دروازه‌بان تیم ملی ایران از بیمارستان مرخص شد اما هنوز مشخص نیست که مصدومیتش چقدر او را دور از میادین نگه خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در سالن شماره یک مسابقات قهرمانی جهان یک جلسه تمرین توپی داشت.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در نخستین روز حضور در سن خوآن کار خود را با آنالیز کره جنوبی آغاز کرد.
تمرین عصر جمعه تیم استقلال یک هفته قبل از آغاز لیگ بیست و سوم در کمپ حجازی برگزار شد.
پاسور های تیم ملی والیبال ایران به دنبال اوج گیری در این هفته هستند.
طارمی در هر دو دیدار سه بار دروازه رقبا را باز کرده تا در مجموع شش گل دیگر به فهرست گل‌های ملی‌اش اضافه کند. این گل‌ها، پیش از بازی فینال، شمار گل‌های مهدی طارمی در تیم ملی را به عدد ۳۸ رسانده و حالا فقط یک گل دیگر نیاز دارد تا به تعداد گل‌های علی کریمی در تاریخ فوتبال ایران در رده ملی برسد. روندی که طارمی در پیش گرفته این نوید را می‌دهد که او به زودی از علی کریمی هم عبور کند و خودش را به سردار آزمون، دیگر مهاجم این روز‌های تیم ملی برساند.
شماره هفت ایران با یک جام ارزشمند در هلند به اردوی تیم ملی آمده است.
دیدار برگشت دربی پایتخت می تواند تقابل دو مدعی پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی ایران باشد.
انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی ایران چندان بدون حرف و حدیث هم نیست. فارغ از توانایی‌های فنی این مربی کهنه‌کار، او خودش را وارد چالشی پردردسر هم کرده که مهم‌ترین آنها، ثابت‌کردن مربی ایرانی به افکار عمومی است. در تمامی سال‌های اخیر که هدایت ایران بر عهده مربیان خارجی بوده، خاصه دوره طولانی‌مدتی که کارلوس کی‌روش هدایت این تیم را بر عهده گرفته، قلعه‌نویی مخالف شماره یک آن‌ها بوده و موافقان استفاده از مربیان خارجی را «اجنبی‌پرست» و «چشم‌آبی‌دوست» معرفی کرده است
جدال سید محمد موسوی با تیم سابق خود جزو ‌دیدارهای حساس مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال ایران است.
اردوی تیم ملی جوانان ایران در حال پرورش سنگربان‌هایی است که سودای پوشیدن پیراهن شماره یک بزرگسالان را دارند.
نتیجه تمامی این یک سالی که سردار در لورکوزن بازی کرده، حالا اصلا قابل تصور نیست. با توجه به تعداد دیدار‌های زیادی که او به دلیل مصدومیت از دست داده، در مجموع ۱۸ بار در بوندس‌لیگا بازی کرد که فقط یک گل زده و یک پاس گل داده است. با احتساب تمامی بازی‌هایش برای این باشگاه آلمانی، او ۲۳ بار به میدان رفته که تعداد گل‌هایش در همان عدد یک باقی مانده و فقط شماره پاس گل‌هایش به عدد سه رسیده است. روی کاغذ، آمار سردار آزمون در لورکوزن در حدواندازه‌های مهاجم تیم ملی ایران نیست و به همین دلیل است که شایعاتی مبنی بر جدایی احتمالی‌اش از لورکوزن به گوش می‌رسد.
بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد با بیان اینکه بازی و زندگی در اروپا چشمان او را باز کرده است، گفت: فوتبال در ایران ورزش شماره یک است.
مربی پیشین دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بررسی عملکرد گلرهای ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: علیرضا بیرانوند همچنان می‌تواند جزو برترین‌های فوتبال ایران باشد.
دروازه‌بان شماره 24 تیم ملی فوتبال به اولین گلر استقلالی‌ای تبدیل شد که در جام جهانی موفق به کلین شیت شده است.
شماره هشت تیم ملی ایران در بیشتر نبردهای هوایی مقابل بازیکنان ولز برنده بود.
دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران که در دیدار با انگلیس دچار مصدومیت شد، برای بازگشت به ترکیب تیم، تست‌های نهایی را پشت سر خواهد گذاشت.
دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران به دلیل مصدومیت از ناحیه بیینی دیدار برابر ولز را از دست داد و حضورش در بازی با آمریکا هم مشخص نیست.
دروازه‌بان شماره یک ایران در یکی از بخش‌های پرفشار تمرین امروز از ناحیه سر دچار آسیب شد تا برای دقایقی فضای تمرینی با نگرانی بزرگی همراه شود.
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس از هیچ تلاشی برای ماندن به عنوان شماره یک تیم ملی ایران فروگذار نمی شود.
دروازه بان تیم ملی ژاپن ستاره شماره یک تیمش در دیدار فینال جام ملت های فوتسال آسیا بود.
تیم ملی والیبال ایران امشب در یک مسابقه حساس به مصاف هلند می رود.ت
مسیر مطمئن موفقیت با قفس توری باعث بازگشت گلرها به تیم های سابق شده است اما علیرضا بیرانوند همچنان در رقابت با امیر عابدازاده کار سختی برای پوشیدن دوباره پیراهن شماره یک تیم ملی ایران دارد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو با دیدار هفته آینده این تیم، صدمین بازی خود را با پیراهن پورتو انجام می‌دهد.
بنیاد مستضعفان در ۴ ماهه نخست امسال ۴۳ میلیارد تومان برای کاهش آسیب‌های ناشی از سوء تغذیه مادران باردار و شیرده در مناطق محروم اختصاص داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ