تبریز- سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: از مجموع ۲۸۰۰ میلیارد تومان مصوب در نظر گرفته شده در دور اول سفر ریاست جمهوری به این استان، ۵۰۰ میلیارد تومان از آن پرداخت شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صالحی با بیان اینکه ۲۰۰ شرکت دانش بنیان در ایران فعالیت دارد، اظهار کرد: ارزش محصولات آنها حدود ۵۰۰ میلیون دلار است که ضرورت دارد این عدد حداقل به ۲ میلیارد دلار برسد.
عدلیه در سال ۱۴۰۱ علاوه بر فعالیت گسترده در زمینه شناسایی گلوگاه‌های اصلی فساد در کشور، جبهه مقابله با مفسدین اقتصادی را هم تعطیل نکرد و در این زمینه اقدامات مؤثری را به سرانجام رساند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انواع کالای طبی عرضه خارج از شبکه از یک دستگاه تریلی که از محور دامغان به سمت سمنان در حرکت بود کشف شد.
معاون پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: امسال ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای تأمین تجهیزات مورد نیاز کشاورزان دیمکار اختصاص یافته است.
در سال ۱۴۰۱ مبادله تجاری ایران با کشورهای عضو اکو ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار از مجموع کل تجارت کشور بوده است.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: پیش از این حدود ۱۰ بلوک اکتشافی معرفی شده بود که اکنون با اضافه شدن ۱۶ بلوک تازه، شمار بلوک‌های اکتشافی تازه به ۲۶ عدد می‌رسد.
معاون وزیر راه شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: بر اساس بند خ تبصره ۱۱ بودجه ۱۴۰۲، بیمه ملوانان با اختصاص مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان از سال جاری برقرار می‌شود.
شاهرود- رئیس جهاد کشاورزی شاهرود از خسارت تگرگ به باغات و مزارع این شهرستان خبر داد و گفت: خسارات وارده به ۷۳۵ هکتار باغات شهرستان ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد می شود.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: چند صندوق را برای خانه‌های خلاق درنظر گرفته‌ایم که ارزش آن نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان است.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در سال ۱۴۰۱ بودجه ای بالغ بر ۱۶۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به تحقیقات و فناوری نظام سلامت کشور اختصاص داده شد.
اصفهان- رئیس قوه قضائیه از تخصیص ۴۸۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به دادگستری استان اصفهان برای رفع بخشی مشکلات این نهاد خبرداد.‌
رئیس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق حمایت ۵۰۰ میلیارد ریالی از شرکت تولید کننده واکسن مبتنی بر mRNA علیه کرونا داشته است.
ابرستاره پرتغالی با شرکت مشهور ساعت سازی برای تولید ساعت با برند CR7 به توافق رسید.
در تبصره شش لایحه بودجه ۱۴۰۲ آمده است: واحد‌های مسکونی و باغ ویلا‌های مجاز که ارزش آن‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان باشد مازاد بر این مبلغ مشمول مالیات به میزان دو در هزار می‌شوند. همچنین انواع خودروی سواری که قیمت روز آن‌ها بیش از ۱.۵ میلیارد تومان است نسبت به مازاد بر این مبلغ مشمول مالیات سالانه خودرو به نرخ یک درصد می‌شود.
خیراله خادمی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و به منظور تسریع در روند اجرای راه آهن استراتژیک رشت-کاسپین به زودی مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل ماده ۵۶ به این پروژه تخصیص می‌یابد.
عضو شورای شهر تهران گفت: پایانه شرق اگر راه اندازی شود برای شهر تهران ۵۰۰ میلیارد تومان درآمد پایدار خواهد داشت.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از کمک ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی سازمان داوطلبان به محرومان طی یک هفته گذشته خبر داد.
دبیر کل کمیته ملی المپیک به تشریح اتفاقات رخ داده پیرامون این کمیته پس از روی کار آمدن تیم مدیریتی جدید پرداخت و گفت: بودجه سال آینده این کمیته باید ۵۰۰ میلیارد تومان باشد.
مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس گفت: براساس پیگیری های انجام شده، صندوق توسعه ملی امروز (یکشنبه) مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان به صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز می‌کند.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: ارزش ریالی پرونده‌های قاچاق طی پنج‌ماهه اول امسال معادل ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است.
بر اساس آمار‌ها روزانه مساحت قابل توجهی از جنگل‌های کشورمان کم می‌شود که بخش عمده‌ای از کاهش این مقدار از جنگل به خاطر قاچاق چوب توسط چوب خوار‌های قاچاقچی که همانند کرم‌های چوب خوار به جان جنگل افتاده اند رخ داده است.
سردار سلامی: برنامه‌های مختلفی مثل استفاده از پیام رسان‌های داخلی و موتور جستجو در حال انجام است، که دولت قبلی اعتقادی به تولید محتوا و زیرساخت در این زمینه نداشت و حتی یکی از موسسات ما را، که به دنبال استقلال در فضای مجازی بود، ۵۰۰ میلیارد تومان جریمه کرد.
کرمان - وزیر جهاد کشاورزی از اختصاص بودجه ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی به کشاورزی جنوب کرمان خبر داد.
۴۲۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از منابع بانکی برای اجرای سه ابرپروژه ملی اختصاص می‌یابد که باتوجه به بازدهی بالا، این تامین مالی مصداق سیاست «هدایت اعتبار» است که در دولت سیزدهم انجام می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ