"جورجیو کافیرو" تحلیلگر ارشد آمریکایی و مدیر اجرایی موسسه تحلیل وضعیت خلیج فارس نیز گفت که توافق ایران و عربستان با میانجیگری چین باید از دریچه تحولات از سال ۲۰۲۰ در خاورمیانه به سمت "تصمیم گیری عملگرایانه سیاست خارجی و تعامل دیپلماتیک میان کشور‌هایی که مشکلات عمده‌ای در روابط خود داشته اند" درنظر گرفته شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقام سابق سازمان ملل با اشاره به تداوم استعمارِ فرانسه و غرب در نیجر، بر این باور است که آفریقا می تواند به میدان جنگ و رقابت ژئوپلیتیکی غرب و آمریکا علیه روسیه و چین تبدیل شود.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند دادگاه ایالت جورجیا کیفرخواست جدیدی علیه رئیس‌جمهور سابق این کشور و ۱۸ مقام پیشین صادر کرده است.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند دادگاه ایالت جورجیا کیفرخواست جدیدی علیه رئیس‌جمهور سابق این کشور و ۱۸ مقام پیشین صادر کرده است.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند دادگاه ایالت جورجیا کیفرخواست جدیدی علیه رئیس‌جمهور سابق این کشور و ۱۸ مقام پیشین صادر کرده است.
وزیر خارجه آمریکا با رئیس‌جمهور سابق نیجر پیرامون کودتا و وضعیت «محمد بازوم» رئیس‌جمهور مخلوع این کشور تلفنی گفتگو کرد.
یک مقام سابق وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که اوکراین نمی‌تواند در نبرد با روسیه به موفقیتی دست یابد.
یک مقام سابق سرویس اطلاعاتی آمریکا در تحلیلی از دورنمای جنگ اوکراین گفت: غرب به دنبال تحریک روسیه در جنگ اوکراین است، اما پوتین یک فرد نظامی راهبردی و به دنبال پایان جنگ و کنترل اوضاع است.
بنا به گفته یک مقام سابق وزارت دفاع آمریکا، ناتو برای برگزاری رزمایشی بزرگ در اروپا برنامه‌ریزی می‌کند.
یک مقام سابق سازمان سیا پیش‌بینی کرد با توجه به عزم کشورهای عضو گروه بریکس ارز جهانی جدیدی به زودی جایگزین دلار خواهد شد.
یک مقام سابق پنتاگون هشدار داد که آمریکا و غرب فرصت پایان دادن به بحران اوکراین را با اقدامات خود از دست داده‌اند.
ملی پوش سابق تنیس روی میز کشورمان در مسابقات تگزاس به مقام قهرمانی رسید.
همزمان با اعلام صدور قرار جلب به دادرسی ۵ مسئول در رابطه با قانون هوای پاک، نمایندگان مجلس می‌گویند؛ از حقوق عامه کوتاه نمی‌آییم و مسئولان سابق هم بدانند نمی‌توانند از قانون فرار کنند.
این گزارش به صورت سالانه توسط وزارت خارجه آمریکا منتشر می‌شود و بیشتر جنبه نمادین دارد. حسن فیروزآبادی و حسن ایرلو که در این فهرست قرار دارند فوت کرده‌اند.
وزیر دفاع سابق آمریکا روایتی متفاوت از خروج نظامیان این کشور از افغانستان نقل کرده و به دیدگاههای دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در این باره پرداخته است.
یک مقام سابق دفاعی آمریکا مدعی است که ژاپن با بسط نظامی گری خود می تواند نقش مهمی در امنیت منطقه شرق آسیا ایفا کند.
حجت الاسلام مصدق گفت: رئیس شورای عالی قضایی عراق با تاکید و قاطعیت اعلام کردند که اقدامات حقوقی و قضایی لازم در حق کسانی که در این جنایت دست داشته اند، در هر پست و مقامی باید اجرا شود. مصداق این امر، صدور دستوری برای دستگیری رئیس جمهور سابق آمریکا در دستگاه قضایی کشور عراق است.
رئیس سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای ضمن منحصر بفرد توصیف کردن سردار سلیمانی گفت که تل آویو آمریکا را متقاعد کرد که سردار سلیمانی تهدیدی فوری برای نظامیان آمریکایی بوده است.
آقا کمال عزیز شما که شکر خدا دست‌تان به مراجع عالی تصمیم‌ساز می‌رسد برای حل این مشکل آستینی بالا بزنید و دست در دست عقلایی اثرگذار قدمی برای درمان این درد بزرگ ‌بردارید. از وزیر محترم امور خارجه‌مان که به ظاهر کاری ساخته نیست
منابع آگاه از بازداشت یک مقام سابق اطلاعاتی و نظامی ارمنستان به اتهام سهل‌انگاری خبر می دهند.
مسئولان و رسانه های رژیم صهیونیستی ضمن ابراز نگرانی درباره تحولات جاری در اراضی اشغالی فلسطین، تاکید کردند که این تحولات نشانه انتفاضه سوم با ویژگی های منحصر به فرد خواهد بود.
مقام سابق پنتاگون می‌گوید ارسال کمک‌های نظامی آمریکا به اوکراین بر دوش صنعت دفاعی واشنگتن سنگینی می‌کند.
یک مقام سابق ارتش آمریکا معتقد است کشورهای غربی باید به اوکراین برای حمله مستقیم به خاک روسیه کمک کنند.
پل رابرتس مقام سابق آمریکایی تاکید کرد که مهمترین اشتباه میخائیل گورباچف آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی سابق، اعتماد وی به وعده آمریکایی ها بود.
اگر این بازدید صورت گیرد، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا عالی‌رتبه‌ترین مقام آمریکایی خواهد بود که از زمان سفر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به منطقه مرزی دو کره در سال ۲۰۱۹ میلادی که به منظور دیدار با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی انجام شده بود، پا به این منطقه مرزی می‌گذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ