علیرضا بیرانوند همچنان عنوان دروازه بان ثابت تیم ملی را در اختیار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهردار منطقه یک تهران: هنوز جریمه خشک کردن عمدی درختان در خیابان ولیعصر (عج) پرداخت نشده است. ما هم برای مالک پایان کار و مجوز انشعابات را صادر نکرده‌ایم.
با وجود وعده‌های موجود اما مشکلات مالی باشگاه استقلال هنوز پابرجا است و شاید در آینده‌ای نزدیک دوباره شاهد ایجاد حواشی در این خصوص باشیم.
زاکربرگ در واقع نگفته که این مسابقه برگزار نمی‌شود، بلکه از گفته‌های وی این گونه برداشت می‌شود که چنین چیزی بعید است. پس هنوز می‌توان نیمه پر لیوان را دید.
پس از یک ماه بلاتکلیفی «رابرت مالی»، نماینده پیشین آمریکا در امور ایران، هنوز ابهامات درباره سرنوشت او پا برجا است.
این نشریه آمریکایی در بخش دیگری از گزارش خود مدعی شده اینکه دولت بایدن و سنای آمریکا و وزارت خارجه این کشور پس از حدود ۳ ماه هنوز جزئیاتی از وضعیت رابرت مالی ارائه نکرده اند می‌تواند دلیلی بر درست بودن این فرضیه باشد.
بنا به شرحی که رفت اساسا فرمان تجارت خارجی عراق دست آمریکاست و اگر در فشارهایش بر بغداد را برای محدود کردن تجارت با ایران بالا ببرد که تحریم‌های بانکی اخیر پس از اتصال عراق به نظام مالی "سوئیفت" نشانی از آن است، عراق عملا توان مخالفت ندارد.
باشگاه اورتون انگلیس با داشتن مالک ایرانی باوجود تلاش برای جذب ایرانی‌ها هنوز نتوانسته در این زمینه موفق عمل کند؛ از علی دایی گرفته که گزینه مدیریت در اورتون بود تا مهدی طارمی مهاجم پورتو.
افشاگری مقام دولتی علیه سجادی: ۹۰درصد سهام استقلال و پرسپولیس هنوز مال وزارت ورزش است
باشگاه پرسپوليس هنوز موفق به تسویه مطالبات بازیکنان و اعضای تیم نشده تا آنها نیز بابت این موضوع گلایه داشته باشند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت:مطابق با اعلام سازمان بهداشت جهانی وضعیت اضطراری کووید ۱۹ قطع شده است اما این اعلامیه به معنای ریشه کن شدن این بیماری نیست.
بازپرسان وابسته به بن سلمان هنوز در حال تعقیب صلاح فستق، مذاکره‌کننده اصلی قرارداد‌های تسلیحاتی با گارد ملی در دوره پادشاهی عبدالله بن عبد العزیز هستند. این مزدور فراری از اسرار قرارداد‌های تجاری شرکت‌های دفاعی غربی در عربستان مطلع است.
برنامه‌های ایلان ماسک برای شرکت جدیدش تحت عنوان X. AI مشخص نیست و هنوز چیزی درباره اینکه آیا او به دنبال ساخت یک بات هوش مصنوعی رقیب برای ChatGPT است یا خیر، منتشر نشده است.
مالک شریعتی نماینده مجلس بخش های کوتاهی از نامه مرحوم آیت الله ری شهری به حسن روحانی رئیس جمهوری سابق را منتشر کرده است.
تسلا اغلب محبور می‌شود تا با طرح ماسک برای تسلط بر جهان انطباق پیدا کند در حالی که در واقعیت امر هنوز یک "شرکت خودروی نوپا" است. ایده‌های بزرگ ماسک برای تسلا بزرگ‌تر از آن است که بتواند آن را اجرا کند
برای آنان و برای همه کسانی که هنوز آنان را قهرمان می‌دانند هیچ اخلاقی در تجارت یا اقتصاد وجود ندارد. بیرحم‌ترین‌ها برنده می‌شوند.
شریعتمداری: در جریان جنگ صفین، جناب مالک اشتر به خیمه معاویه رسیده بود که تعدادی از خوارج حضرت امیر علیه السلام را مجبور کردند مالک را برگرداند! خاتمی و دوستان داخلی و خارجی او بعد از ۴۳ سال هنوز درک نکرده اند که در انقلاب اسلامی، مالک هرگز خیمه معاویه زمان را رها نکرده و از میدان باز نمی‌گردد.
ماسک هفته‌هاست که در سرفصل اخبار قرار دارد. ابتدا برای پیشنهاد خرید توییتر، سپس برای عقب‌نشینی از آن و سپس برای بازگشت به مسیر و در نهایت عقد معامله. دستیابی ماسک به پلتفرم رسانه‌های اجتماعی هنوز موضوع داغ بحث در همه‌جا است. او به محض این که مسئولیت را بر عهده گرفت، پاراگ آگراوال مدیرعامل و چندین مدیر ارشد دیگر را برکنار کرد.
اکثر جمهوری خواهان ریاست جمهوری ترامپ را دوست داشتند و هنوز پیروزی قانونی بایدن در سال ۲۰۲۰ میلادی را انکار می‌کنند. به همین دلیل است که ترامپ همچنان نامزد اصلی نامزدی جمهوری خواهان در سال ۲۰۲۴ میلادی است. اگر ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه در سال ۲۰۲۴ میلادی متحمل شکست شود برنده احتمالا یکی از مقلدان او خواهد بود و نه یکی از مخالفانش.
پنج شرکت اسرائیلی هنوز با شرکت بزرگ الماس روسی آلروسا برای دور زدن تحریم‌ها و فروش کالاهای خود به غرب همکاری می‌کنند و به پوتین کمک می‌نمایند تا از جنگ غرق در خون خود علیه اوکراین حمایت مالی کند.
رئیس فدراسیون فوتبال هنوز موفق به تسویه حساب با دراگان اسکوچیچ نشده اما به او قول داده تا قبل از جام جهانی مطالباتش را پرداخت کند!
تاد بولی، مالک جدید چلسی، هنوز درک نمی کند که مدیران سابق باشگاه با توصیه توماس توخل، سائول نیگز را به اورلین شوامنی ترجیح دادند و همچنان در حسرت از دست دادن ستاره فرانسوی است.
تاد بولی، مالک جدید چلسی، هنوز درک نمی کند که مدیران سابق باشگاه با توصیه توماس توخل، سائول نیگز را به اورلین شوامنی ترجیح دادند و همچنان در حسرت از دست دادن ستاره فرانسوی است.
در حالی یکسال از ابلاغ دستورالعمل احداث مسکن به بانک‌ها سپری می‌شود که هنوز وزارت راه و شهرسازی هیچ گزارشی از حجم آورده متقاضیان و پرونده تکمیلی مشارکت در ساخت آنها ارائه نداده است.
تعداد سایت های شرط‌بندی در بستر فضای مجازی در حال افزایش است و گردانندگان آنها با تبلیغات فریبنده‌ و نمایش زندگی لاکچری خود افراد را به فعالیت در این سایت ها ترغیب و تشویق می کنند و با توجه به اینکه در فضای مجازی برخورد با قمار به سهولت امکان پذیر نیست و گروه‌های قمار با فعالیت در خارج از کشور به مردم آسیب‌های مالی زیادی وارد می‌کنند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ