رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران(اسکودا) با اشاره به ماجرای فوت دردناک نوزادی در یکی از بیمارستان‌های واقع در شهریار که گفته شده است بر اثر سهل‌انگاری کادر درمان بیمارستان صورت گرفته است، از مدعی‌العموم خواست با پیگیری مجدانه‌ این موضوع، هرگونه قصور یا تقصیر فردی و ساختاری را مورد تعقیب قرار داده و حقوق بزه‌دیدگان و جامعه را به شکل حداکثری تامین و تضمین کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه حکم رئیس جمهور نه آئین‌نامه و نه بخش‌نامه است که هیات عمومی بتواند آن را ابطال کند، گفت: رئیس جمهور بر اساس اختیارات متعددی که در قانون اساسی به وی اعطا شده است می‌تواند هر فردی را چه از داخل و چه از خارج دولت به عنوان معاون خود انتخاب کند.
«احمد وحیدی» وزیر کشور در پاسخ به این سوال که با توجه به انتشار فیش حقوقی ۱۰۶ میلیون تومانی در سازمان مدیریت پسماند آیا وزارت کشور به این موضوع ورود کرده و با این تخلفات برخورد می‌کند، گفت: ما مواردی را که گزارش یا منعکس شود حتما بررسی می‌کنیم و اگر تخلفی صورت گرفته باشد، حتما تذکر می‌دهیم. وحیدی ادامه داد: نمی‌توانم درباره این فیش خاص اظهار نظر کنم، چراکه نیاز به بررسی دارد که آیا این فیش برای یک ماه یا چند ماه است. من اطلاع دقیقی از اینکه این فیش برای چه مدتی بوده است ندارم.
نقش قابل توجه هیرمند در تأمین آب آشامیدنی سالم مردم سیستان، توسعه اقتصادی- اجتماعی و تعدیل شرایط زیست‌ محیطی منطقه، موجب شده تا هرگونه تغییر در مناطق بالادست، از جمله انسداد یا انحراف رودخانه، بر حقوق بنیادین ساکنان این منطقه از جمله حق بر دسترسی مردم به آب آشامیدنی کافی و سالم، حق بر محیط زیست سالم، حق بر سلامت و حق بر استانداردهای مناسب زندگی آنان آثار منفی برجای گذارد.
مدیرکل حقوقی و املاک وزارت ورزش و جوانان، توضیحاتی را درخصوص صدور حکم دستور موقت از سوی دیوان عدالت اداری برای ابطال انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری ارائه کرد.
وزارت صمت تاکید کرد: این ادعا کاملا کذب است و این وزارتخانه پیگیری حقوقی این موضوع را در دستور کار قرار خواهد داد.
شهردار تهران نسبت به صدور فیش ۴۶ میلیون تومانی کارمند شهرداری تهران توضیحاتی ارائه داد.
شهردار تهران نسبت به صدور فیش ۴۶ میلیون تومانی کارمند شهرداری تهران توضیحاتی ارائه داد.
شهردار تهران نسبت به صدور فیش ۴۶ میلیون تومانی در شهرداری تهران توضیحاتی ارائه داد.
مهدی چمران در خصوص دریافت حقوق حدود ۴۶ میلیون تومانی یکی از مدیران شورای شهر تهران، گفت: در ارتباط با این موضوع باید به این مسئله توجه شود که فیش حقوقی منتشر شده برای این فرد مربوط است به بهمن ماه که بیشترین دریافتی را با توجه به پایان سال داشته است.
مرکز امور حقوقی بین‌المللی معاونت حقوقی رئیس جمهور در خصوص رای دادگاه لاهه اطلاعیه ای صادر کرد.
مرکز امور حقوقی بین‌المللی معاونت حقوقی ریاست جمهوری در اطلاعیه‌ای، به محکومیت دولت آمریکا در ضبط اموال بانک‌ها و شرکت‌های ایرانی از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری واکنش نشان داد.
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در واکنش به تحریم وی وتعدادی دیگر از نمایندگان مجلس از سوی اروپایی‌ها شعری را خطاب به اروپایی‌ها سرود و تاکید کرد که اروپایی‌ها جیره‌خوار آمریکایی‌ها هستند.
برخی افراد و جریانات به جای پیگیری حقوقی موضوع، تصور می‌کردند از طریق خبرسازی‌های جعلی و فعالیت‌های رسانه‌ای می‌توانند موضوع را جمع کنند. به همین دلیل است که دو بار اعلام کردند قاتلان دستگیر شده‌اند، اما در ادامه اطلاعات تکمیلی ارایه نشد. موضوع قتل کیان و زخمی شدن برادرم روشن است، در خیابان محل حادثه دوربین‌های متعددی وجود دارند و با بررسی دقیق دوربین‌ها به راحتی می‌شد موضوع را روشن کرد. اگر اراده‌ای برای نمایان کردن حقیقت باشد به راحتی می‌توان این روند را برنامه‌ریزی کرد.
وزیر کشور در مورد پیگیری حقوقی برای محاکمه کسانی که در دستگاه سرکوب رژیم پهلوی بودند و این اواخر هم در تجمعات ضدانقلاب شرکت می‌کنند، گفت: نه تنها شکنجه گران ساواک، بلکه همه کسانی که در آن دوره منابع مالی کشور را غارت کرده‌اند باید مورد پی‌گیری قرار گیرند. پول‌هایی که خانواده پهلوی صرف عشرت و خوش گذرانی خود می‌کنند از کجا آورده‌اند؟ دارایی‌های مردم را سرقت کرده‌اند و این مساله باید رسیدگی شود.
جمعی از راهبران با در اختیار قرار دادنِ فیش حقوقی خود، خبر حقوق ۲۵ تا ۴۵ میلیون تومانی را خلاف واقع دانستند و گفتند: حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای ۹ تا ۱۲ ساعت کار، با توجه به سختیِ و حساسیتِ بالای کار و همچنین با توجه به اینکه خط فقر رسمی در تهران ۱۵ میلیون تومان اعلام شده، زیاد نیست و جوسازی در موردِ این حقوق و ارائه‌ی اخبار کذب، بی‌اخلاقی در قبال ماست.
معاون امور سیاسی دفتر رئیس جمهور در واکنش به برخی شایعات درباره دریای خزر، گفت: سیاست دولت ایجاد کریدور جامع شمال جنوب است.
انتشار فیش حقوقی دختر دهه هشتادی، نرگس معدنی‌پور، دختر عضو شورای شهر تهران با رقم نجومی ۳۳ میلیون تومانی که پس از کسورات به بیش از ۲۶ میلیون تومان دریافتی رسیده است، برای پارلمان شهری پایتخت دردسرساز شد. به‌طوری‌که علیرضا نادعلی، سخنگو و مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران را ناچار به پاسخگویی به این موضوع کرد.
سخنگوی شورای شهر تهران در خصوص مسئله بکارگیری دختر یک عضو شورای شهر تهران به عنوان مسئول دفترش گفت: هر کدام از اعضای شورا وقتی وارد می‌شوند می‌توانند مشاور و مسئول دفتر معرفی کنند و این عضو شورا نیز فرزند خود را معرفی کرده و خواسته که مسئول دفترش از نزدیکانش باشد و هیچ کسی منع قانونی برای وی در نظر نگرفته و البته این بکارگیری یک سال و نیم است که انجام شده و بسیاری از معوقات در فیش حقوقی پرداخت شده و به همین دلیل عدد فیش بالا رفته است.
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس نسبت به رای کمیته انضباطی و هم‌چنین زمان اعلام آن واکنش تندی نشان داد.
حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در پارلمان در واکنش به هک صدا و سیما به دیده‌بان ایران گفت: مواردی شبیه به هک صدا و سیما در جنگ الکترونیک رخ می‌دهد.
درست ۲۴ ساعت پس از اظهار نظر معاونت حقوقی باشگاه استقلال درباره لیست مازاد باشگاه یکی از مسئولان این باشگاه در این رابطه، هرگونه لیست مازادی را غیر واقعی عنوان کرده و معتقد است چون لیستی وجود ندارد پس از اظهار نظر در این باره هم معنی ندارد.
محمد رعد رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان به پیشنهاد جدید میانجی آمریکایی درباره ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
بنا بر اعلام معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، حکم صادر شده در خصوص بسته شدن حساب‌های مالی بر اساس شکایت فرد حقیقی بوده و این فرد در مقام نماینده حقوقی هیچ شرکتی نیست.
ستاره جوان استقلال این روز‌ها وضعیت نامشخصی در این تیم دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ