تمرین تیم ملی با حضور سه دروازه‌بان برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی گلری خیبر خرم‌آباد معتقد است کادر فنی تیم ملی از بابت دروازه‌بان نگرانی نخواهد داشت.
اتفاقات پیرامون تمرینات پیش فصل پرسپولیس نشان از عدم نظم در تیم قهرمان فصل گذشته رقابت های لیگ برتر دارد.
لیست چهارده نفره تیم ملی والیبال لهستان برای هفته دوم مشخص شد.
کارلوس آلکاراس تیم نمادین 11 نفره فوتبال جهان را تشکیل داد.
رقابت علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند برای پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی همچنان ادامه دارد
طارمی در هر دو دیدار سه بار دروازه رقبا را باز کرده تا در مجموع شش گل دیگر به فهرست گل‌های ملی‌اش اضافه کند. این گل‌ها، پیش از بازی فینال، شمار گل‌های مهدی طارمی در تیم ملی را به عدد ۳۸ رسانده و حالا فقط یک گل دیگر نیاز دارد تا به تعداد گل‌های علی کریمی در تاریخ فوتبال ایران در رده ملی برسد. روندی که طارمی در پیش گرفته این نوید را می‌دهد که او به زودی از علی کریمی هم عبور کند و خودش را به سردار آزمون، دیگر مهاجم این روز‌های تیم ملی برساند.
این احتمال وجود دارد که بهروز عطایی برای هفته دوم لیگ ملت‌ها تغییراتی در ترکیب خود ایجاد کند.
هنوز مشخص نیست امشب چه کسی درون دروازه اسپانیا برابر ایتالیا (نیمه نهایی لیگ ملت‌ها) قرار خواهد گرفت و این مهمترین تصمیم لوئیس دلافوئنته خواهد بود.
هیچ‌کدام از سه دروازه‌بان حاضر در اردوی تیم ملی پیراهن شماره یک برتن نکردند تا مشخص شود انتخاب قلعه‌نویی برای پست دروازه علیرضا بیرانوند است.
با اینکه رضا عنایتی اعلام کرده لیست امید تغییراتی دارد اما به نظر می‌رسد رقابت پوشیدن پیراهن شماره یک این تیم تقریبا مشخص است.
انریکه سرزو معتقد است در حال حاضر تیمی بهتر از اتلتیکو مادرید در اروپا وجود ندارد. او در مورد آینده ژوائو فلیکس هم حرف زد.
علیرضا بیرانوند همچنان عنوان دروازه بان ثابت تیم ملی را در اختیار دارد.
انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی ایران چندان بدون حرف و حدیث هم نیست. فارغ از توانایی‌های فنی این مربی کهنه‌کار، او خودش را وارد چالشی پردردسر هم کرده که مهم‌ترین آنها، ثابت‌کردن مربی ایرانی به افکار عمومی است. در تمامی سال‌های اخیر که هدایت ایران بر عهده مربیان خارجی بوده، خاصه دوره طولانی‌مدتی که کارلوس کی‌روش هدایت این تیم را بر عهده گرفته، قلعه‌نویی مخالف شماره یک آن‌ها بوده و موافقان استفاده از مربیان خارجی را «اجنبی‌پرست» و «چشم‌آبی‌دوست» معرفی کرده است
نتیجه تمامی این یک سالی که سردار در لورکوزن بازی کرده، حالا اصلا قابل تصور نیست. با توجه به تعداد دیدار‌های زیادی که او به دلیل مصدومیت از دست داده، در مجموع ۱۸ بار در بوندس‌لیگا بازی کرد که فقط یک گل زده و یک پاس گل داده است. با احتساب تمامی بازی‌هایش برای این باشگاه آلمانی، او ۲۳ بار به میدان رفته که تعداد گل‌هایش در همان عدد یک باقی مانده و فقط شماره پاس گل‌هایش به عدد سه رسیده است. روی کاغذ، آمار سردار آزمون در لورکوزن در حدواندازه‌های مهاجم تیم ملی ایران نیست و به همین دلیل است که شایعاتی مبنی بر جدایی احتمالی‌اش از لورکوزن به گوش می‌رسد.
سنگربان تیم فوتبال فولاد خوزستان از اینکه همچنان سنگربان شماره یک تیم است ابراز خشنودی کرد.
مهاجم ایرانی اومونیا در جریان برتری تیمش مقابل پارالیمنی موفق به گلزنی شد.
در دوئل میان گلرهای اصلی تیم ملی، چهار مرتبه دروازه حسینی و بیرانوند باز شد.
دروازه‌بان تیم ملی ایران از بیمارستان مرخص شد اما هنوز مشخص نیست که مصدومیتش چقدر او را دور از میادین نگه خواهد داشت.
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس که از یک مصدومیت کهنه رنج می برد برای حضور در جام جهانی برنامه ویژه ای در نظر گرفته است.
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس از هیچ تلاشی برای ماندن به عنوان شماره یک تیم ملی ایران فروگذار نمی شود.
علیرضا حقیقی مرد شماره یک تیم ملی در جام جهانی 2014 روزهای فراموش نشدنی را در لیگ برتر و دوران فوتبال باشگاهی اش تجربه می کند.
وضعیت علیرضا بیرانوند برای مسابقه دوستانه بعدی تیم ملی مقابل سنگال مبهم است.
مدیران بایرن مونیخ در تلاش هستند تا مشکل اصلی این تیم در رقابت‌های بوندسلیگا را پیدا کنند اما هنوز موفق به انجام این کار نشده‌اند.
مسیر مطمئن موفقیت با قفس توری باعث بازگشت گلرها به تیم های سابق شده است اما علیرضا بیرانوند همچنان در رقابت با امیر عابدازاده کار سختی برای پوشیدن دوباره پیراهن شماره یک تیم ملی ایران دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ