نیکولا گربیچ می‌گوید استعدادهای جوان ایران از کیفیت خوبی برخوردارند و ایران از این سرمایه‌گذاری سود خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخستین بازی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در تورنمنت بلاروس با پیروزی آنها همراه بود.
بازیکنان جوان افغانستان از بازی مقابل ایران تجربه خوبی به دست آورند؛ آنها بازی را باختند اما به آینده روشن خود امیدوار هستند.
سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: مسابقه با ایران قطعا بازی سختی برایمان خواهد بود، بازیکنانم تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا پیروز این دیدار باشند.
هافبک تیم هوادار مدعی است آنها با انگیزه عبور از پرسپولیس و تقابل با استقلال برای جبران شکست سنگین، در مرحله نیمه نهایی حاضر شده بودند.
آنها بازی قبلی را بد باخته‌اند و حتما برای مقابله با ما و برد به زمین می‌آیند. اصلا جای خطا نداریم.
روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، بعد از پیروزی امشب مقابل یونایتد از عملکرد شاگردانش تمجید کرده و نتیجه را کاملا عادلانه دانست.
هواداران بارسا امشب هم در دیدار تیم‌شان مقابل خیرونا مثل بازی قبلی بلوگرانا در دقیقه 10 نام لیونل مسی را صدا زدند تا یک بار دیگر خواهان بازگشت او به باشگاه کاتالان بشوند.
هافبک تیم مس رفسنجان معتقد است که تا پیش از پنالتی و اخراج بازیکن شان مقابل پرسپولیس تیم برتر میدان بودند و شایستگی پیروزی در این دیدار را هم داشتند.
مجتبی حسینی و شاگردان جوانش مقابل آلومینیوم رحمتی و در ورزشگاه خانگی آنها کاری دشوار پیش‌رو دارند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی 2-0 مقابل نیوکسل گفت سه بازی بعدی سیتیزن‌ها تکلیف آنها در این فصل را مشخص خواهد کرد.
سرمربی اسپانیایی تراکتور در مورد بازی با پرسپولیس اظهار نظر کرد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از باخت در خانه مقابل بارسا تاکید کرد که تکرار همین بازی در نوکمپ تیمش را صاحب برد خواهد کرد.
مدافع نساجی با تمجید از نمایش تیمش مدعی است از حیث فوتبالی آنها جزو بالانشینان جدول محسوب می‌شوند که به حق خود تا به اینجا نرسیده‌اند.
مربی فولاد خوزستان گفت: ما مقابل ۷۰ هزار هوادار با پرسپولیس بازی کردیم و در سوپرکاپ آن‌ها را شکست دادیم، آیا آن زمان هم لجن‌بازی کردیم؟ من به این صحبت‌ها احترام می‌گذارم، اما این‌طور نیست که این حرف‌ها گفته شود. اگر امروز آن‌ها ما را می‌بردند حتما مربیان ما را بغل می‌کردند، اما حالا که ما بردیم لجن شدیم! خدا را شکر در این کشور دمکراسی وجود دارد و هر کسی آزاد است که هر حرفی را بزن/ورزش سه
ریو فردیناند، تعویض های گرت ساوتگیت در بازی مقابل فرانسه را زیر سوال برد و این امر را عامل شکست سه شیرها دانست.
آلیو سیسه، مربی سنگال، ابراز امیدواری کرد که اِنِر والنسیا به بازی فردا نرسد و گفت که برتری مراکش برابر بلژیک به آنها مقابل اکوادور انگیزه داده است.
مهاجم تیم ملی ایران می‌گوید بازیکنان تیم‌ملی بازی‌های ولز را دیده‌اند و انتظار یک بازی خوب را مقابل آن‌ها دارند.
خسرو حیدری دستیار ساپینتو پس از بازی مقابل هوادار مقابل دوربین خبرنگاران ایستاد و پاسخگوی سوالات آن‌ها بود.
یورگلن کلوپ احتمال تغییر سیستم لیورپول در بازی برابر آرسنال را رد نکرد و گفت که باید بازهم به تیمی غیر قابل پیش‌بینی تبدیل شوند.
قربان بردیف پیروزی تیمش را به هواداران تراکتور تقدیم کرد.
روزنامه آلمانی بیلد در گزارشی درباره تساوی 3-3 آلمان مقابل انگلیس از عملکرد ژرمن‌ها در این بازی انتقاد کرده و عملکرد آنها را در آستانه جام جهانی ضعیف ارزیابی کرد.
این صحبتی که انجام دادند همان احساسی است که من نسبت به آنها دارم. خدا را شکر که قرار است با انگلیس بازی کنیم. ما دوست داریم مقابل بهترین تیم‌های جهان بازی کنیم.
مدافع نفت مسجد سلیمان می گوید که آنها می توانند برای پرسپولیس دردسر ساز باشند‌.
فاضلی می‌گوید بازی سختی مقابل پرسپولیس دارند و عدم حضور تماشا‌گران کار آنها را در اراک دشوارتر می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ