بازیکنان جوان افغانستان از بازی مقابل ایران تجربه خوبی به دست آورند؛ آنها بازی را باختند اما به آینده روشن خود امیدوار هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناصر الخلیفی، مالک باشگاه پاری‎سن‌ژرمن، در مراسم معارفه گونچالو راموس با طعنه به امباپه قول خرید بازیکنان باانگیزه را داد.
تیم ملی تنیس روی میز بازیکنانی در اختیار دارد که بعضا فاقد رنکینگ جهانی هستند، مسئله‌ای که رئیس فدراسیون تاکید دارد نادر نیست و مثل همیشه بودجه و نرخ بالای اعزام‌ها در آن تاثیر گذار است.
سه بازیکنی که به تازگی با استقلال عقد قرارداد کرده‌اند، هنوز از نظر جسمانی شرایط مناسبی ندارند و به همین خاطر روز گذشته بازی نکردند.
نکونام: بازیکنانی می‌خواهیم که به استقلال نمی‌آیند
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال به عیادت رضا میرزایی رفت. بازیکنی که به تازگی رباط صلیبی خود را عمل کرده است.
لیونل مسی ستاره آرژانتینی به دلیل مشکلات پاسپورت خود برای دقایقی در فرودگاه پکن بازداشت شد. یک سایت آرژانتینی تایید کرد که رودریگو دی پائول هافبک آتلتیکو مادرید که به بادیگارد مسی معروف است تصمیم گرفت در کنار بهترین دوست خود بماند، در حالی که بقیه بازیکنان آرژانتین در یکی از سالن‌ها منتظر او بودند. تیم ملی آرژانتین و استرالیا روز پنجشنبه در ورزشگاه کارگران پکن چین که اخیراً بازسازی شده است، به مصاف یکدیگر می‌روند. لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی به تازگی به اینتر میامی پیوسته است.
مسی برای فصل جدید اینتر میامی، تیمی که متعلق به بکام است را انتخاب کرده و فصل آینده در MLS بازی خواهد کرد.
هاجیمه موریاسو سرمربی تیم‌ملی ژاپن می‌گوید برای بازدید از نمایش بازیکنان لژیونر راهی اروپا خواهد بود.
پیشکسوت باشگاه استقلال پیدا شدن ترکیب اصلی را عامل موفقیت استقلال در هفته‌های اخیر می‌داند.
یکی از بازیکنان خوب و با کیفیت خارجی که به تازگی وارد لیگ برتر ایران شده، تورس مهاجم سابق اوساسونا بوده که به تیم فولاد ملحق شده است.
با وجود جذابیت‌های بسیاری که فوتبال برای علاقه‌مندان به این رشته دارد، همواره خطر مصدومیت بازیکنان را تهدید می‌کند و امدادرسانی به فوتبالیست‌ها تبدیل به یکی از مهم‌ترین عوامل شده و به تازگی در دیدار ذوب آهن و تراکتور پزشکان دو تیم جان دو بازیکن مصدوم خود را نجات دادند؛ با این حال باز هم نگرانی‌هایی درباره چگونگی امدادرسانی به فوتبالیست‌ها وجود دارد.
رهبر جریان صدر بازیکنان تیم فوتبال عراق که به تازگی به عنوان قهرمانی جام خلیج فارس دست یافته اند را به حضور پذیرفت.
فرصت‌های شاگردان پرویز مظلومی با درخشش هوشیار یکی‌یکی از دست می‌رفت و در نهایت این حنیف عمران‌زاده بود که با یک شوت از راه دور عجیب و غریب هوشیار را تسلیم کرد. درخشش در آن بازی باعث شد تا پرسپولیس که با جدایی علیرضا حقیقی نیاز به یک دروازه‌بان داشت، ‌حسین هوشیار را جذب کند.
سرخیو آگوئرو که به تازگی فوتبال را کنار گذاشته هم در کنار سایر بازیکنان روی سکوی قهرمانی حاضر شد و فرصت لمس این جام و بالا بردنش را از دست نداد.
بررسی رکوردهایی که بازیکنان به تفکیک باشگاه‌هایشان در جام‌جهانی بر جای گذاشته‌اند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازیکنان شاغل در اروپا به تازگی می‌خواهند به بقیه ملی پوشان بپیوندند، گفت: آنها نیاز به هماهنگی دارند تا بتوانند با سایر بازیکنان به وحدت تاکتیکی برسند.
تعدادی از بازیکنان قرار گرفته شده در فهرست نهایی تیم ملی فوتبال ایران برای نخستین بار حضور در جام جهانی را تجربه خواهند کرد.
رقابتهای فوتبال جام‌جهانی ۲۰۲۲ شاید بار دیگر پل عبور برای بازیکنان ایرانی باشد که می‌خواهند با درخشش در مهمترین تورنمنت دنیا به تیم های معتبر بپیوندند و لژیونر شوند.
روزنامه سان لیستی از بازیکنانی که در قطر غایب هستند و نفراتی که درباره آنها شک و تردید وجود دارد، منتشر کرده است.
لیست بازیکنان داخلی دعوت شده به اردوی هفتگی تیم ملی ایران نشان از خاموش شدن کورسوهای امید برای چند ستاره مطرح فوتبال کشور دارد. ضمن این که تیر سه بازیکن استقلال و پرسپولیس به سنگ خورد.
خیلی‌ها معتقدند با توجه به نزدیک شدن به جام جهانی، بازیکنانی که به تازگی از لیست کنار گذاشته شده‌اند شانس بسیار کمی برای رفتن به جام جهانی دارند و کی‌روش از میان همین بازیکنان نفرات نهایی را انتخاب می‌کند.
سرمربی جدید تیم فوتبال ایران نام 6 بازیکن از سپاهان را در فهرست اولیه خود جای داده است.
پیتر اشمایکل، اسطوره دانمارکی منچستریونایتد با انتقاد از انتقال کاسمیرو می‌گوید از اینکه باشگاه چنین تصمیمی گرفت تعجب کرده است.
پیتر اشمایکل، اسطوره دانمارکی منچستریونایتد، با انتقاد از انتقال کاسمیرو می‌گوید از اینکه باشگاه چنین تصمیمی گرفت تعجب کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ