همزمان با اعلام صدور قرار جلب به دادرسی ۵ مسئول در رابطه با قانون هوای پاک، نمایندگان مجلس می‌گویند؛ از حقوق عامه کوتاه نمی‌آییم و مسئولان سابق هم بدانند نمی‌توانند از قانون فرار کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با رصد اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر، باند بزرگ قاچاق مواد مخدر متلاشی و عوامل آن بازداشت و به مرجع قضایی معرفی شدند. در این عملیات مقدار ۲۲۰۰ کیلو گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.
وضعیتی تلخ و زجرآور که با توجه به مستندات به نظر می‌رسد که روال جاری در این مرکز بوده و حالا می‌بایست برچیده شده باشد چراکه مسئولان استان بر پیگیری قضایی ماجرا و تشکیل پرونده پیرامون آن تاکید کرده اند. ادعایی که البته با اطلاعیه صادر شده توسط سازمان بهزیستی کشور در این باره چندان همخوانی ندارد.
رئیس قوه قضائیه گفت: نیروهای امنیتی، انتظامی، نظامی و قضائی در تعقیب عاملان شهادت چهار کادر پلیس راهور اهتمام جدی داشته باشند تا درس عبرتی برای سایرین باشد.
وکیل حامی محیط زیست در مورد ویدیوی منتشر شده توسط نیوشا ضیغمی یکی از بازیگران سینمای ایران با یک گونه حیات وحش، تصریح کرد: وضعیت حقوقی تهیه فیلم و عکس از حیات وحش که مصداق نگهداری این گونه‌ها در منزل است، کاملا در قانون مشخص شده است.
اقدام دستگاه قضائی جمهوری اسلامی ایران در تعقیب جنایتکاران و عاملان شهادت و ترور شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس یک حرکت نمادین نیست، بلکه یک اقدام جدی است.
وکیل پرونده خبرنگاران محیط زیست تاکید کرد: کیفرخواست قطعی است ولی قرار منع تعقیب قطعی نیست بنابراین ظرف ۱۰ روز پس از ابلاغ، قابل اعتراض است.
صومعه سرا- رئیس کل دادگستری استان گیلان گفت: دستگاه قضا با سودجویان و زمین خواران به شدت برخورد کرده و دست اندرکاران این پدیده تحت تعقیب قضائی قرار می‌گیرند.
به گفته بنیاد دونورکایند، این مرد اسپرم خود را حداقل به ۱۳ کلینیک‌‌ در هلند و کلینیک‌هایی در دیگر کشورها اهدا کرده است.
در یک دادخواست قضائی جدید در آمریکا مارک زاکربرگ و سایت‌های زیرمجموعه شرکت متا مانند فیس‌بوک و اینستاگرام به عدم تلاش کافی برای مقابله با سوءاستفاده از زنان و کودکان متهم شده‌اند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: معامله خودروهای وارداتی بدون اعلام قیمت، باطل است؟ / ورییس سازمان خصوصی‌سازی: نقد جدی به مولدسازی وجود ندارد/ پیاز صادر می‌کنیم و بعد با قیمت‌ بالا از خارج وارد کنیم / وزارت اقتصاد: دولت در جنگ اقتصادی مردم را رها نکرده است / نماینده مردم ساوه: دولت قبلی افتخار میکرد که خانه‌‌‌‌ای نساخته است و... را می‌خوانید.
معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه در نامه‌ای به دادستان کل کشور خواستار تعقیب قضایی پرویز ثابتی رئیس ساواک تهران شد.
پرویز ثابتی یکی از مرموزترین چهره‌های امنیتی تاریخ معاصر ایران به شمار می‌رود که در زمان رژیم شاه به عنوان رئیس اداره سوم ساواک و رئیس ساواک تهران منصوب شد.
معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیرستاد حقوق بشر طی نامه‌‎ای از دادستان کل کشور خواستار تعقیب قضایی پرویز ثابتی شد.
دادستان کل کشور در خصوص جزئیات مصونیت قضائی هیأت ۷ نفره در طرح مولد سازی گفت: اگر در فرایند این کار جرمی واقع شود، هر کس در هر مقامی که باشد تحت تعقیب قرار خواهد گرفت.
معاون قضائی قوه قضائیه بیان کرد: بخش اول عفوِ امسال، معطوف به متهمان و محکومان حوادث اخیر بوده است که از تاریخ ۲۵/‏۰۶/‏۱۴۰۱‬ تا زمان ابلاغ این عفو در جریان حوادث اخیر دستگیر، بازداشت و یا تحت تعقیب قرار گرفته‌اند این افراد با داشتن شرایط ذیل پرونده آنان در هر مرحله‌ای که باشد اعم از اینکه حکم صادر شده و یا در جریان باشد با این عفو پرونده آنان مختومه می‌شود.
عضو هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز با بیان اینکه سال ۸۹ یا ۹۰ بود که من به وکالت از آقای خاتمی و چند مسئول دیگر از روزنامه کیهان شکایت کردم، چون نسبت‌های ناروایی داده بودند؛ مرتب هم پیگیری کردیم و اخیرا دیدم به دلیل مرور زمان برای آن «منع تعقیب» زده اند. گفتم من که پرونده را نگه نداشته ام، دادستان پرونده را نگه داشته است؛ گفت در هر صورت قانون می‌گوید اگر این مدت پرونده منجر به رأی نشد، «مشمول مرور زمان» است، گفت: ما از اول می‌دانستیم که بعضی نشریات از جمله کیهان مصونیت قضایی دارند، ولی شکایت ما از آن‌ها شوخی بود؛ می‌دانستیم رسیدگی نمی‌شود و بنا هم نبود رسیدگی شود. بعد از هشت سال گفتند، چون در این مدت رسیدگی نشده دیگر امکان رسیدگی وجود ندارد؛ اعتراض هم کردیم و اعتراض ما رد شد.
سخنگوی دستگاه قضا درباره واکنش‌ها به اعدام محسن شکاری و مجیدرضارهنورد: تعارف و رعایت هم اندازه‌ای دارد. تشویش اذهان عمومی آن هم بدون سند و مدرک منجر به تعقیب قضائی و احضار افراد می‌شود
در پیام رئیس قوه قضاییه تاکید شده که دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی با نهایت سرعت و دقت، تمامی دست‌اندرکاران جنایت ایذه و اصفهان را تعقیب کنند و آنان را به سرپنجه‌ قضایی کشور بسپارند.
بر اساس این گزارش؛ در حال حاضر تحقیقات قضائی در خصوص اقدامات علی کریمی در جریان اغتشاشات اخیر تحت نظر مقام قضائی در حال انجام است.
علی کریمی به‌دلیل «هم‌صدایی با دشمن» و «تشویق به اغتشاش» تحت تعقیب قضائی قرار گرفت.
وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در پی حوادث اخیر بیانیه‌ای صادر کرد.
وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در پی حوادث اخیر بیانیه‌ای صادر کرد.
وزارت اطلاعات در پیامی اعلام کرد: حضور در تجمعات غیرقانونی موجب تعقیب قضایی می‌شود.
سال گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر این که خبرنگاری که برای تهیه گزارش از فرایند واکسیناسیون کرونا به مجموعه ورزشی ساعی مراجعه کرده بود با ضرب و شتم حراست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مواجه و دچار شکستگی شدید در ناحیه دست شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ