فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه، گفت: با بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد که «نیما شفق دوست» حدود ۳ هفته پیش به علت اینکه توسط سگ گاز گرفته شده، به یکی از مراکز درمانی ارومیه مراجعه و سپس از ادامه درمان در بیمارستان خوداری کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی فراجا جزئیات کامل تمهیدات پلیس در خصوص خدمات گذرنامه ای برای زائران اربعین حسینی را تشریح و از تمدید ۲۰۰ هزار گذرنامه که اعتبار آنها منقضی شده بود، خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه نواب و ورودی داخل تونل توحید دارای ترافیک نیمه سنگین است.
پلیس پدر ستاره برزیلی پاری سن ژرمن را به دلیل زمین خواری دستگیر کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک امروز پایتخت امروز همانند روزهای گذشته از ساعت ۵:۳۰ شروع شده و طرح جناغی ها در حال انجام است
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان سرقت مسلحانه نیم میلیون دلاری در خیابان میرداماد، خبر داد.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع دسترسی غیرمجاز به حساب‌های کاربری شبکه‌های اجتماعی توسط باند ۲ نفره خبر داد.
تهران- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از تردد نیمه سنگین در محدوده پیست آبعلی محور هراز و محدوده جاجرود آزادراه پردیس- تهران خبر داد.
پلیس فرانسه تحقیقاتی را درباره بازی آنلاین نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، که به صورت زنده از شبکه توییچ پخش می‌شد آغاز کرده است.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم مدعی شده بود که برای پیگیری و رفع مشکل پسر شاکی در دادگاه، قاضی درخواست مبلغ ۵۰۰ هزار دلار کرده و تنها در صورت پرداخت این مبلغ، مشکل پسرش را برطرف خواهد کرد، گفت: همین موضوع نیز سبب شده تا شاکی از طریق تعدادی از دوستان و بستگان، این مبلغ را تهیه کند.
فیروزکوه- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در محور هراز و تردد پرحجم در جاده فیروزکوه خبر داد.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه خستگی در رانندگی، زمان و مکان نمی‌شناسد، گفت: حدود نیمی از علل تصادفات به دلیل عدم توجه به جلو رانندگان است.
پردیس- رئیس پلیس راه شرق استان تهران ترافیک در جاده قدیم جاجرود و آزادراه تهران-پردیس را نیمه سنگین توصیف کرد.
دماوند- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک نیمه سنگین در محورهای فیروزکوه و هراز در شرق این استان خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکی رنگ که در پوشش مسافر کشی از مسافران زورگیری می کردند خبر داد.
با تلاش مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی و همکاری پلیس آگاهی کردستان عامل شهادت سروان «احمد کشوری نیا» بامداد امروز دستگیر شد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک نیمه سنگین در برخی از مقاطع جاده‌های هراز و چالوس و چهار محور مواصلاتی دیگر خبر داد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و چهار محور مواصلاتی دیگر و نیز بارش برف و باران در جاده‌های شش استان خبرداد.
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت پی بردند که فرنوش، همسر مقتول، با دو مرد ناشناس مدام در تماس بوده و شب جنایت نیز تماس‌هایی با آن‌ها داشته است. از سوی دیگر مشخص شد مقتول مدتی قبل بیمه عمر شده بود و مبلغ یک میلیارد و نیم هزینه بیمه عمر بعد از مرگ به همسرش می‌رسید. این در حالی بود که فرنوش با همسرش اختلاف زیادی داشت و در تحقیق از همسایه‌ها آن‌ها این موضوع را تأیید کرده بودند.
حال که اعلام شده این افراد با پوشیدن لباس پلیس مرتکب اقدامات مجرمانه شده و به گفته سازمان قضایی نیرو‌های مسلح «صحنه سازی» کرده اند، انتطار می‌رود سریعاً دستگیر و محاکمه شوند.
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس و محدوده زرنان مشاهده می‌شود.
رئیس پلیس راهور گفت: بنا داریم حداکثر تا یک ماه و نیم آینده بحث کروکی الکترونیک در تمامی کشور اجرا شود و تمامی افسران ، کروکی‌های الکترونیک صادر کنند.
افرادی که در این تجمعات کشته شدند یا با سنگ کشته شده‌اند یا با سلاح‌های جنگی یعنی سلاحی جز سلاح میدانی پلیس چراکه سلاح‌های پلیس مشخص است، سلاح پلیس در این مأموریت‌ها غیرکشنده و ساچمه زن است؛ پزشکی قانونی پیکر این افراد را که معاینه کرد اعلام کرد با سلاح‌هایی غیر از سلاح پلیسِ در میدان این افراد کشته شده‌اند.
اراک- رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: در محورهای ساوه-همدان، اراک-سلفچکان، اراک-توره و ساوه-تهران به علت موج بازگشت زائران اربعین حسینی شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی تهران، شنبه پانزدهم مرداد ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ