رئیس هیئت پرونده‌ها در وزارت دادگستری لبنان خواستار بازداشت «ریاض سلامه» رئیس سابق بانک مرکزی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا میرزایی هنگام ورود به محل بازی دوستانه استقلال با آریو اسلامشهر با هواداران ناراضی آبی‌ مواجه شد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اشعه فرابنفش آسیب‌های بسیاری به سلامت مردم وارد می‌کند و برای حفظ سلامتی آن‌ها باید اقداماتی در دستور کار دولت قرار گیرد.
مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: مدتی است تعدادی خانم و آقا برای پیگیری موضوع عفاف و حجاب مقابل مرکز ارتباطات مردمی تجمع می‌کنند. از روز اول شکل گیری تجمع این افراد از آن‌ها درخواست شد چند نفر را به عنوان نماینده معرفی کنند تا حرف‌های آن‌ها شنیده شود، اما تجمع کنندگان به این درخواست توجهی نکردند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال به درخواست یک نوجوان واکنش نشان داد.
رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی کمیته امداد از ثبت حدود یک میلیون درخواست نیازمندی در سامانه هوشمند امداد(سها) خبر داد.
یک مقام مسئول گفت: درخواست افزایش قیمت گندم زودتر از زمان موعد و سال زراعی داده شده است بنابراین باید یک متمم به لایحه بودجه افزوده و به تصویب نمایندگان مجلس برسد.
یک مقام ارشد اروپایی خواستار توقف درگیری ها در سودان شد.
رئیس سابق کمیته فنی فدراسیون فوتبال از امیر قلعه نویی خواسته است دستیار اول قوی‌تری برای خود انتخاب کند.
عضو کنست رژیم صهیونیستی خواستار محو و نابودی شهرک فلسطینی‌نشین حواره در جنوب نابلس شد.
یک هفته پس از ورود سانتوس به کنگره آمریکا، رهبران جمهوری‌خواه شهرستان ناسائو از سانتوس درخواست کردند، کناره‌گیری کند. جو کایرو در یک نشست خبری اعلام کرد: «او هیچ جایگاهی در کمیته جمهوری‌خواهان شهرستان ناسائو ندارد» و نباید در دولت یا به‌عنوان یک مقام منتخب خدمت کند.
ریاست جمهوری تونس، معاون دبیرکل اتحادیه های کارگری اتحادیه اروپا را «عنصر نامطلوب» توصیف کرد و از وی خواست تا ظرف 24 ساعت خاک این کشور را ترک کند.
یک مقام سوری ادعای نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر درخواست کمک دمشق از این رژیم را به شدت تکذیب کرد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با انتقاد از عملکرد سرمربی استقلال در دیدار برابر سپاهان گفت: جالب است که یک مربی بعد از پانزده بازی هنوز ترکیب اصلی تیمش را نشناخته و مدام تغییر ایجاد می‌کند.
بعد از پشت سر گذاشتن یک نیم فصل پرماجرا و دشوار، اکنون فرزاد حسین خانی بعنوان سرمربی مس کرمان به تشریح وضعیت این تیم پرداخته و نگرانی در میان جملات او کاملا قابل مشاهده است.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان گفت: حل ریشه‌ای آلودگی هوای پایتخت پیشکش؛ لااقل جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران را زودتر تشکیل دهید؛ اگر قرار است اوایل هفته آتی تعطیل شود، الآن اعلام کنید
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، درباره قطعنامه آمریکا و درخواست برای حذف ایران از کمیسیون مقام زن، گفت: به اسم "زن"، دیکتاتوری به خرج می‌دهند و اجازه نمی‌دهند زنان مطالب خود را مطرح کنند و تا جایی پیش می‌روند که در صددند عضویت زنان در یک سازمان بین المللی را لغو کنند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، درباره قطعنامه آمریکا و درخواست برای حذف ایران از کمیسیون مقام زن، گفت: به اسم "زن"، دیکتاتوری به خرج می‌دهند و اجازه نمی‌دهند زنان مطالب خود را مطرح کنند و تا جایی پیش می‌روند که در صددند عضویت زنان در یک سازمان بین المللی را لغو کنند.
حجت الاسلام محمد تقی نقدعلی در جلسه عصر امروز (یکشنبه) مجلس گفت: نباید آن خانم که قاتل شهید عجمیان است و آن شکلی به شهید مظلوم لگد می‌زند و در صحنه قتل با آن وضع حجاب بود، در صحنه دادگاه با چادر حاضر شود.
مهاجمان تیم ملی ایران بعد از شکست ولز با یک درخواست غیرمنتظره مواجه شدند.
یک کودک ایرانی حاضر در ورزشگاه از سردار آزمون در خواست جالبی انجام داد.
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال گفت: ما ساده لوح نیستیم و فکر می‌کنیم که فوتبال می‌تواند مشکلات دنیا را حل کند. با این حال، جام جهانی می‌تواند بهانه‌ای برای یک حرکت مثبت در دنیا باشد.
یک مقام مسئول گفت: از ۶ فروردین امسال تا ۲۱ مهرماه امسال در مجموع ۶۸۷ هزار و ۱۰۱ درخواست صدور مجوز در درگاه ملی مجوزها ثبت شد.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور گفت: یک ابتکار صلح در کنار یک پیام مهم توسط وزیر خارجه آقای امیرعبداللهیان به مسکو ارسال شد.
بنا به گفته یک مقام کاخ سفید، رئیس جمهور آمریکا اخیرا به درخواست همتای چینی خود در خصوص ممانعت از سفر نانسی پلوسی پاسخ منفی داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ