مدافع نساجی با تمجید از نمایش تیمش مدعی است از حیث فوتبالی آنها جزو بالانشینان جدول محسوب می‌شوند که به حق خود تا به اینجا نرسیده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتلتیکومادرید را میتوان الگویی برای جهش از سطح معمولی به سطح برتر در نظر گرفت که با نگاه کلی، سیر موفقیت این تیم مارا امیدوار میکند که برای پیشرفت حتما نیازی به هزینه های هنگفت نیست.
دورتموند در میان باشگاه های بوندسلیگا بیشترین ظرفیت را در ورزشگاهش وستفالن برای تماشاگران دارد.
سرپرست هیئت فوتبال استان تهران اعلام کرد که دخل و تصرفی در برگزاری انتخابات ریاست این هیئت ندارد.
مسینیو، مهاجم 16 ساله پالمیراس، جدیدترین پدیده فوتبال برزیل است و مورد توجه بارسلونا نیز قرار دارد.
با خروج حسین هدایتی از مجموعه سرخ‌ها، رفته‌رفته فرصت برای تولد یک عابربانک جدید فراهم شد. البته بخشی از فعالیت این نفر جدید با آخرین روز‌های فعالیت فوتبالی حسین هدایتی هم هم‌پوشانی دارد، ولی اسمش در سال‌های اخیر در شرایطی مطرح شده که دیگر خبری از حسین هدایتی نیست. این عابربانک جدید را رسانه‌های مختلف محمد یوسفی معرفی کرده‌اند. همواره هم در پسوندی که برایش در نظر گرفته شده از «هوادار متمول» و «مولتی‌میلیاردر دوبی‌نشین» استفاده کرده‌اند.
بهبود روابط ایران با دولت سعودی، از نظر فوتبالی هم کاملا بموقع بود.
مجمع انتخاباتی ریاست هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد که قرار بود فردا برگزار شود، لغو شد.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال به اظهار نظر جنجالی نایب رئیس فدراسیون شطرنج پاسخ داد.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال به اظهار نظر جنجالی نایب رئیس فدراسیون شطرنج پاسخ داد.
دیوید بکام در ۴۸ سالگی ثروث چشمگیری دارد که نشان می‌دهد نه تنها از نظر فوتبالی که از نظر اقتصادی نیز هوش و البته جذابیت بالایی دارد.
رودری، ستاره اسپانیایی باشگاه منچسترسیتی، بعد از شکست تیم ملی کشورش مقابل اسکاتلند به شدت از سبک بازی حریف انتقاد کرد.
امید های استقلال پیش از پایان مسابقات قهرمان شد، درست مثل اتفاقی که سال گذشته برای مجیدی و تیم بزرگسالان رخ داد.
محمد محمدی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس، به اتفاقات و حواشی دیدار فولاد و پرسپولیس واکنش نشان داد.
مربی پرافتخار فوتبال جهان به احتمال انتقال روسیه به کنفدراسیون فوتبال آسیا واکنش نشان داد.
به نظر می رسد دلارهای فدراسیون فوتبال نزد فیفا در حال آزاد شدن است و قرار است در این زمینه فدراسیون فوتبال قطر هم به ایران کمک کند.
مربی تیم فوتبال ذوب آهن می‌گوید به قرارگرفتن تیمش جزو بالانشین‌های لیگ امیدوار است.
دستاورد کارلوس کی‌روش برای ایران، با وجود شخصیت‌دادن به تیم ملی، صفر مطلق بوده و به نظر می‌رسد دانش فوتبالی این چهره پرتغالی با ایران سازگار نیست. البته این ناسازگاری احتمالا در اولویت نباشد و حالا کارلوس نه به دلیل ارزیابی فنی، بلکه خوش‌زبانی در کنفرانس خبری که خوشایند عده‌ای شده، به کارش در ایران ادامه دهد، آن‌طور که ادعا شده تا بعد از جام ملت‌های آسیا و احتمالا بعد از ثبت یک ناکامی جدید برای تیم ملی.
دروازه‌بان تیم ملی برزیل شاید در تاریخی ترین لحظات دوران فوتبالی خود نتوانست عملکرد مورد انتظار را به نمایش بگذارد.
اکنون به جرات می‌توان گفت در آستانه برگزاری اولین بازی تیم ملی فوتبال در ساعت 16 و 30 دقیقه امروز –دوشنبه- مقابل تیم ملی انگلستان در ورزشگاه بین‌المللی «الخلیفه» فوتبالیست‌های ایرانی، نمی‌توانند تنها بر روی مسائل فنی و فوتبالی تمرکز داشته باشند. حتی شاید بتوان گفت آن‌ها از نظر ذهنی، درگیر در مسائل سیاسی و فشارهای مجازی هستند که در روزهای گذشته بر آن‌ها تحمیل شده است. هر چند کیروش در هیچ یک از بازی‌های ابتدایی که در سه جام جهانی گذشته مربی‌گری کرده، نباخته است اما شاید این بار ورود نابهنگام سیاست بر ذهن و روان فوتبالیست‌های ایرانی این طلسم را برای او بشکند.
اریک تن‌هاخ، بعد از شکست 6-3 مقابل منچسترسیتی می‌گوید شاگردانش چه از نظر فوتبالی و چه از نظر روحی عملکردی غیر قابل قبول داشتند و باعث سرافکندگی هواداران شدند.
به نظر می‌رسد که کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی منچستریونایتد در سخت‌ترین دوره فوتبالی خود به سر می‌برد.
سرمربی تیم فوتبال فجرشهیدسپاسی شیراز نسبت به عملکرد داور مسابقه در دیدار تیمش برابر خیبرخرم آباد معترض است.
انصاری که به تازگی ۳۱ ساله شده حالا باید تصمیم مهمی را درباره آینده فوتبالی خود بگیرد. این بازیکن به اعتقاد خودش از نظر جسمانی مشکلی برای ادامه فوتبال و حضور دوباره در مستطیل سبز ندارد، اما از طرف دیگر او می‌تواند با خداحافظی از فوتبال به مربیگری نیز بپردازد و یکی از جوان‌ترین مربیان فوتبال ایران لقب بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ