بعد از دیدار ایران با کامبوج که در رده ملی برگزار شد، بازی استقلال و مس کرمان از سری رقابت‌های لیگ برتر ایران دومین دیدار رسمی است که زنان ایرانی بعد از قریب به ۴۰ سال با خریدن بلیت راهی ورزشگاه می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرگزاری دوحه نیوز گزارش داد که در قالب یک ابر پروژه شهری، قطر روند ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی را در یک منطقه در شمال غربی نیجریه آغاز کرده است.
برای رتبه بندی ۵۰۰ شرکت برتر کشور ۳۳ شاخص لحاظ شده و صحت سنجی اطلاعات شرکت‌های بورسی این فهرست از طریق سایت کدال قابل انجام است.
در راستای حمایت از زوج های جوان و همسو با سیاست های ابلاغی از سوی بانک مرکزی، پرداخت تسهیلات ازدواج در بانک شهر طی سال جاری سرعت چشمگیری گرفته است.
مردمان فرهنگ چیمو در کشور پرو که از توقف باران‌های سیل آسا ناامید شده بودند، با ارزش‌ترین داشته خودشان را پیشکش خدایان می‌کردند: آینده‌شان!
دادستان تاکستان از دستگیری یک خانم جوان کلاهبردار خبر داد که با وعده پرداخت سود ۵ تا ۷ درصد ماهانه به سپرده افراد از ۵۰۰ نفر کلاهبرداری کرده و از این طریق ۶۰ میلیارد تومان به جیب زده است.
اصفهان- رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های استان اصفهان از لایروبی ۵۰۰ دستگاه پل در سال جاری برای کنترل سیلاب‌های احتمالی خبر داد.
رادمان گفت:در اخبار شنیدم نماینده همدان درباره لیتیوم کشف شده در همدان رقم عجیبی را عنوان کردند که شایدبه اشتباه گفته شده است.ایران صاحب۲۰ درصد لیتیوم جهان نیست و نباید آمارغلط ارائه کرد.
تبریز- سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: از مجموع ۲۸۰۰ میلیارد تومان مصوب در نظر گرفته شده در دور اول سفر ریاست جمهوری به این استان، ۵۰۰ میلیارد تومان از آن پرداخت شده است.
رئیس پلیس فتا از ۵۰۰ اقدام عملیاتی پلیس در مقابله با بی‌حجابی خبر داد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، از پوشش بیمه ای ۵۰۰ هزار کارگر ساختمانی در آینده نزدیک خبر داد.
همکارم تازه ازدواج کرده بود و همسرش خانه‌دار بود. روز حادثه قبل از ساعت ۴ مرخصی گرفتم و راهی خانه همکارم شدم. از قبل یک بسته تهیه کردم و به‌عنوان اینکه پیک هستم زنگ خانه را زدم. زن جوان مقابل در آمد تا بسته را بگیرد، اما من با کاتری که داشتم او را تهدید کرده و وارد شدم. دست و پای زن جوان را با سیم بستم که در این حین فتانه به صورت من چنگ کشید و ماسک از صورتم افتاد. فکر کردم ممکن است مرا شناخته باشد. به همین دلیل با پتو او را خفه کردم و برای اطمینان با کاتر رگ دست راستش را بریدم.
وزیر دفاع با اشاره به آماده‌گی انتقال دانش و تجهیزات صنعتی‌سازی مسکن به استان‌ها، گفت: با بهره‌گیری از صنعتی‌سازی ساختمان ۵۰۰ هزار واحد مسکونی را طی ۴ سال تحویل نیروهای مسلح می دهیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از توزیع ۴هزار و ۵۰۰تن گوشت قرمز منجمد در سطح فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار و اصناف خبر داد.
بیش از نیم میلیون نفر از مردم آلمان با ارسال نامه‌ای سرگشاده به صدراعظم این کشور ضمن اعتراض به سیاست‌های جنگ‌افروزانه دولت آلمان در اوکراین، خواستار توقف کمک‌های نظامی به کی‌یف شدند.
طبق اعلام بانک مرکزی، به مناسبت ایام باسعادت میلاد حضرت زهرا «س» و روز زن، تعداد ۵۰۰ هزار قطعه سکه طلای ربع بهار آزادی از طریق بورس کالای ایران عرضه می شود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل زن فروشنده به خاطر ۶ حلقه النگو/ کشف جسد مرد تنها در خانه/ جنایت پنهان در محله سلیمانیه تهران/ اسیدپاشی به همسر سابق/ نقشه هولناک خواهر و برادر برای قتل خواهر کوچک‌تر/ پایان مرگبار دفاع از برادر/ راز دستبرد ۵۰۰ هزار دلاری!/ از کشف سلاح غول پیکر تا دستگیری ۹۰۹ سارق تبهکار
آیین «همسفر تا بهشت»، گرامیداشت ۵۰۰ زوج دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان در حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد مقدس برگزار شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: پایانه شرق اگر راه اندازی شود برای شهر تهران ۵۰۰ میلیارد تومان درآمد پایدار خواهد داشت.
رئیس شورای شهر تهران گفت: شرکت های سازنده اتوبوس اعلام کرده اند ۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال تحویل داده خواهد شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: زنی که با ترغیب مردم در شهرستان لارستان به سپرده‌گذاری در بورس توانسته بود مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کند دستگیر شد.
مشهد ـ مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: ۵۰۰ واحد نانوایی جهت تأمین نان زائرین و مجاورین حضرت رضا (ع) در روزهای پایانی ماه صفر به صورت فوق العاده در استان فعالیت خواهند کرد.
شاکی گفت: من هم برای انجام کاری مجبور به ترک خانه شدم. دو ساعت بعد هم فتانه تماس گرفت و مدعی شد کارش تمام شده و از من خواست تا حقوقش را واریز کنم. من هم پول را پرداخت کردم و زمانی که به خانه آمدم متوجه شدم انگشتر برلیان ۵۰۰ میلیون تومانی‌ام به سرقت رفته است. وقتی دوربین‌ها را بازبینی کردم دیدم زن خدمتکار انگشترم را سرقت کرده است. بعد از آن هر چه با تلفن همراهش تماس گرفتم خاموش بود.
اگر جایگاهی که برای هواداران زن در نظر گرفته شده بود ۵۰۰ نفر باشد حداقل سه برابر این تعداد برای تماشای بازی پرسپولیس به ورزشگاه آمده‌اند.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه ۵۹۰ نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای در کشور داریم، گفت: بیش از ۵۰۰ نقطه آن ایمن‌سازی شده و ۲۲۴ نقطه هم در دست اصلاح است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ