بیش از نیم میلیون نفر از مردم آلمان با ارسال نامه‌ای سرگشاده به صدراعظم این کشور ضمن اعتراض به سیاست‌های جنگ‌افروزانه دولت آلمان در اوکراین، خواستار توقف کمک‌های نظامی به کی‌یف شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرگزاری دوحه نیوز گزارش داد که در قالب یک ابر پروژه شهری، قطر روند ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی را در یک منطقه در شمال غربی نیجریه آغاز کرده است.
شوشتر - رئیس اداره شیلات شوشتر گفت: تعداد ۵۰۰ هزار قطعه انواع بچه ماهیان بومی در تالاب عرب حسن و رودخانه کارون شهرستان شوشتر رهاسازی شد.
رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران گفت: حدود ۵۰۰ هزار نفر در برنامه من شهردارم شرکت و پروژه‌های محلات خود را انتخاب کرده‌اند.
قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر از فوت سالانه ۵۰۰ هزار نفر در دنیا به دلیل سوء مصرف مواد مخدر خبر داد.
هلال احمر اعلام کرد: توزیع ۵۰۰ هزار سرم تزریقی و ۵۰ هزار ویال کمبودکشوری انجام شد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، از پوشش بیمه ای ۵۰۰ هزار کارگر ساختمانی در آینده نزدیک خبر داد.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ هزار دلاری که خود را نماینده تام الاختیار دستگاه قضائی معرفی کرده بود، خبر داد.
یک کارشناس بخش کشاورزی گفت: سالانه بیش از ۵۰۰ هزار تن روغن خام‌ آفتابگردان برای تامین بخشی از نیاز کشور به روغن نباتی وارد می شود.
سخنگوی وزارت صمت از عرضه ۵۰۰ هزار خودروی داخلی طی هفته آینده از سوی تمام خودروسازان داخلی خبر داد و گفت: عرضه خودروها با قیمت‌هایی است که از سوی شورای رقابت تعیین می‌شود.
روسیه کاهش داوطلبانه تولید نفت خود را تا کمتر از یک ماه دیگر آغاز خواهد کرد.
باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی خود، از یک بانک به صورت ارزی پول قرض گرفته است.
وزیر دفاع با اشاره به آماده‌گی انتقال دانش و تجهیزات صنعتی‌سازی مسکن به استان‌ها، گفت: با بهره‌گیری از صنعتی‌سازی ساختمان ۵۰۰ هزار واحد مسکونی را طی ۴ سال تحویل نیروهای مسلح می دهیم.
۵۰۰ هزار هکتار دیمزار کم‌بازده به کشت گونه‌های پایا و چند ساله در قالب طرح تحول و احیای پوشش گیاهی و تولید علوفه مرتعی تبدیل می‌شود.
بانک مرکزی اعلام کرد: ۵۰۰ هزار ربع سکه بهار آزادی از روز شنبه ۲۴ دی ماه به مدت سه روز کاری در بورس کالای ایران عرضه می شود که متقاضیان می توانند حداقل یک و حداکثر ۵ قطعه سکه بخرند.
رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که در پی وقوع طوفان زمستانی در ایالت کالیفرنیا، برق بیش از نیم میلیون نفر قطع شده است.
دادستان سابق انتظامی قضات گفت: امسال ۶ هزار و ۵۰۰ کارنامه قضایی برای قضات صادر شده است.
ساری- معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: در حال حاضر ۵۰۰ هزار تن برنج در انبارهای مازندران باقی مانده و دولت باید برای خرید یا عرضه آن در بازار برنامه ریزی کند.
شهردار تهران گفت: امسال بنای افتتاح هزار و ۵۰۰ هکتار فضای سبز را داریم .
توسعه فضای سبز یکی از مهمترین برنامه هایی است که مدیرت شهری آن را دنبال می‌کند و قرار است تا پایان سال هزار و ۵۰۰ هکتار بوستان در نقاط مختلف تهران ایجاد شود.
وزیر راه وشهرسازی گفت: ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن برای دهک‌های پایین جامعه در دست اجراست و حداکثر تا سال آینده به آن‌ها واگذار خواهد شد.
دادستان تهران گفت: هزار و ۵۰۰ تن از اقلام تاریخ مصرف گذشته مانده در انبارهای گمرکات تهران، امحا شدند.
مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: نرخ‌های سفرهای جاده‌ای اربعین تاکنون اعلام نشده است.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران با ۵۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز به ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.
کرمان - وزیر جهاد کشاورزی از اختصاص بودجه ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی به کشاورزی جنوب کرمان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ