برای رتبه بندی ۵۰۰ شرکت برتر کشور ۳۳ شاخص لحاظ شده و صحت سنجی اطلاعات شرکت‌های بورسی این فهرست از طریق سایت کدال قابل انجام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صالحی با بیان اینکه ۲۰۰ شرکت دانش بنیان در ایران فعالیت دارد، اظهار کرد: ارزش محصولات آنها حدود ۵۰۰ میلیون دلار است که ضرورت دارد این عدد حداقل به ۲ میلیارد دلار برسد.
مدیر کل پایش، ممیزی و نظارت سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت:تاکنون ۵۰ شرکت، آمادگی خود را جهت ارائه خدمات در بستر فضای مجازی به زائران حسینی اعلام کرده‌اند.
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: عبور از اوج مصرف۷۲ هزار و ۵۰۰ مگاوات بدون ایجاد محدودیت برای مردم در مصرف، موفقیتی برای صنعت برق محسوب می شود.
رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران گفت: حدود ۵۰۰ هزار نفر در برنامه من شهردارم شرکت و پروژه‌های محلات خود را انتخاب کرده‌اند.
توافق‌نامه‌های همکاری به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو میان معاونت علمی ریاست جمهوری با چندین شرکت نفتی بزرگ به منظور توسعه پروژه‌های دانش‌بنیان نفت و گاز به امضا رسید.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: پیش از این حدود ۱۰ بلوک اکتشافی معرفی شده بود که اکنون با اضافه شدن ۱۶ بلوک تازه، شمار بلوک‌های اکتشافی تازه به ۲۶ عدد می‌رسد.
مسئول بازسازی اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: چشم انداز ما اورهال ۵۰۰ دستگاه تا دو ماه آینده است.
خجسته مهر گفت: جمع آوری و جلوگیری از سوزانده شدن ۵۰۰ میلیون فوت مکعب روزانه گازهای همراه میادین غرب کارون از مهم ترین اهدف اجرای طرح ان جی ال ۳۲۰۰ است.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نخستین پروژه نهضت ملی مسکن به تعداد ۵۰۰ واحد مسکونی که خرداد سال گذشته ساخت آنها آغاز شد در خرداد امسال افتتاح می‌شود.
رئیس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق حمایت ۵۰۰ میلیارد ریالی از شرکت تولید کننده واکسن مبتنی بر mRNA علیه کرونا داشته است.
ابرستاره پرتغالی با شرکت مشهور ساعت سازی برای تولید ساعت با برند CR7 به توافق رسید.
داود منظور رئیس سازمان مالیاتی کشور گفت: فقط ۷ شرکت از ۵۰۰ شرکت دولتی در سامانه مالیاتی اطلاعات وارد کرده‌اند.
در بیست و چهارمین دوره همایش شرکت های برتر ایران تحت عنوان IMI-۱۰۰ که با حضور معاون طرح و برنامه وزیر صمت و مدیران ۵۰۰ شرکت برتر کشور برگزار شد، شرکت ایران خودرو از گروه وسایل نقلیه و قطعات خودرو موفق به قرارگیری در میان یکی از ۱۰ بنگاه برتر ایران شد.
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در رتبه‌بندی ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور توانست به عنوان ۵ شرکت برتر از نظر رشد سریع در بین صد شرکت دوم قرار بگیرد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به تردد روزانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در خطوط مترو تهران، از آغاز عملیات اجرایی خط ۱۰ به طول ۴۴ کیلومتر خبر داد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از برنامه این شرکت برای افزایش ظرفیت ۵۰۰ میلیون مترمکعبی تولید گاز تا سال ۱۴۰۸ خبر داد
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از برگزاری مناقصه خرید هزار و ۵۰۰ دستگاه دوربین برای مترو تهران خبر داد.
معاون عملیات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد : مطالبات سنواتی ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار سهامدار از طریق سامانه جامع اطلاع مشتریان (سجام) پرداخت شد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: شرکت های سازنده اتوبوس اعلام کرده اند ۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال تحویل داده خواهد شد.
وزیر کشور در آیین واگذاری ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور اظهار کرد: مراسم امروز نشان می‌دهد که یک ایرانی می‌تواند محصول خوب و با کیفیت بسازد و این‌ها نشان‌دهنده‌ ظرفیت‌های بزرگ تولیدی و صنعتی کشور است.
۹۰ درصد فضای مجازی کشور دمعاون سیاسی سازمان بسیج با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد فضای مجازی کشور در دست دشمن است، اظهار کرد: دشمنان علیرغم تلاش گسترده در فتنه اخیر شکست خوردند و در بهترین حالت جمعیتی که در اغتشاشات اخیر به کف خیابان آمدند ۷۰ هزار نفر بودند و از بین بیش از سه میلیون دانشجوی کشور کمتر از ده هزار و ۵۰۰ نفر در اغتشاشات شرکت کردند.ر دست دشمن است
رویا روز‌ها در یک شرکت تجاری فعالیت دارد و بخشی از ساعت استراحتش را به سگ‌گردانی می‌گذراند. او بابت انجام این کار ماهی ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از صاحب سگ می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران گفت: ۵۰۰ دستگاه اتوبوس از ظرفیت بخش خصوصی برای شرکت در مراسم اربعین و خدمت رسانی به زائران اعزام شدند .
معاون وزیر دفاع روسیه و معاون مدیرعامل شرکت آلماز- آنتی امروز قرارداد تحویل سامانه‌های «اس-۵۰۰» به نیروهای روسی را امضاء کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ