یک سیستم هوش مصنوعی هواپیمای آزمایشی لاکهید مارتین به نام VISTA X-62A را به مدت ۱۷ ساعت حین پرواز راهبری کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج یک تحقیق که به تازگی منتشر شده نشان می‌دهد گونه‌ای از کرکس به نام « رُخ‌کرکس آند» می‌تواند بدون حرکت دادن بال‌های خود ساعت‌ها در هوا پرواز کند.
«ثور» نخستین کسی است که به دور دنیا و تمام کشورهای جهان بدون بازگشت به خانه سفر کرد.آقای پدرسون در وبلاگ خود نوشت: «سه نفر تا کنون توانسته‌اند به هر کشوری دوبار سفر کنند. دونفر تا به امروز از تمام کشورها بدون بازگشت به خانه‌شان در میانه سفر، بازدید کرده‌اند و امروز، یک نفر توانست بدون پرواز به تمام کشورهای دنیا سفر کند. چه می‌توانم بگویم؟ برای نفر دوم آرزوی موفقیت می‌کنم.»
چلسی بدون حضور شش بازیکن از فهرست تیم اولش برای برگزاری اردوی پیش فصل راهی آمریکا شد.
یکی از دلایل گرانتر بودن تور‌های آنتالیا به نسبت استانبول، غیرمستقیم بودن پرواز‌های تهران به آنتالیاست. آنتالیا به‌عنوان مقصدی ناخوشایند برای مسئولان ایرانی شناخته می‌شود و همین است که چند سال پیش بر پایه انتشار شماری عکس از گردشگران در سواحل این شهر و البته بدون بررسی و ارزیابی پیامد‌هایی که دارد، دستور داده شد که دیگر پرواز مستقیمی از تهران به آنتالیا انجام نشود.
رئیس گروه فوق سبک سازمان هواپیمایی کشوری از پایان اولین جشنواره هوانوردی عمومی خزر تا کویر با رکورد 6ساعت پرواز گروهی بدون توقف خبر داد.
موشک اسپیس ایکس متعلق به ایلان ماسک در یک پرواز آزمایشی بدون خدمه دقایقی بعد از پرتاب با انفجار وسیله نقلیه در آسمان به سفر خود پایان داد
قیمت طلا امروز سه‌شنبه کاهش یافت و و به سمت بزرگترین کاهش ماهانه خود از ژوئن ۲۰۲۱ پیش رفت زیرا افزایش قریب‌الوقوع نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا جذابیت دارایی‌های بدون بازده را کاهش داد.
کمپانی RealNetworks که در سیاتل مستقر است و در زمینه ساخت نرم افزار‌های مخصوص پهپاد‌ها فعالیت می‌کند، مدعی است که هواپیمای بدون سرنشین ساخت این کمپانی از هوش مصنوعی برای پرواز و تشخیص دادن چهره‌ها استفاده می‌کند که باعث می‌شود پهپاد بتواند نیرو‌های خودی را از نیرو‌های دشمن تشخیص دهد.
گفت‎گوی بدون تعارف با خلبانی که شنبه تاریخی ۲۲ بهمن را با پرواز به تصویر کشید.
چین پیشتر اعلام کرده بود که بالون‌های آمریکایی بر فراز حریم هوایی این کشور بدون اجازه بیش از ۱۰ بار از مه ۲۰۲۲ به پرواز درآمدند.
سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به ادعاهای واشنگتن درباره پرواز اشیاء پرنده بدون سرنشین بر فراز حریم هوایی آمریکا، این کشور را به اعزام بالون جاسوسی به حریم هوایی چین متهم کرد.
شاهد ۱۳۶ که یک پهپاد انهدامی است بدون نیاز به باند پرواز و با استفاده از جاتو پرتاب می‌شود که همین امر آن را به یک پهپاد راهکنشی مناسب بدل کرده است.
تیم پرسپولیس بدون حضور بازیکنان رده امید راهی آبادان شده و بازیکن برزیلی نیز در لیست مسافران سرخپوشان دیده نمی‌شود.
رئیس قوه قضائیه بدون تشریفات و با پرواز عمومی وارد مشهد شد.
بر اساس این گزارش، امروز پرواز تهران - کیش این شرکت هواپیمایی لغو شد و مسافرانی که هتل رزرو کرده بودند بدون پرواز ماندند.
پهپاد عمود پرواز و بدون پروانه Jetoptera در تست‌های اولیه خود توانسته به سرعت خیره‌کننده ۰.۸ ماخ یا ۹۸۸ کیلومتر بر ساعت برسد و از حیث سرعت یک هواپیمای دریملاینر بویینگ جلو بیفتد.
مدیر روابط عمومی فرودگاه مهرآباد گفت: کنسلی یا تاخیری در پروازهای فرودگاه مهرآباد تا کنون اعلام نشده است.
در پی پرواز موفقیت آمیز نخستین هواپیمای جنگنده بدون سرنشین ترکیه مراسم جشنی از سوی شرکت سازنده این هواپیما برگزار شد.
نخستین جنگنده جت بدون سرنشین ترکیه تست پروازی خود را با موفقیت انجام داد.
کاروان کره‌جنوبی با پرواز مستقیم از اینچئون به دوحه راهی پایتخت قطر شد.
ویدئوی منتشر شده از کی‌یف افسران پلیس را در گوشه‌ای از خیابان نشان می‌دهد که تمام تلاش خود را بکار می‌برند تا هواپیما‌های بدون سرنشین در حال پرواز بر فراز سر خود را سرنگون کنند. با این حال آن‌ها موفق نمی‌شوند و پس از اصابت پهپاد با ساختمان انفجاری عظیم محله را دربر می‌گیرد.
این رویداد هوایی خسارت جانی نداشت و همه مسافران بدون هیچ گونه صدمه‌ای از هواپیما پیاده شدند و در سلامت کامل هستند.
سازمان دارپا مشغول توسعه یک هواپیمای عمودپرواز نظامی جدید است که بدون نیاز به زیربنای مخصوص و با کمک فناوری های نوین فعالیت کند.
ساعت ۰۵:۵۵ دقیقه صبح امروز هواپیمای شرکت هواپیمایی سپهران با شماره پرواز ۴۳۶۷ از مبدا آبادان به مقصد مشهد مقدس با ۱۲۶ مسافر و ۷ نفر خدمه پرواز بدون مشکل در فرودگاه مشهد فرود آمده و پس از نشستن روی باند ۳۱ راست و تخلیه باند، کنترلر برج مراقبت پرواز فرودگاه مشهد ضمن دقت به ارابه فرود هواپیما، صدای غیر عادی و دود را به خلبان متذکر شده و خلبان به همین دلیل توقف کرده و پرسنل زمینی متوجه ترکیدگی یک لاستیک چرخ شماره یک شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ