هنوز مشخص نیست امشب چه کسی درون دروازه اسپانیا برابر ایتالیا (نیمه نهایی لیگ ملت‌ها) قرار خواهد گرفت و این مهمترین تصمیم لوئیس دلافوئنته خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهاب زاهدی قرار است چهارشنبه شب مهاجم نوک پرسپولیس در مقابل آلومینیوم اراک باشد، مهاجمی که درباره او و البته مدل فوتبالش تقریباً هیچ چیز نمی‌دانیم. علت این کمبود اطلاعات هم به همان مسأله غیبتش در فوتبال ایران مربوط است.
طی روز‌های گذشته تصاویری از کشف حجاب کارمندان شرکت ازکی (خرید بیمه‌نامه) منتشر شد و در پی این هنجارشکنی، نهاد ناظر ورود کرده و پس از بررسی همه جوانب این ماجرا تصمیم گرفت که فعالیت این شرکت تا بررسی نهایی موضوع تعلیق شود.
تیم فوتبال تراکتور تمرینات پیش‌فصل خود را با روحیه‌ای بالا دنبال می‌کند.
ویدئویی از کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان منتشر شده که در یک کافه مشغول نوشیدن چای بود و انبوهی از مردم برای گرفتن عکس کنار او آمدند. رونالدو مدام با همه کسانی که برای گرفتن عکس در کنارش می‌آمدند شوخی می‌کرد و گفت: ممکن است تعجب کنند که آیا من در همه موارد اینقدر مهربانم؟ رونالدو از خانم‌های فروشنده عطر پرسید که آیا عطر خودش (کریستیانو رونالدو) را دارند یا خیر و آن‌ها پاسخ دادند: نه؛ و به شوخی گفت که باید با عرضه‌کنندگان صحبت کند. رونالدو بعد از اینکه با همه عکس گرفت تصمیم به رفتن گرفت.
«ما در ایران دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم، شرایط جهان برای پرداختن به هوش مصنوعی، اقتصاد مبتنی بر هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های پیشرو، جایی برای انتخاب افراد ناآگاه، یا کم اطلاع در مسند‌های تصمیم گیری کشور نمی‌گذارد. جهان منتظر آزمون و خطا‌های ما نمی‌ماند. اکنون همه کشور‌ها با نهایت توان خود در حوزه هوش مصنوعی سرمایه گذاری می‌کنند و سعی دارند به جایگاه ویژه‌ای برسند. در برخی کشور‌های حاشیه خلیج فارس «وزارت هوش مصنوعی» راه اندازی شده است. اما در ایران چنین نهاد متمرکز و تخصصی نداریم که به هوش مصنوعی به عنوان یک دغدغه مهم نگاه کند»
مدافع جوان تیم فوتبال پرسپولیس پس از سقوط تیمش به جمع سرخپوشان باز می‌گردد.
مهاجم تیم استقلال با بیان اینکه هواداران امروز یک روز رویایی را برای ما بوجود آوردند گفت: منتشر فینال جام حذفی هستیم تا بتوانیم جام را به هواداران هدیه کنیم.
هواداری یک تیم فوتبال در موقعیت برنده بودن چیز ویژه‌ای است و فرصتی فوق‌العاده برای شادی.
باشگاه استقلال و ریکاردو ساپیتو هنوز مذاکره ای جهت تمدید قرارداد انجام نداد اند.
مانوئل پیگرینی، مربی بتیس، پس از شکست 4-1 مقابل منچستریونایتد گفت که هرگز از صعود به یک چهارم نهایی لیگ اروپا ناامید نیستند.
دیه‌گو سیمئونه، مربی اتلتیکو مادرید، امروز به قضیه رسوایی داوری بارسلونا (بارساگیت) واکنش نشان داد.
با توجه به حجم بارش برف در روز گذشته، در حالی‌که دانش‌آموزان و والدین آن‌ها منتظر تصمیم‌گیری آموزش و پرورش در خصوص فعالیت یا تعطیلی مدارس بودند، آموزش و پرورش اعلام کرد که در روز جاری به‌علت سرما و یخبندان همه مدارس شهر تهران ساعت ۹:۳۰ آغاز به کار می‌کنند.
پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر در آبادان باید به مصاف صنعت نفت برود. روزی که ممکن است با یکی از متفاوت‌ترین پرسپولیس‌های این چند سال مواجه شویم.
قالیباف گفت: نوسازی نظام حکمرانی در همه حوزه‌ها مبتنی بر مکتب امام و اندیشه سیاسی رهبر معظم انقلاب، ضرورتی است که با بازگشتن امنیت باید در دستور کار کشور قرار گیرد و اکنون منتظر ایجاد اجماع در تصمیم گیری‌های این حوزه هستیم. این نوسازی اولویت با مسائل اقتصادی است.
قالیباف گفت: نوسازی نظام حکمرانی در همه حوزه‌ها مبتنی بر مکتب امام و اندیشه سیاسی رهبر معظم انقلاب، ضرورتی است که با بازگشتن امنیت باید در دستور کار کشور قرار گیرد و اکنون منتظر ایجاد اجماع در تصمیم گیری‌های این حوزه هستیم. این نوسازی اولویت با مسائل اقتصادی است.
کاپیتان تیم ملی فوتبال با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: به نظرم باید صبور باشیم و کمی زمان در اختیار سوریان قرار دهیم تا بتواند از مشکلات خود کم کند و بار دیگر به فدراسیون کشتی بیاید و به کار خود ادامه دهد.
جوسپ بورل گفت: من منتظر [دریافت] موضع همه در مورد متن پیشنهادی هستم، زیرا اگر صادقانه صحبت کنم هیچ چیز دیگری را نمی‌بینم که بتواند به توافق نهایی منجر شود.
باتوجه به نمایش لوکادیا در دیدار مقابل آلومینیوم، همه منتظر تصمیم یحیی گل‌محمدی درباره خط حمله سرخ‌پوشان هستند.
با توجه به نمایش لوکادیا در دیدار مقابل آلومینیوم، همه منتظر تصمیم یحیی گل‌محمدی درباره خط حمله سرخ‌پوشان هستند.
باتوجه به نمایش لوکادیا در دیدار مقابل آلومینیوم، همه منتظر تصمیم یحیی گل‌محمدی درباره خط حمله سرخپوشان هستند.
باتوجه به شرایط فصول گذشته، شش ورزشگاه آمادگی میزبانی از بازیهای لیگ برتر را دارند.
فعال یمنی گفت: ائتلاف متجاوز سعودی باید بداند که یمنی ها در آتش بس به خواب نرفتند و برای همه احتمالات آمادگی دارند و آنهایی که تصمیم به جنگ دارند، باید تبعات آن را تحمل بپذیرند.
با آغاز به کار دولت سیزدهم، یکی از محور‌های مورد تاکید رئیس جمهور، عدم استقراض دولت از بانک مرکزی بود؛ سیاستی که نتیجه آن شروع سال جدید تا حدودی به بار نشسته است، به گونه‌ای که در فروردین ماه، حجم نقدینگی به ۴۸۲۳.۲۹ هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به ماه قبل ۲ دهم درصد کمتر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ