وزیر دفاع با اشاره به آماده‌گی انتقال دانش و تجهیزات صنعتی‌سازی مسکن به استان‌ها، گفت: با بهره‌گیری از صنعتی‌سازی ساختمان ۵۰۰ هزار واحد مسکونی را طی ۴ سال تحویل نیروهای مسلح می دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرگزاری دوحه نیوز گزارش داد که در قالب یک ابر پروژه شهری، قطر روند ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی را در یک منطقه در شمال غربی نیجریه آغاز کرده است.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در سال جاری و تا سوم خرداد حدود ۲ هزار و ۵۰۰ واحد تکمیل شده به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی گفت: در حوزه گیاهان دارویی و صنایع پسین گل محمدی حدود ۳۵۰ واحد فعال با ظرفیت ۵۰۰ هزار تن داریم که از تمام ظرفیت آنها استفاده نمی‌شود.
شاخص کل بورس امروز با رشد ۳۲۳۱۲ واحدی توانسته قله ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد را به سمت بالا بشکند.
اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده چیذر حداقل ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با رهن ۲۰۰ میلیون تومانی است.
برای اجاره یک واحد آپارتمان در عباس آباد حداقل ماهیانه ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و رهن ۲۵۰ میلیون تومان باید پرداخت کرد.
برای اجاره یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری در منطقه شرق در محله نیرو هوایی حدود ۳ میلیون تومان الی ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ماه باید پرداخت شود.
استاندار تهران سهمیه نهضت ملی مسکن این استان را ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار واحد عنوان کرد.
اجاره یک واحد آپارتمان ۸۰الی ۹۰متری در منطقه پیروزی در محله شهدا حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان الی ۱۷ میلیون تومان در ماه است.
در بودجه ۱۴۰۲ وزارتخانه های نفت و نیرو می توانند ماهانه از هر واحد مسکونی مشترکان گاز مبلغ ۳هزار ریال, از هر واحد مسکونی مشترکان برق و گاز ۲ هزار ریال دریافت کنند.
اجاره یک واحد آپارتمان ۸۵ الی ۹۴ متری در محله مسعودیه حدود ۱ میلیون الی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ماه است.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: بنیاد شهید طرحی برای ساخت ۵۰هزار واحد مسکونی با زمین‌های تحت تملک خود تدوین کرده که برای تأمین منابع مالی و پرداخت تسهیلات در این مسیر به کمک دولت نیازمند است.
با حضور وزیر راه و شهرسازی و مسئولان قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) موضوع تفاهم‌نامه مشترک وزارت راه و شهرسازی و آن قرارگاه برای ساخت ۵۰۰ هزارواحد مسکونی بررسی شد.
با حضور وزیر راه و شهرسازی و مسئولان قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) موضوع تفاهم‌نامه مشترک وزارت راه و شهرسازی و آن قرارگاه برای ساخت ۵۰۰ هزارواحد مسکونی بررسی شد.
بورس در انتهای معاملات امروز با ریزش ۸۸۰۰ واحدی مواجه شده و حمایت یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد را از دست داد.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار و ۹۱۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۰۳۱۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار و ۲۴۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تاکنون ۹۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن شهری تحت مسئولیت بنیاد مسکن وارد فاز اجرا شده است.
منابع خبری از کشته شدن بیش از ۵۰۰ تن از شهروندان نیجریه و تخریب ۹۰ هزار خانه در این کشور براثر وقوع سیل، خبر دادند.
زلزله‌ای ۵/۴ ریشتری بامداد چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ شهرستان خوی در آذربایجان غربی را لرزاند. طبق اعلام استاندار آذربایجان غربی این زلزله فوتی نداشته، اما تاکنون هزار و ۱۲۷ نفر نفر مصدوم شده اند. همچنین زمین لرزه به ۵۰۰ خانه مسکونی آسیب ۲۰تا ۵۹ درصدی وارد کرده و ۵۰ منزل مسکونی به طور کامل تخریب شده است.
اراک- رئیس سازمان بازرسی کشور گفت: سال گذشته ۳ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در کشور با کمک دستگاه قضا از تعطیلی و ورشکستگی نجات یافتند.
وزیر راه وشهرسازی گفت: ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن برای دهک‌های پایین جامعه در دست اجراست و حداکثر تا سال آینده به آن‌ها واگذار خواهد شد.
دامغان- معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار سمنان گفت: در دامغان ۶۰ هکتار زمین جدید به منظور احداث تقریبی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی الحاق شد.
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: باید یک میلیون واحد مسکونی برای محرومان ساخته شود، که در مرحله نخست ۵۰۰ هزار واحد در شرف انجام کار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ