بدون دخالت VAR یا همان کمک داور ویدیویی در مسابقات لالیگای امسال، جام از دست بارسا خارج می‌شد و رئال مادرید قهرمان می‌شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون قانون اساسی معاونت حقوقی رئیس جمهور گفت: دختر اهل زاهدان که نیازمند پیوند کلیه از مادر خود بود، با کمک سامانه پیگیری اجرای قانون اساسی، پیوند خود را به صورت موفقیت آمیز انجام داد.
مدیر اندیشکده اقتصاد مقاومتی، با تأکید بر اینکه طرح نهضت ملی مسکن یک طرح مولد در کشور است، گفت: ما بدون استفاده از ظرفیت نظام بانکی نمی‌توانیم ساخت مسکن را در کشور توسعه بدهیم..
گروهی از محققان با همکاری پژوهشگران ایرانی و با کمک پرینتر سه بعدی ارزان قیمت روشی نوینی برای توسعه وصله های ریز سوزن ابداع کرده اند که چند دارو را از طریق پوست به بدن منتقل می کند.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید مدعی است که آمریکا بدون تشدید تنش، برای اوکراین سلاح فراهم می‌کند.
استفاده از موادغذایی آهن دار (نظیر جگر، گوشت قرمز، ماهی، تخم مرغ، عدس و لوبیا)، عدم نوشیدن چای یک ساعت قبل از مصرف غذا و یک تا دو ساعت بعد از آن، مصرف سبزی همراه با غذا می‌تواند به افزایش ذخیره آهن بدن کمک کند.
منصور قنبرزاده می‌گوید برای ورود تکنولوژی داوری، مسائل پیچیده در میان هستند.
محققان با آزمایش روی موش‌ها نشان دادند که می‌توان با کمک نانوذرات لیپیدی، داروها را با کارایی بالاتر به اندام‌هایی نظیر لوزالمعده وارد کرد.
برای کاهش چربی شکم، سعی کنید کربوهیدرات‌ها را کاهش دهید و مصرف پروتئین و فیبر را افزایش دهید. غذا‌ها و موادی که به سوزاندن چربی شکم کمک می‌کنند عبارتند از میوه‌های قرمز، بلغور جو دوسر، پروتئین گیاهی، گوشت بدون چربی، سبزیجات برگ دار، ماهی چرب، سرکه سیب، رسوراترول، کولین و غیره.
آنخل ماریا ویار، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا، مدعی شد که بارسلونا و رئال مادرید در لالیگا بدون کمک داوری و در نهایت سلامت قهرمان شده‌اند.
کاروان کمک های پزشکان بدون مرز، متشکل از ۱۴ کامیون کالا و تجهیزات وارد شمال غرب سوریه شد.
یک سیستم هوش مصنوعی هواپیمای آزمایشی لاکهید مارتین به نام VISTA X-62A را به مدت ۱۷ ساعت حین پرواز راهبری کرد.
درحالیکه آنتی بیوتیک‌ها در تلاش برای مقابله با هجوم باکتریایی هستند، اما می‌توانند موجب عفونت مخمر هم شود چراکه با تغییر در محیط میکروبیوم‌های روده منجر به ناراحتی‌های گوارشی می‌شوند. حتی در زنان می‌توانند منجر به عفونت واژینال شوند. همچنین میزان ویتامین B بدن را کاهش می‌دهند. از اینرو داشتن یک رژیم غذایی سالم و متعادل با وجود میوه و سبزیجات زیاد می‌تواند به بدن در مقابله با عوارض جانبی مصرف دارو کمک کند.
رونالدو موفق شد اولین گل خود را برای النصر، از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.
مهاجم برزیلی بارسا معتقد است بدون کمک داوری بتیس را شکست دادند و حتی داور می توانست یک پنالتی هم برای بارسا بگیرد.
مهاجم برزیلی بارسا معتقد است بدون کمک داوری بتیس را شکست دادند و حتی داور می توانست یک پنالتی هم برای بارسا بگیرد.
وزیر خارجه آمریکا اذعان کرد که خروج پرحرف و حدیث این کشور از افغانستان، به واشنگتن کمک کرده تا منابع خود را به سمت اوکراین هدایت کند.
افسانه چترنور، مهاجم ۲۴ ساله شهرداری سیرجان، طی هفت مسابقه در این فصل، ۱۱ گل برای این تیم به ثمر رسانده تا سبب صدرنشینی این تیم سیرجانی با تفاضل گل بهتر نسبت به خاتون بم شود.
محققان ژاپنی تکنیکی را نمایش داده اند که با کمک کاشت پروتئین های حساس به نور به آنها اجازه می دهد از راه دور حرکات کرم ها را کنترل کنند.
اوتاویو پس از اینکه در جریان بازی پورتو و بنفیکا ضربه شدیدی به سر گونکالو راموس زد، از مجازات داور فرار کرد.
اوتاویو پس از اینکه در جریان بازی پورتو و بنفیکا ضربه شدیدی به سر گونکالو راموس زد، از مجازات داور فرار کرد.
اعتراض به داوری در لیگ برتر و یا به طور کل در فوتبال ایران پدیده مرسومی است و می شود گفت تبدیل به بدعت و یا اپیدمی شده است.
محققان رباتی ابداع کرده اند که دور بدن کاربر سالمند بسته می شود و با کمک حسگرهای مختلف زمین خوردن وی را پیش بینی و از آن جلوگیری می کند.
در تصاویر تلویزیون و دوربین باشگاه، کاملا مشخص است که کمک داور با وجود نزدیکی و اشراف به صحنه، پرچم خود را به نشانه خطا بلند نمی‌کند و به علامت گل، به سمت مرکز زمین حرکت می‌کند
به عقیده صاحب‌نظران روس، کمک ایران به رفع بحران حمل‌ونقل هوایی در روسیه می‌تواند موثر باشد اما صرفاً به‌طور موقت چراکه روسیه هم‌اکنون برقراری مسیرهای وارداتی با دور زدن تحریم‌های غرب و بدون کسب مجوز تولیدکننده اصلی را آغاز کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ