با اینکه رضا عنایتی اعلام کرده لیست امید تغییراتی دارد اما به نظر می‌رسد رقابت پوشیدن پیراهن شماره یک این تیم تقریبا مشخص است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مفتی جعفری لبنان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت هفدهمین سالگرد پیروزی لبنان بر رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه، اعلام کرد که مقاومت امروز یک قدرت منطقه‌ای بزرگ به شمار می‌آید.
پاسور های تیم ملی والیبال ایران به دنبال اوج گیری در این هفته هستند.
هنوز مشخص نیست امشب چه کسی درون دروازه اسپانیا برابر ایتالیا (نیمه نهایی لیگ ملت‌ها) قرار خواهد گرفت و این مهمترین تصمیم لوئیس دلافوئنته خواهد بود.
«روزنامه ترقی» تحت عنوان «محاکمه فاتح وردن» به تبلیغ چاپ شرح محاکمه مارشال پتن در شماره آتی‌اش پرداخت و «تهران مصور» به «آخرین روز‌های جنگ و اولین روز‌های متارکه» روی خوش نشان داد. مجله «ویکتوری» شماره سومش را با «۲۵۰ عکس» منتشر کرد و نشریه «فردا» موشکافی «علت روحی غلبه انگلستان و شکست آلمان» را برعهده گرفت با این شعار: «با سه ریال و نیم بخرید و بخوانید و اگر نپسندیدید بفرستید، ۵ ریال بگیرید»!
رئیس‌جمهور ایران قرار است روز چهارشنبه به دمشق سفر کند که نخستین سفر یک رئیس جمهور ایران از زمان آغاز جنگ داخلی در سوریه به شمار می‌آید و در حالی صورت می‌گیرد که تعاملات منطقه‌ای با این دو متحد دیرینه افزایش یافته است.
نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا اندکی پس از اعلام نامزدی، گفت که اوکراین نمی‌تواند مقابل قربانیانی که جنگ نیابتی آمریکا روی دستش گذاشته، تاب بیاورد.
بازیکنان تیم فوتبال گل‎‌گهر پس از جا ماندن از کورس قهرمانی حالا تمام تلاش‌شان را برای کسب رتبه چهارمی در پیش گرفته‌اند.
شماری از فعالان ضد جنگ در آلمان خواستار توقف جنگ افروزی غرب در اوکراین شدند.
شماری از مقامات و شخصیت های سیاسی و نظامی صهیونیست، ضمن رد اظهارات اخیر نتانیاهو، بر این مساله تاکید ورزیدند که جنگ داخلی در اراضی اشغالی در شرایط کنونی آغاز شده است.
با گذشت نزدیک به یک سال از جنگ در اوکراین، شماری از نمایندگان کنگره آمریکا خواهان توقف کمک‌های نظامی این کشور به اوکراین هستند.
قاضی دادگاه شماره 10 بارسلونا امروز حکم داد که لالیگا باید قرارداد گاوی را ثبت کند و این ستاره 18 ساله از این پس بازیکن تیم اول باشگاه خواهد بود.
شهید «حسن باقری» (غلامحسین افشردی) و «بهرام محمدی‌فرد» به عنوان نخستین خبرنگار و عکاس اعزامی جمهوری اسلامی به طبس، این واقعه را در روز شنبه تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۳۵۹ مصادف ۱۰ جمادی‌الثانی ۱۴۰۰ در شماره ۲۶۱ به نگارش درآورده و به تصویر کشیده‌اند.
با حمایت آدیداس و نایک، دو ستاره شماره 10 فینال جام جهانی با کفش های اختصاصی به میدان می‌روند.
یک نهاد حقوقی اعلام کرد کرد که شمار قربانیان کودک جنگ ائتلاف متجاوز سعودی علیه یمن به بیش از ۸ هزار نفر رسید.
شماره سیصد و شصت و ششم هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان «قیام ملی علیه جنگ ترکیبی» منتشر شد.
یکی از پست‌های حساس تیم ملی در تقابل با رقبا در پست هافبک دفاعی خواهد بود؛ جایی که کارلوس کی‌روش نفرات شاخصی در اختیار دارد.
در حالی که مذاکرات توافق هسته‌ای به پایان مسیر خود نزدیک می‌شود آمریکا همچنان به تحریم شرکت‌های پتروشیمی ایران ادامه می‌دهد. تحریم‌ها هم چنین می‌تواند ابزار موثری در مبارزه با تجارت غیرقانونی مواد مخدر باشند. اما تحریم‌ها تنها زمانی موثر هستند که بین سازمان‌ها هماهنگ شوند. تابستان امسال روسیه منبع شماره یک تحریم‌های جدید بود و هم چنان از آغاز جنگ اوکراین تاکنون هدف شماره یک بوده است.
در ۲۴ فوریه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در یک سخنرانی تلویزیونی فرمان آغاز «عملیات ویژه نظامی» در خاک اوکراین را صادر کرد.
روزنامه لبنانی الاخبار امروز در جدیدترین شماره خود به آخرین تحولات مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی اشاره کرده است.
چالش اصلی میان واشنگتن و پکن به حکومت بر جهان مربوط است و این درحالیست که هر دو نیازمند گلوبالیسم و سروری بر جهان هستند تا بقای خود را در اقتصاد جهانی تضمین کنند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به شهدای شاخصی مانند باکری، همت، متوسلیان و کاظمی، خاطرنشان کرد: در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، قهرمانان بزرگی در هر استان تربیت شد که قاسم سلیمانی هم یکی از همین قهرمانان به شمار می‌آید. همچنین ما در جنگ اجازه ندادیم یک وجب از خاک کشورمان در دست دشمن بماند. در ۲۰۰ سال گذشته ۲۵ جنگ علیه ایران شکل گرفت و بخش‌هایی مانند سمرقند و بحرین از آن جدا شد، اما دستاورد بزرگ شهدای دفاع مقدس حفظ خاک میهن بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ