانی که با مشکل سلامت روانی دست و پنجه نرم می‌کنند، گزارش می‌دهند که دچار تروما شده‌اند.
مدیرعامل سمات اعلام کرد: از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۱، سود سهام، مطالبات و حق تقدم بیش از ۹۰ میلیون سهامدار را به ارزش بیش از ۷۳ هزار و ۶۶۱ میلیارد تومان پرداخت شده است.
مشاور عالی وزیر و رئیس اندیشکده مطالعات سیاسی وزارت اطلاعات گفت: ۹۰ کشور دنیا مشتری و خواهان دریافت پهپادهای ایران هستند که این وضعیت برای غربی ها و کشورهای استکباری قابل تحمل نیست.
معاون وزیر کار، مهم‌ترین هدف را ایجاد یک میلیون شغل در سال عنوان کرد و گفت: ۹۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به جامعه کار و تولید در دولت سیزدهم اختصاص یافت.
رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه میزان بارندگی ۳۰ درصد کمتر از نرمال است، گفت: ۹۰ درصد مساحت ایران درگیر خشکسالی است.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۹۰ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان اهواز خبر داد.
شاگردان هروه رنار در صورت برتری مقابل لهستان به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی صعود می‌کنند.
معاون اول قوه قضاییه گفت: بیش از ۹۰ درصد کسانی که در حوادث اخیر دستگیر شدند بعد از ۲۴ ساعت آزاد شدند.
فردا ۹۰ هزار بشکه میعانات گازی مجتمع گاز پارس جنوبی به قیمت پایه ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال در رینگ داخلی بورس انرژی ایران عرضه می‌شود.
وحید امیری و مهدی ترابی از فرم ایده‌آلی که از آنها سراغ داریم دوره شده‌اند.
معاون سیاسی سازمان بسیج با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد فضای مجازی کشور در دست دشمن است، اظهار کرد: دشمنان علیرغم تلاش گسترده در فتنه اخیر شکست خوردند و در بهترین حالت جمعیتی که در اغتشاشات اخیر به کف خیابان آمدند ۷۰ هزار نفر بودند و از بین بیش از سه میلیون دانشجوی کشور کمتر از ده هزار و ۵۰۰ نفر در اغتشاشات شرکت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ