اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غلامرضا ابدالی، مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش درباره وضعیت جسمانی آذر و توران دو توله یوز ماده آسیایی اظهارداشت: این توله‌ها در مرکز نگهداری یوزپلنگ‌های شاهرود شرایط خوبی دارند. وی افزود: هم تغذیه هم وضعیت نگهداری از این دو توله خوب است و در حال حال حاضر هیچ خطری جان آن‌ها را تهدید نمی‌کند.
استاد حسین انصاریان گفت: راه دین را باید برای همه مردم باز گذاشت و نباید در این مسیر مانعی ایجاد کرد، مردم را نباید عصبانی کرد و به آن‌ها فشار آورد چرا که با فشار، کسی دین‌دار نمی‌شود. در دهه عاشورا به خانم‌های بی‌حجاب و بدحجاب فشار نیاورید تا آن‌ها بتوانند در این مجالس شرکت کنند؛ در این جلسات کلماتی از خدا به گوش آن‌ها می‌خورد و برمی‌گردند. این افراد خوب هستند و خوب‌تر هم می‌شوند.
رئالی‌ها سیاست انتظار برای خرید امباپه به عنوان بازیکن آزاد را در پیش گرفته اند و این بهترین استدلال آن‌ها برای شرایط فعلی است. در سمت مقابل ناصر الخلیفی هم خوب می‌داند که هر روز که به پایان قرارداد ستاره فرانسوی نزدیک‌تر می‌شویم، ارزش او در بازار نیز کمتر می‌شود.
علی رضایی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: باید واقعیت تلخ را بگوییم که امروز وضعیت اقتصادی مردم اصلا خوب نیست، وضعیت بخشی از مردم خوب است و بخشی دیگر ضعیف هستند و دخل و خرج آن‌ها با هم نمی‌خواند و اساسا درآمدی ندارند، دولت باید برای این‌ها فکری کند.
اگر اهل جنگل‌نوردی باشید، خوب می‌دانید که جنگل دو فصل فوق‌العاده زیبا دارد؛ بهار و پاییز. البته بعضی جنگل‌ها ویژگی بهاری‌شان آنها را معروف کرده و بعضی‌ها هم ویژگی پاییزی‌شان اما جنگل «ابر» از آن دسته جنگل‌هایی است که دیدنش در هر دو فصل خالی از لطف نیست.
خوب می‌دانیم که بسیاری از اشغالگران سفارت آمریکا بعد‌ها به صف اصلاح‌طلبان پیوستند و تجدیدنظری جدی در کارنامه سیاسی خود داشتند. خیل کثیری از مردم هم شهامت آن‌ها را ستودند و بابت صداقت‌شان تشویق‌شان کردند. امروز هم این مردم همان مردم هستند، اما مدافعان عجول طالبان همان صداقت و شهامت را دارند که بگویند: ما اشتباه کردیم؟ مدافعان طالبان به‌ظاهر از جمهوری اسلامی هم دفاع می‌کنند، اما از یاد می‌برند که جمهوری اسلامی اگر مقبولیتی پیدا کرد به‌دلیل مرزبندی با اسلام طالبانی بود.
درست در روز‌هایی که ورزش روسیه از حضور در رقابت‌های بین‌المللی محروم است و کمتر کشوری ریسک بازی‌کردن با آن‌ها را به جان می‌خرد، ایران برای این تیم فرش قرمز پهن کرد تا بعد از مدت‌ها انزوا، این تیم بتواند یک بازی تدارکاتی خوب برگزار کند؛ ولی ظاهرا درک این شرایط اولویتی نداشته و بازیکنان روسیه ترجیح می‌دهند سطح زندگی در ایران به‌ویژه تهران را در رسانه‌های داخلی شرح دهند؛ اظهاراتی که در ایران هم موافقان و مخالفانی دارد.
آن جاهایی که منطقه الفراغ است و واقعاً حکم صریحی نیست، اینجا میل و حرف مردم رعایت شود و جاهایی که مردم حق دخالت دارند، آنجا محدود نشود و به گونه‌ای نشود که اراده مردم کمرنگ شود. برای مثال در دو انتخابات اخیر مجلس یازدهم و ریاست جمهوری سیزدهم، به نظرم خیلی خوب عمل نشد و خیلی افراد صرفاً به دلیل انتقاد، رد صلاحیت شدند
امریکا و متحدان اروپایی‌اش این واقعیت را خوب درک کرده‌اند که نمی‌توانند با فشار تحریم توان هسته‌ای ایران را مهار کنند به همین دلیل ساده آن‌ها ترجیح می‌دهند از اقدام‌های رادیکال مانند فعال کردن مکانیسم ماشه خودداری کنند. در نتیجه به نظر می‌رسد آن‌ها هم از توافق احتمالی بین ایران و آژانس خشنود خواهند شد.
مربی تیم فوتبال مس کرمان ابراز امیدواری کرد روند خوب این تیم در لیگ برتر در اصفهان هم ادامه پیدا کند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ضمن ابراز رضایت از وضعیت تمرینی و آمادگی بازیکنان تیمش در اردوی ژاپن، اظهار امیدواری کرد که آنها بتوانند در دیدار پیش رو به همین اندازه خوب باشند و نتیجه بگیرند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ضمن ابراز رضایت از وضعیت تمرینی و آمادگی بازیکنان تیمش در اردوی ژاپن، اظهار امیدواری کرد که آنها بتوانند در دیدار پیش رو به همین اندازه خوب باشند و نتیجه بگیرند.
کشور‌های عاقل که چین هم یکی از آن‌ها است، کاری با این ندارند که ایران با عربستان یا اروپا مشکل دارد. بله البته متوجه هستند که چه می‌گذرد و در سیاستهایشان لحاظ می‌کنند؛ اما اگر بتوانند با عربستان کار اقتصادی بزرگ کنند و هم‌زمان با ایران هم کار اقتصادی خوب کنند این کار را انجام می‌دهند. این حالت‌های خود ماست که نگاهی می‌کنیم که ببینیم چه کشوری با دیگری خوب یا بد است. اما مراودات اقتصادی ربطی به این چیز‌ها ندارد.
ذوب‌آهن در شش بازی قبلی‌اش در لیگ برتر نیز پیروز نشده بود. ملوان بندرانزلی هم به روند خوب نتیجه گیری خود ادامه می‌دهد. آنها فقط مقابل استقلال باخت سنگینی داشتند...
مربی تیم فوتبال گل‌گهر بخش مهمی از صحبت‌هایش در نشست خبری پیش از مصاف با مس کرمان را به هواداران سیرجانی و یک درخواست از آنها اختصاص داد.
رضا کیانیان خطاب به شهردار تهران نوشت: وقتی می‌خواهید کاری هم در جهت درست و خوب برای ایران بکنید، به مشاوران‌تان مراجعه کردید. آن‌ها هم نه ایران را به خوبی می‌شناسند و هنر را.
آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل گفت: تلاطم در بازار ارز، هم ملت ما را نگران می‌کند که مبادا بر سایر اجناس تاثیر بگذارد و هم عملکرد‌های خوب دولت را تحت الشعاع قرار می‌دهد و هم زمینه شماتت دشمن و تجرّی آن‌ها را فراهم می‌کند و هم دوست داران انقلاب و کشور را روحاً، قلباً و قالباً عذاب می‌دهد.
سرمربی فولاد گفت ما 2 موقعیت خوب برابر هوادار داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.
حتما به شما هم توصیه شده است که مصرف غذا‌های فرآوری شده را کاهش دهید، اما به علت مزه خوب این نوع غذاها، کاهش مصرف آن‌ها برایتان سخت بوده است؛ بنابراین لازم است که بدانیم غذا‌های فرآوری شده حتما ناسالم نیستند، اما به علت قند، چربی و نمک اضافه، بی‌ضرر هم تلقی نمی‌شوند.
روبرت لواندوفسکی معتقد است اسپانیا هم خوب بازی می کند و هم خوب نتیجه می گیرد. او لاروخا را در نیمه‌نهایی و حتی فینال جام جهانی تصور می کند.
شاید اگر ست اول را می‌بردیم بازی خیلی قشنگ‌تر می‌شد. از آنجایی که با اختلاف زیاد ست اول را باختیم و آن‌ها هم خیلی خوب کار کردند، اجازه ندادند ما سوار بازی شویم.
کوروساوا می‌گوید: «من با شما موافقم، اما رفتن به هر سفری برای من واقعاً دشوار است. پاهای من درد می‌کند و سفرهای رسمی محدودیتی را بر شما تحمیل می‌کند. شما باید هر چیزی را که برای شما برنامه ریزی شده است بپذیرید. در واقع شما سفر نمی‌کنید. آنها تو را از جایی به جای دیگر می‌برند.» اما کیارستمی قول می‌دهد که سفرش به ایران را آن طور که دوست دارد برنامه ریزی کند، اگر زمانی به این سفر برود؛ که کاملا بعید است با این حال او در مورد ایران کنجکاو است: «مطمئنم فیلمسازان خوب دیگری هم در ایران هستند. با این حال، چیزی که در مورد فیلم‌های شما دوست دارم، سادگی و روان بودن آنهاست، اگرچه توصیف آنها واقعاً سخت است. آدم باید آنها را ببیند. چیزی که من در مورد فیلم های شما دوست دارم سادگی و روان بودن آنهاست، اگرچه توصیف آنها واقعاً سخت است. آدم باید آنها را ببیند.»
بدون اعتماد به نفس کاذب فکر می‌کنم در همه تیم‌ها خوب کار کردم و در فدراسیون فوتبال ایران افرادی بودند که این را تشخیص دادند و به من ایمان داشتند؛ من هم پاسخ اعتماد آنها را به خوبی دادم.
دو هفته قبل، سازمان بورس و اوراق بهادار راهکارهای سه‌گانه‌ای را در راستای نزدیک‌تر شدن صندوق‌های پالایش یکم و دارا یکم به ارزش ذاتی خود در هیئت مدیره جمع‌بندی و پیشنهاد کرد اما این صندوق‌ها همچنان زیر قیمت NAV معامله شده و خریداران هنوز هم در ضرر به سر میبرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ