رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه ۵۹۰ نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای در کشور داریم، گفت: بیش از ۵۰۰ نقطه آن ایمن‌سازی شده و ۲۲۴ نقطه هم در دست اصلاح است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرگزاری دوحه نیوز گزارش داد که در قالب یک ابر پروژه شهری، قطر روند ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی را در یک منطقه در شمال غربی نیجریه آغاز کرده است.
برای رتبه بندی ۵۰۰ شرکت برتر کشور ۳۳ شاخص لحاظ شده و صحت سنجی اطلاعات شرکت‌های بورسی این فهرست از طریق سایت کدال قابل انجام است.
در راستای حمایت از زوج های جوان و همسو با سیاست های ابلاغی از سوی بانک مرکزی، پرداخت تسهیلات ازدواج در بانک شهر طی سال جاری سرعت چشمگیری گرفته است.
عدلیه در سال ۱۴۰۱ علاوه بر فعالیت گسترده در زمینه شناسایی گلوگاه‌های اصلی فساد در کشور، جبهه مقابله با مفسدین اقتصادی را هم تعطیل نکرد و در این زمینه اقدامات مؤثری را به سرانجام رساند.
پیرپیران گفت: اکنون مصرف برق در شرایط اوج خود قرار دارد و روز گذشته ۷۱ هزار و ۵۰۰ مکاوات نقطه اوج مصرف بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲ هزار مگاواتی داشته است.
مردمان فرهنگ چیمو در کشور پرو که از توقف باران‌های سیل آسا ناامید شده بودند، با ارزش‌ترین داشته خودشان را پیشکش خدایان می‌کردند: آینده‌شان!
براساس تفاهم نامه شهرداری منطقه ۲۲ و سازمان املاک شهرداری تهران ۵۰۰ واحد مسکونی برای مسکن نخبگان ساخته می شود.
اصفهان- رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های استان اصفهان از لایروبی ۵۰۰ دستگاه پل در سال جاری برای کنترل سیلاب‌های احتمالی خبر داد.
رادمان گفت:در اخبار شنیدم نماینده همدان درباره لیتیوم کشف شده در همدان رقم عجیبی را عنوان کردند که شایدبه اشتباه گفته شده است.ایران صاحب۲۰ درصد لیتیوم جهان نیست و نباید آمارغلط ارائه کرد.
تبریز- سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: از مجموع ۲۸۰۰ میلیارد تومان مصوب در نظر گرفته شده در دور اول سفر ریاست جمهوری به این استان، ۵۰۰ میلیارد تومان از آن پرداخت شده است.
رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر از شکات پرونده به این پلیس مراجعه کرده و ارزش ریالی پرونده به بیش از چهارصد میلیارد ریال رسیده است و تعداد مالباختگان همچنان در حال افزایش است اظهارکرد: با تلاش شبانه روزی افسران سایبری این پلیس هویت تمامی اعضای این باند کلاهبرداری به دست آمد و پس از تشریفات قضایی تعداد چهار نفر از مجرمین توسط تیم‌های عملیات این پلیس در یک عملیات همزمان در چند نقطه از تهران بزرگ دستگیر شدند.
رئیس پلیس فتا از ۵۰۰ اقدام عملیاتی پلیس در مقابله با بی‌حجابی خبر داد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، از پوشش بیمه ای ۵۰۰ هزار کارگر ساختمانی در آینده نزدیک خبر داد.
دارنده مدال نقره قهرمانی آسیا در رشته پارا کایاک گفت: سعی دارم در قهرمانی آسیا ازبکستان در دو ماده کایاک و کانو ۲۰۰ و ۵۰۰ متر به ۴ مدال دست پیدا کنم.
کاترین راسل در توییتر خود نوشت: یک نقطه عطف غم انگیز دیگر برای کودکان و خانواده‌های اوکراین. از زمان آغاز جنگ در فوریه ۲۰۲۲، حداقل ۵۰۱ کودک کشته شده‌اند.
وزیر دفاع با اشاره به آماده‌گی انتقال دانش و تجهیزات صنعتی‌سازی مسکن به استان‌ها، گفت: با بهره‌گیری از صنعتی‌سازی ساختمان ۵۰۰ هزار واحد مسکونی را طی ۴ سال تحویل نیروهای مسلح می دهیم.
بیش از نیم میلیون نفر از مردم آلمان با ارسال نامه‌ای سرگشاده به صدراعظم این کشور ضمن اعتراض به سیاست‌های جنگ‌افروزانه دولت آلمان در اوکراین، خواستار توقف کمک‌های نظامی به کی‌یف شدند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل زن فروشنده به خاطر ۶ حلقه النگو/ کشف جسد مرد تنها در خانه/ جنایت پنهان در محله سلیمانیه تهران/ اسیدپاشی به همسر سابق/ نقشه هولناک خواهر و برادر برای قتل خواهر کوچک‌تر/ پایان مرگبار دفاع از برادر/ راز دستبرد ۵۰۰ هزار دلاری!/ از کشف سلاح غول پیکر تا دستگیری ۹۰۹ سارق تبهکار
آیین «همسفر تا بهشت»، گرامیداشت ۵۰۰ زوج دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان در حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد مقدس برگزار شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: پایانه شرق اگر راه اندازی شود برای شهر تهران ۵۰۰ میلیارد تومان درآمد پایدار خواهد داشت.
رئیس شورای شهر تهران گفت: شرکت های سازنده اتوبوس اعلام کرده اند ۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال تحویل داده خواهد شد.
مشهد ـ مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: ۵۰۰ واحد نانوایی جهت تأمین نان زائرین و مجاورین حضرت رضا (ع) در روزهای پایانی ماه صفر به صورت فوق العاده در استان فعالیت خواهند کرد.
فرماندار مشهد گفت: در راستای خدمت به زائران، تأمین ارزاق عمومی طی روزهای پایانی صفر در ۵۰۰ نقطه از اطراف حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است.
بعد از دیدار ایران با کامبوج که در رده ملی برگزار شد، بازی استقلال و مس کرمان از سری رقابت‌های لیگ برتر ایران دومین دیدار رسمی است که زنان ایرانی بعد از قریب به ۴۰ سال با خریدن بلیت راهی ورزشگاه می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ