آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل زن فروشنده به خاطر ۶ حلقه النگو/ کشف جسد مرد تنها در خانه/ جنایت پنهان در محله سلیمانیه تهران/ اسیدپاشی به همسر سابق/ نقشه هولناک خواهر و برادر برای قتل خواهر کوچک‌تر/ پایان مرگبار دفاع از برادر/ راز دستبرد ۵۰۰ هزار دلاری!/ از کشف سلاح غول پیکر تا دستگیری ۹۰۹ سارق تبهکار
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی‌های مقدماتی نیرو‌های انتظامی بیانگر آن بود که خودروی کوئیک سفیدرنگ در کنار جوان ۲۱ ساله عابر توقف کرده و راننده آن بطری حاوی مایع اسیدی (خورنده) را به صورت وی پاشیده است.
مریم درباره روز حادثه گفت: آن روز هم مثل همیشه با هم درگیر شدیم و او کتکم زد و من برای ترساندش ظرف اسید را به او نشان دادم که به یکباره محمود عصبانی شد و خواست به من حمله کند که ظرف اسید را روی صورتش پاشیدم، وقتی روی زمین افتاد و فریاد می‌کشید همان موقع پشیمان شدم، خودم به سرعت او را به بیمارستان رساندم، اما زنده نماند. باور کنید من نمی‌خواستم همسرم را بکشم.
آمنه بهرامی که ۱۸ سال قبل در حمله مرد اسیدپاش بینایی دو چشم خود را از دست داده است، می‌گوید: خودم باید حکم قصاص را اجرا می‌کردم و حالا پشیمانم که این کار را نکردم، انگار بخشش قصاص عضو اسیدپاش‌ها را وقیح می‌کند.
متهم در همان تحقیقات اولیه به اسیدپاشی با انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف کرد و پس از هماهنگی با مقام قضایی و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: عامل اسیدپاشی خیابان دامپزشکی تهران دستگیر شد.
پلیس تهران اعلام کرد: عامل اسیدپاشی خیابان دامپزشکی تهران دستگیر شد.
مرضیه ابراهیمی یکی از ۴ قربانی اسیدپاشی اصفهان در یک استوری به صحبت های سردار رادان واکنش نشان داد.
داماد سابق خانواده هنوز در صحنه جنایتی که خلق کرده ایستاده بود. دستان مرد اسیدپاش بشدت سوخته بود و لمس بدن سلینا و صورت نادیا کافی بود تا پدر نادیا که پزشکی معروف است، دچار سوختگی شود.
رائفی‌پور می گوید: این مسمومیت‌ها چه خیر و سودی برای جمهوری اسلامی دارد؟ شک نکنید امضای کار اسراییل و انگلیس است با عاملیت مجاهدین.
آخرین آمار کرونا در ایران/ مخمصه ترسناک!/ حکم قصاص برای قاتل مأمور کلانتری/ قتل برادر با ضربه چاقو!/ قاتل با پای خود به کلانتری رفت/ عروسی خونین در رشتخوار!/ شکایت از مادرزن به خاطر مرگ همسر/ کباب خوری با طعم جنایت!/ اسیدپاشی به مادر و دختر برای سرقت طلا
اسیدپاشی به مادر و دختر برای سرقت طلا
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کلاهبرداری میلیاردی با شگرد دعانویسی و رمالی/ ۶ کشته در برخورد شاخ به شاخ ۲ پرشیا/ نقشه اخاذی دختر طمعکار از صاحبکار ثروتمند/ کشف عتیقه‌های ۳ هزار ساله در یک خانه مسکونی/ ارتباط پنهانی به قیمت جان مرد جوان ختم شد/ پرداخت مهریه همسر دوم مرا ورشکست کرد/ ۲۵ سال زندان برای بادیگارد‌های اسیدپاش!‌/ نمی‌خواستم دوستم را بکشم
ماجرای این حادثه هولناک بیست و چهارم تیر سال گذشته، هنگامی اتفاق افتاد که مرد ۳۰ ساله‌ای با جیغ‌های دلخراش، ساکنان یک مجتمع مسکونی در شهرستان طرقبه شاندیز را از منازلشان بیرون کشید. این مرد جوان که از شدت درد و سوزش ناشی از اسیدپاشی به خود می‌پیچید، بلافاصله با کمک اهالی به مرکز درمانی منتقل شد و درحالی تحت درمان قرار گرفت که برخی از اندام‌های وی مانند گوش و چشمش دچار نقص عضو شده بود.
اعتراف بادیگاردهای کمدین معروف به اسیدپاشی!
اسیدپاشی هولناک به دختر جوان در طرشت
ساعت ۷:۲۰ عصر دوشنبه ۲۱ شهریور، زن جوانی در حال رفتن به باشگاه ورزشی بود که ناگهان پسر جوانی سوار بر موتورسیکلت سبز رنگ به او نزدیک شد و محتویات یک ظرف پلاستیکی را که در دستش بود روی زن جوان ریخت.
ماموران کلانتری در تحقیقات میدانی پی بردند، یک مرد جوان با موتورسیکلت سبزرنگ با انگیزه نامشخص به طرف زن جوان اسیدپاشی کرده و متواری شده است.
معاون پزشکی و آزمایشگاهی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: پرونده‌های مربوط به اسیدپاشی در سازمان پزشکی قانونی به عنوان اسید مطرح نمی‌شود و این گونه پرونده‌ها به عنوان سوختگی در سازمان مطرح می‌شوند و ما جسم سوزاننده را می‌نویسیم که در پرونده قضایی می‌توانید پیگیر آن باشید؛ مثلا در سال گذشته ۱۵ مورد داشتیم. آمار را از دستگاه قضایی بگیرید.
مردی که در یکی از محلات تبریز، در اقدامی رعب‌آور مقدار زیادی اسید را بر روی همسایه جوان خود ریخته و پا به فرار گذاشته است، تحت تعقیب کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
مردی که در یکی از محلات تبریز، در اقدامی رعب‌آور مقدار زیادی اسید را بر روی همسایه جوان خود ریخته و پا به فرار گذاشته است، تحت تعقیب کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
ملکان- متهمی که در حین دستگیری بر روی پلیس اسیدپاشی کرده و متواری شده بود، با ضرب گلوله پلیس ملکان دستگیر شد.
ماموران انتظامی شهرستان روز پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه در اجرای دستور قضائی برای دستگیری متهمی که حکم جلب داشت، به محل اعزام شدند، اما متهم پس از مشاهده ماموران اقدام به پاشیدن اسید بر روی آن‌ها کرد و متواری شد که بلافاصله دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
متهم گفت: مدتی است که به مصرف شیشه معتاد شده‌ام و زمانی که شیشه مصرف می‌کنم دچار توهم می‌شوم. شب حادثه هم به‌خاطر موادی که مصرف کرده بودم دچار توهم و با پدر و مادرم درگیر شدم و در ادامه مقداری اسید که در خانه داشتم روی آن‌ها ریختم و از خانه فرار کردم. در پارک بودم که ناگهان مأموران پلیس را دیدم و آن‌ها دستگیرم کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ