وزیر خارجه آمریکا با رئیس‌جمهور سابق نیجر پیرامون کودتا و وضعیت «محمد بازوم» رئیس‌جمهور مخلوع این کشور تلفنی گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا ضمن تکرار ادعاهای بی اساس درباره دخالت ایران در جنگ اوکراین، از گفتگوی بلینکن و وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی درباره ایران خبر داد.
وزیر امور خارجه آمریکا و نخست‌وزیر اتیوپی درباره افزایش خشونت‌ها در منطقه امهارا تلفنی گفتگو کردند.
«آنتونی بلینکن»، وزیر امور خارجه آمریکا در مورد وضعیت روسیه و شبه نظامیان گروه واگنر و رئیس آن «یوگنی پریگوژین» با وزیر امور خارجه اوکراین گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه آمریکا امروز از رایزنی با وزرای خارجه گروه- ۷ درباره موضوعات داخلی روسیه خبر داد.
وزرای خارجه ترکیه و آمریکا امروز در لندن در حاشیه کنفرانس به اصطلاح احیای اوکراین با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
این مقام آمریکایی گفت که بلینکن و ولیعهد عربستان به مدت یک ساعت و ۴۰ دقیقه دیدار کردند و در خصوص موضوعاتی از جمله اسرائیل، جنگ در یمن، ناآرامی ها در سودان و همچنین حقوق بشر گفتگو کردند.
این مقام آمریکایی گفت که بلینکن و ولیعهد عربستان به مدت یک ساعت و ۴۰ دقیقه دیدار کردند و در خصوص موضوعاتی از جمله اسرائیل، جنگ در یمن، ناآرامی ها در سودان و همچنین حقوق بشر گفتگو کردند.
«آنتونی بلینکن» در گفتگوی تلفنی با وزیران امور خارجه عربستان و امارات، بر ضرورت توقف فوری و بدون پیش‌شرط درگیری‌ها در سودان تأکید کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که درخواستی رسمی از سوی آمریکا برای گفتگوی وزرای خارجه دو کشور در حاشیه نشست گروه 20 ارائه شد.
وزارت امور خارجه آمریکا از گفتگوی تلفنی آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد.
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور در گفتگو با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی بر پایبندی واشنگتن به راهکار دو دولتی و مخالفت با سیاست های مغایر آن تاکید کرد.
بر اساس اعلام این رسانه، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در اولین تماس تلفنی خود با «آنتونی بلینکن» همتای آمریکایی خود، در خصوص توافقات عادی سازی و تلاش های مشترک برای جلوگیری از آنچه وی مدعی دستیابی ایران به سلاح هسته ای شد، گفتگو کرد.
وزیر خارجه چین از آمریکا خواست از سیاست کهنه ارعاب چین دست بردارد و مسیر گفتگو را در پیش بگیرد.
«مولود چاووش اوغلو» در گفتگوی تلفنی با «آنتونی بلینکن» تأکید کرد که کشورش به جنگ قاطعانه علیه تروریسم در سوریه ادامه می دهد.
وزیر خارجه آمریکا امروز وارد دوحه شد و قرار است با مقامات این کشور درباره ایران گفتگو کند.
آسوشیتدپرس یکی از مسائل مهم در دیدار بلینکن را ایران توصیف و ادعای اخیر رسانه‌های اسرائیلی و غربی در مورد 60 درصد غنی سازی اورانیوم توسط ایران را تکرار کرد.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و وزیر امور خارجه آمریکا در گفتگویی تلفنی پیرامون اوضاع فلسطین رایزنی کردند.
وزیر امور خارجه آمریکا با رئیس امارات متحده عربی درباره مسائل منطقه ای گفتگو کرد.
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا با الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان به صورت تلفنی گفتگو کرد.
وزیر خارجه آمریکا امروز از گفتگو با دیمیتری کولبا همتای اوکراینی خود پیرامون حملات تلافی جویانه روسیه به کی یف خبر داد.
وزرای امور خارجه ترکیه و آمریکا در حاشیه ۷۷مین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک درباره بسیاری از مسائل دوجانبه و منطقه‌ ای گفتگو کردند.
وزیرخارجه آمریکا با همتایان فرانسوی، آلمانی و انگلیسی خود درباره ایران و گفتگو کرد.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگویی تلفنی در ارتباط با توافق هسته ای با ایران، رایزنی کردند.
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا و سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه هفتم مرداد ماه برای نخستین بار پس از جنگ اوکراین با یکدیگر تلفنی گفت وگو کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ