پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی 2-0 مقابل نیوکسل گفت سه بازی بعدی سیتیزن‌ها تکلیف آنها در این فصل را مشخص خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های آلمانی گزارش دادند منچسترسیتی مذاکره با بایر لورکوزن برای به خدمت گرفتن فلوریان ویرتز، ستاره تکنیکی این تیم را آغاز کرده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، مصر است پیش از پایان نقل و انتقالات، دو بازیکن دیگر را هم به خدمت بگیرد.
بارسلونا با برناردو سیلوا به توافق شخصی رسید و منچسترسیتی هم موافقت خود را برای انتقال قرضی این ستاره پرتغالی به بارسا اعلام کرده است.
منچسترسیتی با پیروزی 3-0 مقابل برنلی فصل جدید لیگ برتر را آغاز کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از برتری 3-0 مقابل وستهم می‎‌گوید ارلینگ هالند لیاقت رکوردی که به دست آورده را دارد.
منچسترسیتی در نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس موفق شد شفیلد یونایتد را با سه گل ریاض محرز با نتیجه 3-0 شکست داده و راهی فینال شود.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تاکید کرد که تیمش با وجود برتری 3-0 در بازی رفت کار سختی مقابل بایرن در دیدار برگشت خواهد داشت.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل لستر از عملکرد ارلینگ هالند که دو گل به ثمر رساند ستایش کرد و گفت تعویض‌های او در اواخر بازی کار سیتی را دشوار کرده بود.
منچسترسیتی امشب در خانه‌اش به مصاف لسترسیتی رفت و موفق شد حریفش را با نتیجه 3-1 شکست دهد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از پیروزی 3-1 مقابل آرسنال، کیفیت تیمش را تحسین کرد اما تاکید کرد که کار هنوز تمام نشده است.
آرسنال در دیداری خانگی مقابل منچسترسیتی با نتیجه 3-1 شکست خورد.
منچسترسیتی امشب در خانه خود ورزشگاه اتحاد به مصاف استون‌ویلا رفت و موفق شد این حریف را 3-1 شکست داده و فاصله‌اش با آرسنال را کمتر کند.
پپ گواردیولا به باشگاه‌‌های لیگ برتر طعنه زد و گفت که سیتی باید به دسته چهارم سقوط کند، ولی قبل از آن اجازه دهند از خودشان دفاع کنند.
پپ گواردیولا بعد از پیروزی 3-0 تیمش منچسترسیتی مقابل ولوز به خبرنگاران گفت تیمش با ارائه یک بازی فوق‌العاده به پیروزی رسیده و این برد را بسیار مهم می‌داند.
منچسترسیتی در هفته بیست و یکم لیگ برتر در خانه خود میزبان ولوز بود و به لطف هت‌تریک گلزن نروژی‌اش ارلینگ هالند موفق شد حریف را 3-0 شکست دهد.
جک گریلیش تنها 3 دقیقه بعد از ورود به میدان موفق شد دروازه یونایتد را باز کند تا به تعویض طلایی پپ گواردیولا در دربی منچستر تبدیل شود.
سیتی با پیروزی سه بر یک مقابل لیدزیونایتد به رتبه دوم لیگ برتر انگلیس صعود کرد.
سیتی با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول، راهی دور پنج رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس شد.
منچسترسیتی در روزی تاریخی و فراموش نشدنی، در خانه با نتیجه 3-6 منچستریونایتد را مغلوب کرد.
با پیروزی 3-0 روز گذشته بارسا برابر الچه، ژاوی هرناندز با یکی از رکوردهای پپ گواردیولا در بارسلونا برابری کرد.
منچسترسیتی با پیروزی 0-3 در زمین ولورهمپتون، موقتا به صدر جدول لیگ برتر رفت. در این بازی جک گریلیش، ارلینگ هالند و فیل فودن برای سیتیزن‌ها گلزنی کردند. کوین دی‌بروینه هم دو پاس گل داد.
منچسترسیتی با پیروزی 0-3 در زمین ولورهمپتون، موقتا به صدر جدول لیگ برتر رفت. در این بازی جک گریلیش، ارلینگ هالند و فیل فودن برای سیتیزن ها گلزنی کردند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از تساوی 3-3 تیمش مقابل نیوکسل از بازیکنانش تقدیر کرد و گفت نیوکسل به یکی از دشوارترین حریفان تبدیل شده است.
منچسترسیتی در سومین هفته لیگ برتر مهمان نیوکسل بود و در نیمه دوم با دو گل که به فاصله کم به ثمر رساند موفق شد شکست 2-1 نیمه اول را به تساوی 3-3 تبدیل کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ