روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، بعد از پیروزی امشب مقابل یونایتد از عملکرد شاگردانش تمجید کرده و نتیجه را کاملا عادلانه دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاوی و رافینیا، سرمربی و ستاره بارسلونا، به دلیل حوادث دیدار بارسا - ختافه که با اخراج هر دوی آنها همراه بود از حضور در دو بازی تیم‌شان محروم شدند.
یوفا به دو باشگاه بزرگ اسپانیایی هشدار داد که فروش دارایی هایشان در واقع نوعی بدهی محسوب می شود نه درآمد و آنها باید مراقب رعایت فرپلی مالی باشند.
علاوه بر تمامی حساسیت‌های جدولی و امتیازی، در ۷ مسابقه فصل جدید دو طرف با یک کینه قدیمی و شخصی به مصاف هم می‌روند.
به تازگی ایمیل‌هایی از سوی آمریکایی‌ها برای یکی دو بازیکن تیم ملی والیبال ایران مبنی بر ریجکت شدن درخواست ویزای آنها ارسال شده که وضعیت روحی روانی تیم ملی را در شب مسابقه آمریکا به‌هم ریخته است.
برزیل و اسپانیا دو تیم از جمع غول‌های بسکتبال دنیا در رده ملی هستند و بازی با آنها برای ملی‌پوشان ایران جنبه کسب تجربه دارد و شانسی برای برتری مقابل آنها نیست.
مهدی تارتار می‌گوید هر دو تیم به دنبال سه امتیاز خواهند بود اما برنامه متفاوتی را خواهند داشت.
فدراسیون فوتبال به دو ملی پوش بابت انجام اولین بازی ملی آنها تبریک گفت.
بعد از دو حضور پرشور تماشاگران تراکتور در ورزشگاه یادگار امام، آنها مقابل پرسپولیس از همراهی تیمشان محروم هستند.
مهدی تارتار معتقد است دو بازی ذوب آهن و مس رفسنجان در لیگ برتر و جام حذفی، تجربه‌های خوبی به آنها داده است.
دو تیم دسته اولی فوتبال ایران در جام حذفی به هم خوردند تا یکی از آنها به جمع 8 تیم برتر مسابقات صعود کند.
امروز تمرینات استقلال برای دیدار بعدی آن‌ها در لیگ برتر مقابل ملوان پیگیری شد و باز هم دو مدافع میانی استقلال در تمرینات گروهی حضور نداشتند.
مربی برزیلی پرسپولیس با اشاره به روند این تیم طی نیم فصل اول، مدعی است آنها قادر به انجام ماموریت خود برای دستیابی به قهرمانی خواهند بود.
جدال با نساجی قائمشهر برای دو بازیکن پرسپولیس از اهمین زیادی برخوردار است و احتمالا روی تصمیم آینده آنها تاثیرگذار باشد.
در بازی کریستال پالاس مقابل فولام دو بازیکن این تیم اخراج شدند و بیرون رفتن آنها نقش مهمی در شکست پرگل پالاس در این مسابقه داشت.
سازمان لیگ بسکتبال تاکید دارد که برابر قوانین فیبا، تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر در صورت متحمل شدن دو باخت فنی، از جدول رقابت‌ها حذف می‌شوند.
سازمان لیگ به دو باشگاه سوپرجام اعلام کرده در صورت اخراج بازیکن یا مربیان دو تیم، فردی که کارت قرمز دریافت کرده نمی‌تواند در بازی بعدی لیگ برتری آن‌ها به زمین برود و این محرومیت در اولین دیدار لیگ برای فرد اخراجی اعمال خواهد شد.
اوسمار ویرا مربی برزیلی پرسپولیس می‌گوید بازی آسانی در لیگ ایران وجود ندارد و آنها تلاش می کنند بهتر از بازی قبلی باشند‌.
اوسمار ویه‌را مربی برزیلی پرسپولیس می‌گوید بازی آسانی در لیگ ایران وجود ندارد و آنها تلاش می کنند بهتر از بازی قبلی باشند‌.
بازی تهاجمی استقلال در نیمه دوم سرانجام نتیجه داد و آنها با ضربه محبی در دقیقه 61 بازی را به تساوی کشاندند
بازی تهاجمی استقلال در نیمه دوم سرانجام نتیجه داد و آنها با ضربه محبی در دقیقه 61 بازی را به تساوی کشاندند
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
روبرت لواندوفسکی شب گذشته در بازی برابر رئال سوسیداد، دو گل برای بارسلونا زد و آنها را به پدرش تقدیم کرد.
مسئولان استقلال منتظر رسیدن ITC دو بازیکن تازه‌وارد خود هستند تا بتوانند مقابل ملوان از آنها استفاده کنند.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دو بازیکن دیگر لازم داریم و در حال مذاکره برای جذب آنها هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ