یک مقام سابق سازمان سیا پیش‌بینی کرد با توجه به عزم کشورهای عضو گروه بریکس ارز جهانی جدیدی به زودی جایگزین دلار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه آمریکا با رئیس‌جمهور سابق نیجر پیرامون کودتا و وضعیت «محمد بازوم» رئیس‌جمهور مخلوع این کشور تلفنی گفتگو کرد.
یک مقام سابق وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که اوکراین نمی‌تواند در نبرد با روسیه به موفقیتی دست یابد.
رئیس هیئت پرونده‌ها در وزارت دادگستری لبنان خواستار بازداشت «ریاض سلامه» رئیس سابق بانک مرکزی شد.
تایلند به مقام قهرمانی چلنج‌ کاپ آسیا در فصل ۲۰۲۳ رسید.
امضا کنندگان این نامه از بایدن خواستند تا در قبال جمهوری اسلامی سختگیرانه‌تر رفتار کند.
یک مقام سابق پنتاگون هشدار داد که آمریکا و غرب فرصت پایان دادن به بحران اوکراین را با اقدامات خود از دست داده‌اند.
همزمان با اعلام صدور قرار جلب به دادرسی ۵ مسئول در رابطه با قانون هوای پاک، نمایندگان مجلس می‌گویند؛ از حقوق عامه کوتاه نمی‌آییم و مسئولان سابق هم بدانند نمی‌توانند از قانون فرار کنند.
"جورجیو کافیرو" تحلیلگر ارشد آمریکایی و مدیر اجرایی موسسه تحلیل وضعیت خلیج فارس نیز گفت که توافق ایران و عربستان با میانجیگری چین باید از دریچه تحولات از سال ۲۰۲۰ در خاورمیانه به سمت "تصمیم گیری عملگرایانه سیاست خارجی و تعامل دیپلماتیک میان کشور‌هایی که مشکلات عمده‌ای در روابط خود داشته اند" درنظر گرفته شود.
کمیته شفافیت عراق از صدور حکم بازداشت و تحقیقات قضایی علیه چهار مقام ارشد دولت مصطفی الکاظمی به اتهام مشارکت در پرونده موسوم به «فساد قرن» خبر داد.
این گزارش به صورت سالانه توسط وزارت خارجه آمریکا منتشر می‌شود و بیشتر جنبه نمادین دارد. حسن فیروزآبادی و حسن ایرلو که در این فهرست قرار دارند فوت کرده‌اند.
وزیر دفاع سابق آمریکا روایتی متفاوت از خروج نظامیان این کشور از افغانستان نقل کرده و به دیدگاههای دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در این باره پرداخته است.
قائم مقام و عضو هیات مدیره کنونی باشگاه پیکان در سمت رییس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال مشغول به کار خواهد شد.
رئیس سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای ضمن منحصر بفرد توصیف کردن سردار سلیمانی گفت که تل آویو آمریکا را متقاعد کرد که سردار سلیمانی تهدیدی فوری برای نظامیان آمریکایی بوده است.
یک روزنامه نگار اصولگرا مدعی شد که یکی از مقامات سابق کشور به اتهام جاسوسی بازداشت شده است.
زمانی که بندیکت شانزدهم در سال ۲۰۱۳ به دلیل کهولت سن استعفا داد، اولین پاپ در ۶۰۰ سال گذشته بود که از این مقام کناره‌گیری کرد. کاردینال آلمانی با نام یوزف راتسینگر در آوریل ۲۰۰۵ به عنوان رهبر کاتولیک‌های جهان انتخاب شد و نام بندیکت را برای خود برگزید.
معاون وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه «کاش زلنسکی رئیس جمهور نمی‌شد و به همان شغل سابق خود یعنی بازیگری ادامه می داد»، گفت که هر گونه پیش بینی در مورد تاریخ پایان بحران اوکراین قابل بحث نیست.
آقا کمال عزیز شما که شکر خدا دست‌تان به مراجع عالی تصمیم‌ساز می‌رسد برای حل این مشکل آستینی بالا بزنید و دست در دست عقلایی اثرگذار قدمی برای درمان این درد بزرگ ‌بردارید. از وزیر محترم امور خارجه‌مان که به ظاهر کاری ساخته نیست
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور اقدامات این سازمان برای اجرای قانون هوای پاک را تشریح و اعلام کرد که دفاعیات برخی از وزرا و مدیران سابق در اجرای این قانون قابل دفاع نیست.
منابع آگاه از بازداشت یک مقام سابق اطلاعاتی و نظامی ارمنستان به اتهام سهل‌انگاری خبر می دهند.
یورگن کلینزمن، سرمربی سابق تیم ملی آلمان معتقد است کسب مقام سومی جام جهانی خالی از ارزش نیست.
مسئولان و رسانه های رژیم صهیونیستی ضمن ابراز نگرانی درباره تحولات جاری در اراضی اشغالی فلسطین، تاکید کردند که این تحولات نشانه انتفاضه سوم با ویژگی های منحصر به فرد خواهد بود.
سرمربی تیم مراکش در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر کرواسی بازیکنان ارزشمند تیمش را در مقام مقایسه با مودریچ قرار داد.
عاموس گلعاد از مقامات سابق وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به مکلف شدن بنیامین نتانیاهو به تشکیل کابینه جدید از انتصاب های جدید وی اعلام خطر کرد.
این مقامات سابق رژیم صهیونیستی همچنین با تکرار ادعاهای ضد ایرانی، درباره آزاد شدن پول‌های مسدود شده ایران در نتیجه توافق احیا شده ابراز نگرانی کردند و مدعی شدند که این وجوه برای صدور تروریسم و بی‌ثباتی در منطقه و فراتر از آن استفاده خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ