قائم مقام و عضو هیات مدیره کنونی باشگاه پیکان در سمت رییس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال مشغول به کار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری شروری که در محله سرآسیاب اقدام به قدرت‌نمایی با سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت کرده بود، خبر داد. (عکس آرشیوی است.)
نمین- رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان نمین گفت: متخلف حرفه‌ای و غیر بومی صید پرندگان شکاری توسط محیط بانان حفاظت محیط زیست شهرستان نمین دستگیر شد.
رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران گفت: شروری که تیرماه ۱۴۰۰ پس از درگیری دسته جمعی و تیراندازی در بزرگراه شهید باکری زندگی مخفیگانه آغاز کرده بود، صبح یکشنبه دستگیر شد.
بندرترکمن-رئیس و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست شهرستان‌ ترکمن از تحویل ۲ بهله پرنده شکاری نابالغ به محیط زیست بندرترکمن خبر داد.
ابراهیم شکوری، بازیکن سابق پرسپولیس و تیم‌ملی، در قامت رییس کمیته آموزش فدراسیون فعالیت‌های جالبی را پشت سر می‌گذارد.
اهواز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: بخشی از اراضی در خوزستان به سمت شوری پیش می‌رود و این زنگ خطری برای کاهش عملکرد کشاورزی استان در سال‌های آینده خواهد بود.
وزیر میراث‌فرهنگی، با صدور حکمی، شهاب طلایی شکری را به سمت مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی منصوب کرد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ تن از عاملان ناامنی که پس از تخریب خودرو با استفاده از سلاح شکاری و تیراندازی ۲ تن از شهروندان را مصدوم کرده بودند، خبر داد.
اختتامیه کلاس مربیگری فوتبال A آسیا امروز در اصفهان و با حضور رئیس کمیته آموزش (ابراهیم شکوری) برگزار شد.
رییس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال از مکاتبه با فیفا برای حضور مدرسان برجسته این نهاد در ایران خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس گفت: ماموران تحقیقات خود را آغاز و ضارب را شناسایی و با رایزنی با بزرگان و متنفذین محلی، قاتل به همراه اسلحه شکاری خود را به پلیس معرفی و تسلیم قانون شد.
شهریار- رئیس پلیس غرب استان تهران از انهدام باند سرقت مسلحانه در شهرستان های غرب این استان خبر داد و گفت: در اجرای طرح امنیت محله محور ۲۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری و ۱۰۳ تیغه شمشیر کشف شد.
شاهرود- رئیس حفاظت از محیط زیست شاهرود از دستگیری پنج شکارچی در این شهرستان خبر داد و گفت: دو اسلحه شکاری و ساچمه زنی و لاشه یک راس قوچ به همراه چند کبک در این عملیات کشف شد.
ورود مهاجم به پایگاه شکاری «اندروز» که مورد استفاده هواپیمای رییس جمهور آمریکا است، موجب وقوع تیراندازی و تبادل آتش متقابل میان این فرد با نیروهای امنیتی شده است.
ورود مهاجم به پایگاه شکاری «اندروز» که مورد استفاده رییس جمهور آمریکا است، موجب وقوع تیراندازی و تبادل آتش متقابل میان این فرد با نیروهای امنیتی شد.
رئیس اداره منابع طبیعی ارسنجان گفت: ۲ پرنده کمیاب شکاری که در دام متخلفان زیست‌محیطی گرفتار شده بودند توسط نیرو‌های گشت و مراقبت این اداره در دامنه کوه‌های بخش مرکزی ارسنجان استان فارس کشف و در طبیعت رها شدند.
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت تحقق عملی رهنمودهای رهبری در حوزه تعلیم و تربیت و مسئولیت‌های خطیر دانشگاه فرهنگیان در این زمینه تاکید کرد:این دانشگاه باید نقش بیشتری در حل مسائل شکور ایفا کند.
حسن عبدلیان‌پور؛ رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه اظهار کرد: مجازات بیرون کشیدن سلاح برای ترساندن مردم، همان مجازات «محارب» است؛ ماموران هم جزو مردم هستند و محسن شکاری یک مامور امنیت را با سلاح سرد یا چاقو مجروح کرده بود. وی افزود: هر چند بعضی از حقوقدانان معتقدند سلاح بیرون کشیدن در مقابل مامورین شاید به دلیل ایجاد مانع برای فرار کردن باشد و مصداق اخافه نیست و داخل در عنوان محاربه نیست.
محمد جواد شکوری مقدم مدیر و مالک آپارات و فیلیمو در ویدئویی کوتاه خبر از تعطیلی پلتفرم آپارات گیم که درگاه داخلی مورد علاقه گیمرهای ایرانی بود داد. او در این ویدئوی انتقادی از نقش مستقیم پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در این تعطیلی سخن گفته است و فشارهای او درباره مستهجن بودن فضای این شبکه پخش محتوا را دلیل این تعطیلی اعلام کرده است.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز دوشنبه هام بازدید از کامچاتکا در خاور دور روسیه با چند پرورش دهنده شاهین شکاری نیز دیدار کرد. وی مهارت‌های شاهین بازی خود را نشان داد و در گفتگو با به یک دختر جوان پرورش دهنده شاهین وقتی نام پرنده‌اش را پرسید او شاهین خود را طوفان معرفی کرد. پوتین هم گفت که طوفان نام یک یگان ویژه ارتش روسیه ایت که در شرق اوکراین می‌جنگید.
مرحله اول دومین دوره کلاس مربیگری درجه A در تهران زیر نظر مرتضی محصص رییس کمیته فنی فدراسیون فوتبال آغاز شده است.
قائم مقام باشگاه پیکان می گوید سعی خواهد کرد درپست جدید خود به کارگران و کارمندان گروه صنعتی ایرانخودرو خدمت کند.
نائب رئیس مجلس شوری اسلامی با قرائت بیانیه‌ای ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت عادل آذر، زمان و محل برگزاری مراسم یادبود این مرحوم را اعلام کرد.
روند معاملات بازار سهام در هفته سوم اسفند دوباره با همان الگو دنبال میشود اما دو رویداد میتواند شاخص های بورس را تغییر دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ